Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Amsterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Ben in 2 rokerijen geweest en vind de sfeer en service niet altijd Top. Als je een keertje overslaat als ze langskomen om je bestelling op te nemen word je direct verteld dat je wat drinken moet bestellen (ondanks aanschaf van paar gram wiet), maar moet eerlijk zeggen dat dit maanden geleden was en keer erna niet gebeurde. Dampkring = chill!

    Comment


      #77
      Re: Coffeeshops in Amsterdam

      Hoihoi, ik ben op zoek naar een goede shop in de omgeving van sloterdijk. Het is alleen om af te halen. Constante kwaliteit, betrouwbaar qua hoeveelheid en geen troep. Ben gewend om goede kwaliteit WW te roken en af toe af te wisselen met een lekkere haze of hasj. Ben benieuwd naar de suggesties.

      Alvadt bedankt voor jullie reacties,

      Mvg
      duts

      Comment


        #78
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #79
          Re: Coffeeshops in Amsterdam

          waarom zou je van sloterdijk niet even 5 min de trein pakken naar centraal?

          Comment


            #80
            Re: Coffeeshops in Amsterdam

            bestaan die nog allemaal.?

            Comment


              #81
              Re: Coffeeshops in Amsterdam

              Oorspronkelijk geplaatst door Ijs Oh Later View Post
              Greenhouse is de zaadjesshop en greenplace de coffeeshop volgensmij. Zelfde eigenaar.
              het zit zo, greenhouse verkoopt greenhouse gerelateerde soorten, greenplace werkt nauw samen met dna genetics, bigbuddhaseeds en reserva privada seeds, hebben beide niets met mekaar te maken , zijn zelfs grote concurenten van mekaar


              Comment


                #82
                Re: Coffeeshops in Amsterdam

                Hi(gh) iedereen,

                Deze week voor de eerste maal naar Amsterdam geweest en moet zeggen dat dit zeker voor herhaling vatbaar is
                BARNEY'S Coffeeshop: TANGERINE DREAM (15€/gr) ===> lekker weedje, behoorlijk potent en LIBERTY HAZE (16€/gr) ===> nog te proeven
                GREEN HOUSE Coffeeshop: SUPER LEMON HAZE (14,5€/gr) ===> Super is wel het minste dat je deze soort mag noemen ; CHOHOLOPE (14€/gr) ===> heel lekker weedje en behoorlijk sterk; ARJAN'S ULTRA HAZE ===> nog te proeven; HAWAIIAN SNOW (14,5€/gr) ===> persoonlijk vond ik deze de minst lekkere en minst potente (overpriced!) en dan nog een stukje hasj ROYAL KING HASSAN (dacht 11€/gr) ===> redelijk geprijsd voor goeie hasj en TEMPLE BALLS (12,5€/gr) ===> persoonlijk vond ik deze ook minder van kwaliteit
                DAMPKRING Coffeeshop: enkel CARAMELLO (12€/gr) ===> OMG het was echt jaren geleden dat ik nog de ECHTE CARAMELLO had gerookt maar dit is em Wooohoooo

                GREETZ Bongman
                Last edited by bongman; 27 August 2012, 23:54.

                Comment


                  #83
                  Re: Coffeeshops in Amsterdam

                  Ik wil een dagje uit naar Amsterdam, ik denk dat ik rond 6 uur in de ochtend in de auto stap maar waar moet ik precies heen? Zit te twijfelen tussen greenhouse en bulldog maar ik weet niet waar die shops zijn in Amsterdam, ben namelijk niet van plan om de hele dag in de shop te zitten maar ook naar het wassenbeelden museum te gaan en wat meer van Amsterdam te zien ( wallen enzo ) Waar kan ik dan het beste heen? Welke shop ligt op een goede locatie voor een gezellig dagje uit? ( het lieft ga ik denk ik naar green house ik wil echt die super lemon haze proberen )

                  mvg Silver Haze

                  Comment


                    #84
                    Re: Coffeeshops in Amsterdam

                    @ Silver Haze
                    Dan zou ik de Oudezijds Vooburgwal aandoen. Je vind er de Bulldog en Greenhouse. Het is op de wallen en op een steenworp van Madame Tussauds (wassen beelden). Maar stel je gerust binnen het hele centrum shops genoeg.

                    Comment


                      #85
                      Last edited by bongman; 27 August 2012, 23:51.

                      Comment


                        #86
                        Re: Coffeeshops in Amsterdam

                        Die Super Lemon haze is echt een aanrader!! wel 14,50 per gr, makkelijk te vinden vanaf het centraal station loop je richting de dam en ga je vervolgens naar links richting de wallen loop je het de 1ste gracht over en en dan meteen aan de rechterkant zie je de greenhouse liggen, Oudezijds voorburgwal heet de straat meen ik, overigens als je er binnen wilt roken moet je verplicht wat drinken..

                        Comment


                          #87
                          Re: Coffeeshops in Amsterdam

                          Als je een hoop getik op ramen hoort ben je iets te ver . Is ook echt een aanrader lekker daagje shop slenteren overal wat lekkers proberen , ik ga ook gauw weer bezoekje plegen

                          Comment


                            #88
                            Re: Coffeeshops in Amsterdam

                            Dacht laat ik even melden dat New York (Linnaeusstraat 83, 1093 EK Amsterdam) tegenwoordig de naam Smoking Palace heeft.

                            Comment


                              #89
                              Re: Coffeeshops in Amsterdam

                              Ik ben van plan om naar Amsterdam te gaan en zou graag eens de KaliMist proberen, die was vroeger in Greenhouse, maar is nu weg aan het zien van het menu op internet, weet er iemand anders nog waar Kali Mist te verkrijgen is in Amsterdam?
                              Last edited by TheWolf; 8 August 2012, 17:18.

                              Comment


                                #90
                                Re: Coffeeshops in Amsterdam

                                Weet er iemand een te gek hotel in het centrum van Amsterdam?
                                Wou dit weekend gaan

                                Comment

                                Bezig...
                                X