Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

    zondagochtend 9 uur.....
    denk niet dat er uberhaupt iets open is dan, de meeste gaan om 10.00 los met een enkeling om 9 uur. Op zondag zijn ze allemaal later na 11 uur
    ik weet dat de wedren dan om 9.30 open is maar naar mijn mening kan je je dat hele eind lopen vanaf het station wel laten zitten voor de wedren
    kronkel is om 11.30 open op die dag dus dat gaat em niet worden.
    misschien is er nog een ander maar weet em zo gauw niet
    it's his line so only God knows
    Grtz Kush

    Comment


      #32
      Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

      wow geniaal, ze verkopen op het moment Haze mix, voor 6,70 per gram, bij de Kronkel uiteraard
      dit zijn de overblijvertjes van de Haze die ze verkocht hebben de afgelopen periode, verkruimeld en bij elkaar gegooid.
      Niet zo lekker vers als een mooi topje, maar als je niet te ver wilt zakken in kwaliteit om de prijs is dit een zeer goede optie!

      Nou niet met zijn allen mijn Haze mix opmaken he?
      it's his line so only God knows
      Grtz Kush

      Comment


        #33
        Veel plezier met die haze mix van de kronkel.
        Dat is me een smerig spul niets als hoofd en keel pijn van gehad.
        Verder ja ga lekker naar de jetset of dreadlock als je alleen maar op doortocht bent.
        En als je lekker wil chillen is het wel ten zeertse aan te raden omdat bij de kronkel te gaan doen.
        P.'s. Maak je niet druk om dat vinger scan systeem was er jaren geleden ook huiverig over maar heb me gewoon zonder ID gegevens er in laten zij hebben gecontroleerd dat ik 18+ ben en meer gegevens hebben ze niet nodig en krijgen ze ook niet nooit geen problemen mee gehad.

        Comment


          #34
          Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

          Ik ben benieuwd KustaMasta. Waarschijnlijk hop ik morgen of anders volgende week even langs de jetset, misschien dat ik dan ook wel even doorloop naar de Kronkel Ben overigens ook niet zo'n typische haze fan, al kun je t voor zo'n prijs in de Kronkel niet laten liggen.

          Chillen kun je zeker in de Kronkel, al zijn de prijzen wel vrij hoog daar. Jetset FTW
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #35
            Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

            Kronkel is de "Highclass" Shop van Nijmegen. Veelste Dure Wiet, Veelste Dure Hasj. Drinken en Eten rijkelijk aanwezig heel veel keuze in maar natuurlijk veelste duur. Ja ik ben een zeur over de Vlaamse Gas stinkend naar bier, jeugd die schooit of je wilt halen Junkies die staan te schooien.

            Maar als je een uur of langer wilt gaan zitten in een coffeeshop is De Kronkel toch zeer aan te raden dit is de meest netst verzorgde coffeeshop. Wiet kwaliteit fluctueerd nogal daar, Wiet vaak heel droog en niet zo heel sterk ze vragen de recordprijzen van Nijmegen. Als je toch een shop zoekt in die hoek ga dan naar Jet Set of Dreadlock. Lekker afhalen en niet hoeven te betalen voor al de verbouwingen.

            Mocht je toch een andere shop zoeken, mijn nijmeegs favorieten zijn: 1. De Buggy(tijd heeft hier 10 jaar stilgestaan) 2. Het Wonder bij E12.50 Koffie/Thee gratis 3. Ketama (hoef je het centrum niet voor in)

            Comment


              #36
              Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

              Iemand enig idee wat hier tegenwoordig op de menukaart staat?

              Comment


                #37
                Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

                Een hele grote plus van de kronkel is toch wel het dakterras!! Lekker chillen in de zomer op de launch banken of aan een tafeltje. En de kwaliteit van het eten daar is wel heel goed hoor. Aanraders onder andere white and black chocolate cheese cake, Turkse tosti, (space cake, altijd een aanrader natuurlijk) en de smoothies (maken ze vers waar je bij staat)

                Comment


                  #38
                  Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

                  Dit weekend in nijmegen bij kronkel langs geweest, vriendelijke mensen!

                  Comment


                    #39
                    Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

                    Afgelopen week weer in Nijmegen geweest, wegens omstandigheden/gezelschap geen andere shop kunnen bezoeken. Dus maar naar de kronkel gegaan.. Geen ruzie dit keer!
                    Maar wat koop je dan? Het gaat mij om het gripzakje, zodat ik eigen teelt mee kan nemen in mijn broekzak. Ik koop geen 200 losse gripzakjes omdat als de politie dan ooit aan klopt.. 200 gripzakjes in huis, kan niet zonder doel zijn. Jullie snappen het vast wel.
                    De wiet die in zo'n zakje zit, vind ik altijd een goed referentiepunt voor mijn eigen soortjes.

                    10 euro power plant gekocht. 7 euro de gram, dacht ik. Zoals de meeste soorten ligt alles daar rond de 7-8 euro/gram. Met drie(?) uitzonderingen die daarboven knallen.

                    De baliemedewerker, vriendelijke kerel, vond de toppen er goed uit zien. Ik zelf vind van niet. Maar ik heb geen foto, dus niet zeiken LR2.

                    Hoe dan ook, ik heb nog nooit zulke rare wiet gerookt.
                    Smaakte geparfumeerd; power plant? Nee, die proef je er niet in terug.
                    Ik weet niet wat ik gekocht heb, maar power plant was het niet. Eerder een 6 weken gebloeide Santa Maria. Totaal geen calyx te herkennen, diegenen die ik terugvond waren circa 3mm. Zo groot zijn ze onder mijn spaarlamp ook, na 3 weken bloei.

                    Normale powerplant geeft mij het idee dat ik aan een boullion ruik waarin gepist is, of een fles Becks bier met oud zweet. Danky smell. Maar dit rook naar bloemetjes; fris, ietwat fruitig en geen enkele aardetoon of 'zware' damp. Niet eens high van geworden -> mijn prioriteit is de smaak, altijd. Maar als je dan geen smaak, en geen effect hebt, dan voel ik me belazerd.

                    Ik heb geleerd van mijn fouten, door ze opnieuw te maken. Geen kronkel meer voor mij.
                    Als je als shop niet beter presteert dan een ordinaire buitenkweker, ben je mijn geld niet waard. Ik heb wietjes gerookt van 21-jarige jochies die gevonden PP zaad in de tuin gooiden, en die smaakte, zelfs onrijp en ongecured, 40 maal beter/intenser dan dit spul.

                    Eindoordeel:
                    + personeel.
                    + geen kutvolk dat ruzie zocht.
                    - Smakeloze wiet, geur was onnatuurlijk 'nep'.
                    - Zichtbaar te kort gebloeid.
                    - Kurkdroog, kruimelde al als ik er naar keek.
                    - Wiet is niet wat de naam suggereert.
                    - Prijs/kwaliteit verhouding is 10/2 (dus je betaalt de volle mep, maar je krijgt peopspul).
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #40
                      Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

                      Ah, dat is altijd minder om te lezen. Beter was je nog een aantal meter doorgelopen naar de Dreadlock en/of de Jet Set. Vooral hun Jack Herrer vond ik de laatste keren lekker, al ben ik er nu al een tijd niet meer geweest.
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #41
                        Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

                        wist niet dat ze bij kronkel powerplant hadden maar dat is wel klote man dat hij niet smaakte, kom er ook weleens en dan haal ik meestal supersilver haze en ben altijd wel tevreden over de smaak.
                        maar deze is soms wat nat, maar dan kun je 'm gewoon ruilen voor elke andere soort bijvoorbeeld amnesia, deze 2 kosten beide 9,60€ per gram.
                        een vriend van me is weleens terug naar de balie gegaan toen hij al een joint gerookt had, en zelfs toen kon hij het nog ruilen, het werd gewoon afgewogen en hij kreeg iets anders.

                        Comment


                          #42
                          Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

                          Zelf vind ik de kronkel een beetje overdreven.
                          Ik kom niet naar een coffeeshop om er voor veel geld te lunchen.
                          Het is wel leuk dat ze een dakterras hebben en je gebruik kan maken van een vaporizer.
                          Maar als toerist of beginnende blower kijk je hier je ogen uit!
                          Of wanneer je met een 420-friendly lady een date hebt, is dit zeker een romantische plek.

                          Comment


                            #43
                            Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

                            Afgelopen zondag geweest. Vriendelijk en niet te duur. 11 gram ice, die behoorlijk sterk is en een aangename thai gekocht voor dacht zo'n 3.8 of 4.10
                            gezellig. eten en drinken wel wat duurder al maak ik hier zelf niet zo snel een probleem van cola 2 euro.

                            Kruidentuin was dan weer iets goedkoper 1.6 voor cappucino!

                            Comment


                              #44
                              Re: Coffeeshop De Kronkel in Nijmegen

                              de kronkel was top toen je nog naar de zolder moest om een grammetje te kopen (en elke keer je harses stootte ongeacht het bord pas op je kop lage zoldering)
                              lekker buiten zitten op het terras zomers met een verse milkshake.
                              tegenwoordig geen id hoe het daar is, vond het persoonlijk te commercieel wordenk, openhaart pool flipperkast voetbaltafel.
                              het werd wel altijd netjes voor je afgewogen en als vaste klant ging er altijd een beetje bij

                              Comment

                              Bezig...
                              X