Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nijmegen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nijmegen

    Korting op 420shop
    Zijn de coffeeshops in nijmegen toegankelijk voor belgen?En wat zijn daar de goeie shops?

    #2
    Ja de coffeeshops zijn toegankelijk voor belgen.
    De bekendste coffeeshop is Kronkel waar je fijn kunt zitten en overheerlijk verse milkshakes hebben.
    Er langs en tegenover zitten ook Jetset en Dreadlock en zo zijn er in een straat van 150 nog een stuk of wat.

    Comment


      #3
      Valt te prijs kwaliteit daar wat mee?

      Comment


        #4
        Ik weet niet het precies. Maar ik reken altijd 10euro per gram als ik in de coffeeshop haal en kwaliteit heb ik nog nooit over geklaagd zo ook niet het aanbod.

        Comment


          #5
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Dreadlock en Jetset zijn de verhouding zeker beter maar je kunt er niet relaxed zitten.
            Al kom ik niet zo vaak meer in de shop omdat ik mijn eigen weedje kweek maar af en toe ene ander smaak.
            En voor hasj heb je de kruidentuin lekker soorten.

            Het klopt wat LR2 zegt over Dakota leuke shop en wat rustiger normaal gesproken dan Kronkel en als je maximaal aantal zessen gooit win je een reis naar Jamaica.
            Anders per 6 1 kaartje en bij 2 kun je deze inleveren voor korting of 1 gram.

            Maar zo zie je er is genoeg keuze in Nijmegen en voor ieder wat wils

            Comment


              #7
              De dreadlock en jetset ga ik zeker halen al veel over gehoord...word je er veel aangesproken door straatdealertjes?

              Comment


                #8
                Moet je zeker doen, niet vaak aangesproken door straatdealertjes gelukkig maar.

                Wat ook een leuke shop is om te zitten is "het wonder" zit 5 min lopen van dreadlock, jetset en kronkel.

                Comment

                Bezig...
                X