Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Amsterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Bij mij hebben ze er nog nooit moeilijk over gedaan als ik met tabak een jointje draaide. Niet alle shops staan er op onder andere: Babylon

    Comment


      #47
      Re: Coffeeshops in Amsterdam

      een shop waar je nooit moet gaan is de coffeeshop rasta baby, aangename reggae muziek ,leuk om een koffietje te drinken als je je eigen wiet meeneemt maar wat een baggerwiet echt... Een maat van mij had 0.8 gram jamaican voor 15 euro gekregen echt fucked up.... de persoon achter de toog beweerde dat het 2 gram was , heb ik even mijn weegschaal boven gehaald en afgewogen en werden we daar door 6 agressieve jamaicanen uit de shop geflikkerd! echt niet chill... Het is niet omdat we belgen zijn dat we ons int zak moeten laten zetten sry ze...

      Comment


        #48
        Re: Coffeeshops in Amsterdam

        zelf heb ik positieve ervaringen met the rookies, shop met blowgedeelte, en hebben een super lekker huissoortje voor een redelijke prijs, komend weekend ben ik nog eens in a'dam en dan ga ik er zeker weer heen, en ook eens naar die greenhouse, lijkt me een hele mooie shop te zijn.
        verder de dampkring, zelden van men leven zo gelachen als daar, wacko zijn ze, 60 euro de gram, of hoe melken we de toeristen uit zonder de minste vorm van schaamte.
        bulldog ben ik ook ni aan, het ketengehalte is me veel te hoog, ben meer aan de kleine shops met een eigen imago

        Comment


          #49
          Re: Coffeeshops in Amsterdam

          Ik had laast wat gehaald bij ''Rock it:Nieuwmarkt 12, 1012 CR Amsterdam''
          Erg onvriendelijk. Ik kwam binnen met een vriend en die had een 6 pack bier in ze hand helemaal dicht enzo. ging hij zeuren dat het niet naar binnen mocht. ook al was het dicht en wouden we het niet op drinken. Dus toen moest die vriend van mij naar buiten.
          Wou ik wat halen en ik liet me ID zien. geloofde hij niet dat ik 18 was. moest ik hem er 3 keer op wijzen dat ik wel degelijk 18 was. Kon ik pas wat halen.
          Ik koos voor super polm werd er erg high van was alleen jammer dat ik niet echt veel kreeg.

          Maarja normaal altijd zo chil in die shops krijg je dit. toch minder. dus volgende keer maar weer een andere shop.

          Comment


            #50
            Re: Coffeeshops in Amsterdam

            beste mensen zeer bedankt voor uw vriendelijke hulp

            al zal ik nooit gaan blowen ik weet nu tenminste waar ik m'n klanten naar toe moet sturen en ik kan ze dus bij deze goed adviseren

            nogmaals bedankt voor de hulp, als iemand ooit nog eens wat heeft een goed adresje oid, altijd welkom

            het is mijn bedoeling om m'n klanten daar te brengen waar ze willen zijn zonder nee te hoeven verkopen, nogmaals zeer bedankt

            Comment


              #51
              Re: Coffeeshops in Amsterdam

              hmm handig baantje
              Schutto In tha house

              Comment


                #52
                Re: Coffeeshops in Amsterdam

                HOI MEDE LEDEN EN NIET LEDEN..


                Onlangs heb ik een SUPER DE SUPER coffeeshop ondekt (Funky munkey op de marnixstraat 333) and belief me..hij is echt goed...de zaak zelf..de cannabis..personeel vriendelijk en geven goede informatie over de wiet en hasj, heb de hasj daar nog niet uit geprobeerd maar dat komt snel..ik ben hier nu regelmatig te vinden door de top wiet die ze hebben en de gezellige sfeer die er hangt ... er komen echt verschillende mensen daar..dus het is niet een coffeeshop die zich richt op 1 doelgroep (jong of toeristen of dat er een alleen maar 1 bepaalde afkomst komt, dit is een coffeeshop zoals het moet zijn)
                IK BEN IN VELE COFFEESHOPS GEWEEST MAAR DEZE IS ECHT SUPEEEER!!

                aanraders zijn: KING KONG HAZE en KALIGRIA..
                DUS WIE WEET TOT GAUW DAAR (BEN ER NA 18UUR MEESTAL)..FUNKY MUNKEY MARNIXSTRAAT 333 (HIJ IS NET EEN PAAR MAANDEN OPEN!)
                Last edited by laluna; 22 May 2010, 13:39.

                Comment


                  #53
                  Re: Coffeeshops in Amsterdam

                  Supertip voor liefhebbers. Ik ben nu al een aantal keer in de Rokerij in Amsterdam geweest, superspullen voor heel weinig!!! Amnesia-8 euries!!! super silver haze-8 euries!!!
                  Sativa special-6 euries!!!

                  Ze zitten bij de singel, elandsgracht, lange leidsedwarsstraat en op de amstel (munt). www.rokerij.nl
                  Topspul!!!!

                  Comment


                    #54
                    Re: Coffeeshops in Amsterdam

                    mede levens genieters,

                    een van mijn beste maten word binnenkort eindelijk 18 (wat in houd dat ik niet meer door weer en wind voor hem naar de shop hoef te fietsen om mezelf vervolgens te betrappen dat ik er 1 op steek) en hij krijgt als kado van mij een reis naar a'dam en tour langs een aantal shop's nu is mijn vraag welke zijn echte aan raders? dus waar je lekker kan zitten en genieten van lekkere wiet voor een goeie prijs

                    greetz kippie

                    Comment


                      #55
                      Re: Coffeeshops in Amsterdam

                      In amsterdam zijn genoeg parels
                      maar ook genoeg kutwiet

                      Ga naar
                      barneys
                      greenPLACE . NIET greenHOUSE
                      greyarea
                      amnesia
                      voyagers
                      420cafe

                      Comment


                        #56
                        Re: Coffeeshops in Amsterdam

                        Hej allemaal,

                        Ik heb een vraagje, welke green house in Amsterdam is de shop met de aquarium vloer!?
                        Ik was laatst in de haarlemmerstraat en volgensmij is dat niet de green house die ik zocht.

                        (heb daarna bij de dampkring gezeten, toffe shop trouwens!!)

                        Groetjes!

                        Comment


                          #57
                          Re: Coffeeshops in Amsterdam

                          Coffeeshop The Greenhouse aan de Haarlemmerstraat. Een deel van de vloer een aquarium, wat een grappige ervaring is.

                          Comment


                            #58
                            Re: Coffeeshops in Amsterdam

                            hoi
                            ik en een paar maten zouden wat shop proberen , maar welke hebben geen pasjes want zover rijden voor 5gr vind ik echt zonde
                            of zijn er "dichter" ook wat goede shops die buitenland vriendelijk zijn enzo ? (liefst zonder scan toestand )

                            mvg jenze

                            Comment


                              #59
                              Re: Coffeeshops in Amsterdam

                              De Rokerij heeft 4 shops (elk een eigen thema)
                              -Singel 8
                              -Elandsgracht
                              -Lange Leidsedwarsstraat 41 (in het weekend ook een dj)
                              -Amstel 8

                              Comment


                                #60

                                Comment

                                Bezig...
                                X