Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super levering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Super levering

    Korting op 420shop
    Afgelopen week wat "benodigdheden" besteld bij 420shop. Was mijn eerste bestelling daar. Kreeg netjes de 10% korting en ook de verzendkosten waren alleszins prima. Ik had natuurlijk wel graag zo'n grinder erbij gehad maar dat komt dan de volgende keer wel.

    Belangrijkste is dat de bestelde RAW cones heel aangekomen zijn. Dat heb ik elders wel anders meegemaakt. Wellicht dat het hielp dat ik een hele doos had besteld maar toch. Voorlopig heb ik er weer 96 om te vullen. Nu nog een manier vinden om doorgedraaide joints lekker te houden en ik ben helemaal gelukkig (ps kunstof en kartonnen jointbuisjes heb ik al geprobeerd, de kartonnen geven een kartonsmaak af en in de kunstoffen drogen ze uit (duurt wel vrij lang)).
    Lopend Verslag

    #2
    2e
    3e

    Comment


      #3
      Misschien de 'doorgedraaide' joints in een weckpot bewaren? Boveda pack of iets dergelijks erin
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Dat is inderdaad de manier zoals ik het nu doe maar vind dit niet per se handig

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Om de week de benodigde hoeveelheid eruit halen en op een 'handige manier' bewaren? Sigarendoosje, plastic buisjes, ...

        Of gewoon minder doorgedraaide jointjes per keer maken, drogen ze ook niet uit

      #4
      Bij mijn laatste bestelling van een voorraadje vloei en tip 2 gratis aanstekers en een grinder gekregen!
      Alles zat mooi en discreet verpakt in een grote bubbel envelop!
      Grinder en 1 van de aanstekers, (clipper) gebruik ik nog steeds bijna dagelijks!
      Service is on point bij 420shop!
      Last edited by Nederhigh; 28 January 2020, 19:17.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #5
        Laatste bestelling verkeerde ph meter gekregen
        terug gestuurd en aangekomen en naar 3a3,5 weken zelf bericht moeten sturen hoe het zat met me geld.

        Werd toen wel geregeld na het contact maarja
        moest wel zelf contact opnemen
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Dat is inderdaad echt altijd kut. Ik had het bij flessenland. Zou met maximaal 4 werkdagen binnen zijn. Na een week maar eens gebeld bleek het nog niet verzonden! Doe dan ff een mailtje ofzo. Slechtste wat je als shop kan doen is niet communiceren

        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Ja precies dat
          Plus dat de ph/ijk vloeistoffen er ook niet bij zaten (was gewoon compleet ander pakket).

          Kreeg met verjaardag kortingcode die had ik gebruikt en was ik dus ook kwijt....

          Gaat om het principe

        • Jointjedraaien
          Jointjedraaien commented
          Editing a comment
          Sorry dat het terug storten van je centen zo lang duurde Weske, normaal gesproken gebeurd dit binnen enkele werkdagen. Ik heb je bestelling nog eens bekeken maar ik zie daar niet dat je ijkvloeistoffen had besteld? Dat de verkeerde ph meter was geleverd is inderdaad balen, helaas had ik niet opgemerkt dat we zelf de verkeerde meter geleverd hadden gekregen. De kortingbon die je voor je verjaardag kreeg kunnen we natuurlijk gewoon opnieuw aanmaken. Ben toch benieuwd hoe het zat met die ijkvloeistoffen, stuur me maar een mailtje via contact@420shop.nl dan regelen we een nieuwe kortingscode voor je en krijg je een gratis flesje ijkvloeistof bij je volgende order!

        #6
        Oorspronkelijk geplaatst door Voor het eerst View Post
        Afgelopen week wat "benodigdheden" besteld bij 420shop. Was mijn eerste bestelling daar. Kreeg netjes de 10% korting en ook de verzendkosten waren alleszins prima. Ik had natuurlijk wel graag zo'n grinder erbij gehad maar dat komt dan de volgende keer wel.
        Kortingscodes kunnen helaas niet worden gecombineerd. Wat je wel kan doen is dit de volgende keer in het ordercommentaar aangeven. Dan wordt daar waarschijnlijk wel gehoor aan gegeven door de inpakafdeling
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment

        Bezig...
        X