Zijn de coffeeshops in nijmegen toegankelijk voor belgen?En wat zijn daar de goeie shops?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
nijmegen
Collapse
X
-
De prijs/kwaliteit verhouding is het beste (vind ik zelf) in Dreadlock of Jetset.
De Kronkel bevalt me niet, en rekent daarnaast hoge prijzen vind ik zelf. De kwaliteit is wisselend en om een of andere reden krijg beginnen mensen altijd te ruziƫn met mij daar. Het is de drukste shop van de stad, dus er komt allerlei volk, soms ook de minder frisse. M'n maten vinden de kronkel het leukst om te bezoeken.
Als je de kans hebt, dan adviseer ik je ook om de Dakota te bezoeken. Die hebben een leuk prijzensysteem: yahtzee spelen bij elke 15 euro, en elke keer dat je een 6 gooit, krijg je een tegoedbon. Twee bonnen zijn inwisselbaar voor een grammetje of een jointje als ik het me goed herinner. Ik heb me laten vertellen dat het de oudste coffeeshop is van Nijmegen.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
- Likes 1
Comment
-
Dreadlock en Jetset zijn de verhouding zeker beter maar je kunt er niet relaxed zitten.
Al kom ik niet zo vaak meer in de shop omdat ik mijn eigen weedje kweek maar af en toe ene ander smaak.
En voor hasj heb je de kruidentuin lekker soorten.
Het klopt wat LR2 zegt over Dakota leuke shop en wat rustiger normaal gesproken dan Kronkel en als je maximaal aantal zessen gooit win je een reis naar Jamaica.
Anders per 6 1 kaartje en bij 2 kun je deze inleveren voor korting of 1 gram.
Maar zo zie je er is genoeg keuze in Nijmegen en voor ieder wat wils
Comment

Comment