Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Amsterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Ik zit nu in the stud, echt goeie coffeeshop met goeie service en mooie prijzen! (Belg)

    Comment


      Re: Coffeeshops in Amsterdam

      De beste shop van Amsterdam ontbreekt, Boerejongens op de Baarsjesweg in Amsterdam. Hier sta je vaak buiten te wachten

      Comment


        Re: Coffeeshops in Amsterdam

        Coffee shop central, tegen over het centraal station zeg maar.
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          Re: Coffeeshops in Amsterdam

          Boerejongens heeft intussen ook een vestiging aan de Utrechtsestraat, om de hoek bij Rembrandtplein. Mooie shop en goede kwaliteit, alleen jammer dat ze onlangs de prijzen wat omhoog hebben gegooid.

          Comment


            Re: Coffeeshops in Amsterdam

            Aantal weken terug ook bij The Stud in Oost langs geweest. Uitgeroepen tot de beste coffeeshop van 2015. Voor de kwaliteit en prijs hoef je het inderdaad niet te laten, die is helemaal prima. Uitgebreid menu ook.

            Een goede shop heeft voor mij echter ook betrekking op hoe het personeel met klanten omgaat. Misschien heb ik net die dag pech gehad, maar het bedienend personeel had niet eens het fatsoen om te reageren op mijn 'Goedemiddag' en 'Fijne dag verder'. Ik was de enige op dat moment in de shop. Flink minpunt, probeer het binnenkort weer. Anders nooit meer.

            Comment


              Re: Coffeeshops in Amsterdam

              Oorspronkelijk geplaatst door RJB030 View Post
              Aantal weken terug ook bij The Stud in Oost langs geweest. Uitgeroepen tot de beste coffeeshop van 2015. Voor de kwaliteit en prijs hoef je het inderdaad niet te laten, die is helemaal prima. Uitgebreid menu ook.

              Een goede shop heeft voor mij echter ook betrekking op hoe het personeel met klanten omgaat. Misschien heb ik net die dag pech gehad, maar het bedienend personeel had niet eens het fatsoen om te reageren op mijn 'Goedemiddag' en 'Fijne dag verder'. Ik was de enige op dat moment in de shop. Flink minpunt, probeer het binnenkort weer. Anders nooit meer.

              Bij somige mensen hebben ze batterijen eruit gehaald valt me vaak op !
              Ik ben ook zo iemand die altijd zegt als ik binnenkomt goedenmiddag allemaal en van de 20 mensen zeggen dan 3 mensen wat terug (zie je vaak in liften en in wachtkamers heel erg)

              het is ook hoe je opgevoed ben zeg ik altijd! als iemand wat zegt wat terug zeggen en kost ook niks

              JA TOCH
              sigpic
              LED there be light

              Comment


                Re: Coffeeshops in Amsterdam

                zijn er veel

                Comment


                  Re: Coffeeshops in Amsterdam

                  Nou zit nu in The Stud Lekker aan de bong Ben NU de Grape Ape aan het roken met twee vrienden 2.1 gram voor een tientje lekker fruittig Zelf ben ik gek op hun G13 ...Geen probleem met het personeel maar kom hier wel vaker misschien daarom. maar zeker een top shoppie

                  Comment


                    Re: Coffeeshops in Amsterdam

                    Over de wiet bij The Stud inderdaad geen slecht woord, laatst de Grape Ape gehad en die was top. De Big Buddha Cheese is ook een aanrader!

                    Comment


                      Re: Coffeeshops in Amsterdam

                      Vaperke krijgt van zijn lieve echtgenote een weekendje Amsterdam voor zijn verjaardag.

                      Dus binnen paar weken zijn we daar van vrijdagavond tot zondag.
                      Graag zou ik eens dabben op mijn verjaardag en eventueel een paar grammetjes meebrengen.

                      Laat de adresjes maar komen!
                      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                      Comment


                        Re: Coffeeshops in Amsterdam

                        laatst nog langsgeweest bij de boerejongens utrechtse straat 21 Centrum Amsterdam,een dikke aanrader is hun lemon ice ook coffeshop the stud kan ik aanraden,Molukkenstraat 581 Amsterdam,enyo

                        Comment


                          Re: Coffeeshops in Amsterdam

                          Ik was gister bij de andere boerenjongens aan de dacostakade. Tsjonge hoe kan je van iets gezelligs zo iets vervelend klinisch maken? De man achter de toog was daarbuiten irritant pedant. Maar dat kan ik mij eigenlijk wel voorstellen als je in een laborantenjas alleen maar grammetjes staat te wegen.
                          1e hulp daarentegen was wel heel gezellig. En gezellig moet het zijn!

                          Comment


                            Re: Coffeeshops in Amsterdam

                            Weet iemand nog een goed plaatsje waar je wiet kan kopen voor Belgen ? ik ging vroeger naar Maastricht, maar toen de wietpass er was ben ik overgegaan naar Sittard bij Skunk & Relax, sinds kort hebben ze daar ook een wietpass, ik vroeg me dus af of een andere Belg of Nederlander mij even kan helpen met een coffeeshop locatie, ik ben zelf van Limburg (Sint-Truiden).

                            Comment


                              Re: Coffeeshops in Amsterdam

                              Weet iemand nog een goed plaatsje waar je wiet kan kopen voor Belgen
                              ga gewoon op straat zitten in BE ze zien van 100 meter afstand dat je rookt en dan komen ze vanzelf vragen of je iets wil kopen.

                              alsof in be niks te koope is ghehehe. voor dat er in nl coffieshops waren deed ik dat ook zo, gewoon op straat gaan zitten, ze komen vanzelf.

                              Comment


                                Re: Coffeeshops in Amsterdam

                                Eindhoven
                                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                                Comment

                                Bezig...
                                X