Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Amsterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Boere jongens of Bij is beste coffeeshop van nederland, zonder twijfel! beste prijs.kwaliteit verhouding die je kan bedenke en je krijgt flinke zakke!

    Comment


      #62
      Re: Coffeeshops in Amsterdam

      ik heb een klein foutje ontdekt, niet dat ik je wil afkraken JD,
      maar het is Kashmir en niet Cashmir, heb zelf in de Overtoom gewoond en ben er vaak genoeg langs gefietst.

      Greetz

      Keza
      Long time ago, Back on track.

      Comment


        #63
        Re: Coffeeshops in Amsterdam

        Hee, beste mensen wat is nou het verschil tussen greenplace en greenhouse? Ik dacht dat ze altijd het zelde waren, of is er nou verschil in wiet en hasjh

        Comment


          #64
          Re: Coffeeshops in Amsterdam

          halllo iedereen ik zit niet vaak op forums eerlijk gezge dis dit de eerste keer
          ik ben op zoek naar een shop in amsterdam een GOEIE shop waar je mooie volle toppen kan krijgen en je voor weinig geld toch lekker veel krijg
          ik rook deze shit nou 5 jaar en ben nog niet echt knetter geweest ik zoek dus ook top wiet hier in rotterdam kan ik voor 31 euro 5.1 gram krijg ( de prijs en gewicht is niet precies mag ik niet doen )
          die shop het amig0 maar ik wil dus in amsterdam stevige goeie gekke waar je uit je pannetje van raakt wiet halen het hoeft geen haze of iets dergelijks te zijn maar ook weer geen ww of pp of bb ik zoek iets aparts lekker zachtte smaak mijn inleg voor het zakje wiet dat ik wil halen is 30 a 40 euro dus ik kan 20 / 20 doen dus dat ik naar 2 shops of gwn ergens 30 / 10
          om mijn lange verhaal kort te maken ik wil SPACEN ( ik ben absoluut niet bekend in amsterdam ik ga via het station centraal )

          Comment


            #65
            Re: Coffeeshops in Amsterdam

            Ik kan Grey Area aanraden, Grey Haze 1 gram voor 8.50, alleen is de shop lastig te vinden als je niet bekend bent in Amsterdam. Voor echte top wiet kun je natuurlijk ook naar de Greenhouse gaan al zijn de prijzen daar erg hoog. (min €12/g)

            Comment


              #66
              Re: Coffeeshops in Amsterdam

              De Catch is heel relaxed, ook als je een keer wat krapper bij de kas zit. Hele goede WW gruis 15 euro voor meer dan 5 gram!

              Comment


                #67
                Re: Coffeeshops in Amsterdam

                Oorspronkelijk geplaatst door cloudio View Post
                Hee, beste mensen wat is nou het verschil tussen greenplace en greenhouse? Ik dacht dat ze altijd het zelde waren, of is er nou verschil in wiet en hasjh
                Greenhouse is de zaadjesshop en greenplace de coffeeshop volgensmij. Zelfde eigenaar.

                Comment


                  #68
                  Re: Coffeeshops in Amsterdam

                  White choco bij Boerejongens was weer op
                  Arjans ultra haze bij Greenhouse gekocht. Duur, maar sterk

                  Comment


                    #69
                    Re: Coffeeshops in Amsterdam

                    420cafe - Oudebrugsteeg 27

                    Comment


                      #70
                      Re: Coffeeshops in Amsterdam

                      Bleu Cheese van de mediterrance is wel nice.

                      Comment


                        #71
                        Re: Coffeeshops in Amsterdam

                        vraagje wie weet er een shop die goeie zakken verkoopt met een lekker wietje er in, tuurlijk t liefst rook ik een cheesie of een lemon haze maar blijf ik dat doen dan is me salaris snel op heheheh heb altijd stud gerookt maar wil weer wat anders..

                        laterzz

                        Comment


                          #72
                          Re: Coffeeshops in Amsterdam

                          Een echte aanrader is Grey Area in de Oude Spiegelstraat (om t hoekje v.d. Singel ter hoogte v.d. Dam rechtsaf de brug over en je bent er).
                          Volgens een v.d. beste kenners uit het Cannabis College worden de foreign celebs hier naar toe gestuurd voor een prive-consult. Soms staat het er rijen dik, want iedereen krijgt goed advies, en er is een ruim assortiment!

                          Comment


                            #73
                            Re: Coffeeshops in Amsterdam

                            wie weet er een coffeshop in amsterdam waar ze rooie libanon verkopen

                            Comment


                              #74
                              Re: Coffeeshops in Amsterdam

                              Oorspronkelijk geplaatst door carin View Post
                              Een echte aanrader is Grey Area in de Oude Spiegelstraat (om t hoekje v.d. Singel ter hoogte v.d. Dam rechtsaf de brug over en je bent er).
                              Volgens een v.d. beste kenners uit het Cannabis College worden de foreign celebs hier naar toe gestuurd voor een prive-consult. Soms staat het er rijen dik, want iedereen krijgt goed advies, en er is een ruim assortiment!
                              super advies, thanks!
                              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                              Comment


                                #75
                                Re: Coffeeshops in Amsterdam

                                je bent Mij vergeten?
                                coffeeshop Prix d'ami
                                open from 07.00-01.00 daily
                                biggest shop in Amsterdam!
                                over 400 seats
                                feel free to pass by

                                Comment

                                Bezig...
                                X