Mededeling

Collapse

Maak een Coffeeshop Verslag

Vertel anderen over jou ervaring met coffeeshops, kies de juiste provincie in het board Coffeeshop of uit de lijst onderaan de pagina.

Je report moet bestaan uit:
Naam coffeeshop - Plaats van de coffeeshop (vermeld in de titel en in je bericht)

Verder kan je de volgende onderwerpen beschrijven!

- Adres / openingstijden
- Faciliteiten (denk aan pooltafel etc..)
- Verschillende soorten wiet hasj beschrijven.
- De indruk van de coffeeshop
- Eventueel foto's
- eventueel een cijfer

Wees creatief en objectief

Coffeeshop Amsterdam
Coffeeshops Noord-Brabant
Coffeeshops Zuid-Holland
Coffeeshops Noord-Holland
Coffeeshops Zeeland
Coffeeshops Limburg
Coffeeshops Utrecht
Coffeeshops Gelderland
Coffeeshops Overijssel
Coffeeshops Drenthe
Coffeeshops Flevoland
Coffeeshops Friesland
Coffeeshops Groningen
Coffeeshops Buitenland
Bekijk meer
Bekijk minder

Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Dreadlock & Jetset (Nijmegen)

Ben deze week er ook geweest, vriendelijke mensen, had alleen ervaring met WW maar dat hadden ze niet, ze zeiden dat ik Jack herrer moest nemen, komt het dichtst van WW...heb maar flink geluisterd aangezien ik er niks van ken

Comment

Ben hier vaak geweest altijd heel erg tevreden mee geweest!
      De kwaliteit prijs verhouding was wel goed, ondanks dat ze ineens een prijsverhoging deden van 0,50 cent (voor bijvoorbeeld de AK47), was ik altijd wel tevreden omdat de gratis tip en vloei/ bong zeefjes (altijd ff naar de zeefjes vragen als je bong roker bent) altijd wel geinig waren. Sterker nog tegenwoordig ALS ik draai, draai ik liever met dreadlock vloei dan met die hemp of die raw of wat dan ook, omdat dreadlock vloei fijner aan voelt.. En die zeefjes heb ik nog steeds overal liggen, k kom d'r al 4 maanden niet meer (op een keer recentelijk na voor een nieuwe bong)

Maar de laatste keer toen ik weer een keertje kwam kijken (en gelijk ff een bong kocht omdat die van mij kapot was) viel het me op dat de prijs wr 0,50 cent hoger was, k heb dan ook niks gehaald, op een bong na.

Zoals gewend krijg je de bong netjes met bubbeltjesplastic en al ingepakt mee, en een gratis papieren zakje d'r omheen (gewoon helemaal karton, niks opvallends dus)

helemaal tevreden mee, netjes betaald, mee naar huis

Kom ik er thuis achter dat er gewoon een compleet andere bong dan ik aanwees in zat...

Altijd tevreden geweest over dreadlock & jetset, vind de tip/zeefjes erg leuk, en de prijs was altijd wel goed, maar de laatste prijsveranderingen hebben het wat aan de hoge kant gemaakt, en dat ze me een compleet andere bong hebben verkocht dan ik aanwees en in m'n hoofd had vind ik wel heel erg jammer. Ik kon zelf niet zien dat het een ander was omdat ie ingepakt zat in dat bubbeltjesplastic (ze haalde hem ingepakt en al van achter)
      De mensen zijn er grotendeels vriendelijk, al zit er eentje tussen die altijd chagrijnig kijkt.
      Wat me er wel opvalt is dat ze bijna iedereen netjes om ID vragen (mensen die er echt uitspringen als oud genoeg niet, bij enig twijfel vragen ze t nog voor je aan de beurt bent al) , zo hoort t ook vind ik.

Ik geloof dat dat de dreadlock is, maar in eentje hebben ze een vaporiser staan, die is geinig om uit te proberen. Is gratis gebruik als je maar wel wat haalt in de shop. Daarnaast kan je er wel leuk op barkrukken zitten, maar als je er zelf alleen komt zal je niet snel bij iemand aanschuiven en echte gesprekken krijgen, al is me dat wel meerde malen gebeurd hier (wat natuurlijk erg gezellig is). Wel kan je er leuk met z'n 2en of 3en (of gewoon alleen) aan zo'n hang tafeltjes gaan zitten. Er staat wel zo'n automaat met gekoeld drinken(toen ik er was voor 2 euro, zelfs voor het water wat ik dan weer een beetje overdreven vind), maar er "echt" wat te drinken bestellen kan je er niet.

t viel me wel op dat ze een "nieuw" heel oud systeem weer hebben: per 2,5 gram en 5 gram krijg je op de duurdere soorten korting (de goedkopere soorten blijven dezelfde prijs ongeacht hoeveel je neemt). als je de max haalt (5gram) van de duurste, krijg je m mee voor de oude normale prijs. Als je maar 1 gram haalt betaal je meer.
      Van de goedkopere soorten betaal je standaard meer.

Gemiddeld zou ik het voorheen een 9 hebben gegeven, door die laatste prijsverandering een 8, maar door m'n laatste ervaring met de compleet verkeerde bong (die ook nog eens te hoog is om op te kunnen bergen terwijl de gene die ik aanwees gewoon paste) geef ik ze een 7.
      Last edited by BackYardPlant; 15th February 2017, 10:07.

Comment

Update op m'n laatste ding

ze hebben nu nieuwe regels volgensmij en t personeel is weer vriendelijk gelukkig
        de prijzen vallen wel mee als je maar 5 gram haalt, maar dat komt vanzelf op. Meerdere soortjes halen maar totaal 5 gram is voor alle soortjes de goedkopere per 5 gram prijs betalen, das wel gaaf!

wat mij betreft verdienen ze weer een mooie 8.5
        enigste wat beter kan is meer bongs en goedkopere wiet maar das altijd beter

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Working...
        X