Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

    Dat pasje is er sinds een week of vier
    dreadlock pas.jpg

    Je kunt hem gratis laten maken met een geldig legitimatiebewijs en zoals je kunt zien, kun je ook bij de jetset terecht.
    Hoe het nu met die korting zit weet ik niet precies meer, maar ik betaalde 50 eurocent P/G minder. Was toch twee en halve euro minder op 5 gram.
    Last edited by SnsieNL; 8 July 2012, 16:44. Reden: foto aangepast
    recht is recht. krom is krom.

    Comment


      #17
      Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

      Aight. Staat daar een naam of een foto op dat pasje?

      Ik denk dat ik er ook maar eentje ga aanschaffen daar Toch leuk die korting.

      @ Poepzak200: Nijmegen verplicht de coffeeshops (nog) niet om een ledenlijst bij te houden betreft een wietpas. De mensen in het gemeentehuis e.d. zijn dat ook helemaal niet van plan.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #18
        Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

        Er staat alleen een barcode (zwart gemaakte gedeelte) op Weedy, verder niks.
        recht is recht. krom is krom.

        Comment


          #19
          Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

          Aight. Thanks voor de info SnsieNL!
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #20
            Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

            De korting is niet echt korting als je vergelijkt met de oude prijzen.
            Voorheen kreeg iedereen korting als je 2,5 gr haalde en nog wat meer korting als je 5 gr haalde. Deze korting is vanaf nu alleen nog maar voor de leden.
            Ook krijgen leden bij besteding van 12 euro gratis tip of vloei en bij 5 gr tip en vloei.
            Als laatste krijgen de leden zoals eerder genoemd voorrang bij de kassa t.o.v. niet-leden.

            Maar in tegenstelling tot de zuidelijke wietpas, hoef je voor deze ledenpas geen uittreksel van het basisregister te halen. Maar pas of niet. Het is nog steeds de shop met de beste wiet van Nijmegen. Als ik er aan denk zal ik volgende keer ff foto van de menukaart maken.
            Last edited by blower007; 20 June 2012, 16:50.

            Comment


              #21
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #22
                Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

                ID, paspoort of rijbewijs. Er wordt geen foto gemaakt en je hebt geen uittreksel basisregister nodig. Als je een ledenpas maakt krijg je ook voorrang mocht de wietpas in gelderland worden ingevoerd.
                2012-06-20-101(klein).jpg
                Sorry voor de flitser

                Comment


                  #23
                  Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

                  Thanks. Goede aanvulling aan dit topic die foto! De voorgedraaiden zijn reeds ook duurder geworden zie ik. Heb ze allang niet meer gekocht, maar kocht een hele tijd terug wel eens die voorgedraaide Jacks voor €3,50. Daar kan ik geen kwaad woord over zeggen, op het feit dat deze nu duurder zijn geworden na dan.

                  Ik denk dat ik de volgende keer ook maar een ledenpas aanvraag dan als ik dat zo hoor. En dat met die foto, wie weet wordt dat wel gekoppeld aan een pas. Die bolletjes tegen die ruit aan (= een camera) houden alles in de gaten
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #24
                    Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

                    Dat is waar. Maar die camera registreert je of je een pas hebt of niet.

                    Comment


                      #25
                      Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

                      Iedereen betaald nu weer dezelfde prijs.
                      Een ledenpas is optioneel, een soort bonuskaart waar je vloei en tip mee kan sparen.
                      De niet ingezetenen zijn gelukkig weer van harte welkom!
                      en de nieuwe website met route en tijden is online
                      http://www.dreadlock-jetset.com
                      oja en lik ons op facebook

                      Comment


                        #26
                        Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

                        Niet ingezetenen waren eergisteren nog niet welkom, goed dat dat nu wel zo is. Begint vervelend te worden om door die duistere steeg te lopen en steeds bedelende buitenlanders voor de voeten geworpen krijgen. Vorige week nog: "I ehr forregot my papers from gemainteh endee I have no ID endee can I ask you buy for me two joints, one for you one for me. I am a dutch citizen you know, I hef de rights, no police, no police. One for me and one for you". Ik ben geen dealer verdorie.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #27
                          Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

                          @LR2 whaha, ja ik heb hetzelfde meegemaakt..

                          Comment


                            #28
                            Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

                            op de site van de dreadock & jetset staat dat buitenlanders weer welkom zijn:
                            http://www.dreadlock-jetset.com/

                            dit staat er letterlijk:
                            Great news!

                            After a recent ban of foreigners for all coffeeshops in Nijmegen, the mayor has decided to reinstate the previous law.
                            Which means that you're very welcome again with your foreign pasport or ID, and if you are 18 or older.

                            Hopefully you are as happy as we are now, and ready to return to the best price vs. quality shop in the Netherlands since 1985.
                            Our team is ready to help you.


                            ik hoop (als belg) dat ik weer binnen kan, omdat Nijmegen mijn voorkeur heeft als drugstoerist

                            Groeten uit Belgie!

                            Comment


                              #29
                              Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

                              als beginnende blower netjes en goed geadviseerd door de jongedame die in de shop stond

                              Comment


                                #30
                                Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

                                over de wiet niks te klagen, die is prima.
                                de hash is een heel ander verhaal.

                                zo is de nepal die blijkbaar sinds een week op de kaart staat zo sterk vervuild met troep dat ik iedereen het roken ervan sterk afraad.
                                laat maar eens een stukje branden en kijk naar de pikzwarte vettige roet die er af komt. dat rook je normaal dus op en dan is meteen die keelpijn, hoestbuien en longontsteking verklaard.

                                de 2 bedrijfsleiders? boden geen uitkomst, in tegendeel!, een kleine opsomming van de uitspraken na mn klacht over de nepal:

                                "hash rookt altijd zwart"
                                "nog nooit een klacht gehad"
                                "wiet rookt ook zwart"
                                "goeie hash moet je ook alleen bij een marokkaan kopen"
                                "nederlanders krijgen alleen slechte hash uit marokko"
                                "nepal komt van afghaan"
                                "blowen is altijd ongezond"
                                "ik blow niet dus ik heb er verder ook geen verstand van"

                                kortom, er was geen enkele oplossing, geen enkel goed excuus en de klant word simpelweg neergezet als beginnend blowertje van 16.

                                dus denk er svp 3x over na voor je hash koopt bij jetset of dreadlock.

                                ben benieuwd wat Verriet er zelf van vind, kan me niet voorstellen dat je zo een coffeeshop laat runnen.

                                p.s. baliepersoneel niks mis mee verder.

                                Comment

                                Bezig...
                                X