Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops Rotterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Coffeeshops Rotterdam

    hallo landgenoot ,
    even een vraagje is het in rotter nog steeds mogelijk als belg wiet te kopen en weet jij korter bij nog plaatsen in nederland waar je als belg kan inkopen ?
    Mvg
    dave

    Comment


      #47
      Re: Coffeeshops Rotterdam

      Ik reageer maar gewoon want ik kom uit Rotterdam

      Ja, je kan nog steeds wiet/hasj halen in geheel rotterdam, voor zover ik weet hoef je nergens een wietpas te hebben.

      Gr

      Comment


        #48
        Re: Coffeeshops Rotterdam

        Hey. Ik heb is een vraag kunt je nog als belg in rotterdam wiet/hasj kopen. Ze hadde is eens tegen mij gezegt dat je vanaf 1jan2013 niet meer lukt. Mvg massi

        Comment


          #49
          Re: Coffeeshops Rotterdam

          geen probleem voor de belgen om er te halen

          Comment


            #50

            Comment


              #51
              Re: Coffeeshops Rotterdam

              Ik ga morgen er een citytrip doen in mijn eentje. Het spijtige is dat ik er 200km heen voor moet rijden en dan nog is 200 terug. Dus blowen gebeurt pas als ik thuis veilig in mijn zetel lig.
              Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

              Comment


                #52
                Re: Coffeeshops Rotterdam

                Hey, ik ga binnen 2 weken naar rotterdam, geen probleem dat ik geen nederlandse ID kan tonen ? En iemand een idee waar ik ergens iets kan vinden met een banana smaakje ? Banana kush of iets dergelijks. Of SSH of Jack herrer? Of als iemand een ander lekker sativake van in Rotterdam kan voorstellen.
                Vorige keer had ik wat Jack herrer van Nemo coffeeshop, 5 gram voor €35

                alvast bedankt !

                Comment


                  #53
                  Re: Coffeeshops Rotterdam

                  Oorspronkelijk geplaatst door toetje View Post
                  Hey, ik ga binnen 2 weken naar rotterdam, geen probleem dat ik geen nederlandse ID kan tonen ? En iemand een idee waar ik ergens iets kan vinden met een banana smaakje ? Banana kush of iets dergelijks. Of SSH of Jack herrer? Of als iemand een ander lekker sativake van in Rotterdam kan voorstellen.
                  Vorige keer had ik wat Jack herrer van Nemo coffeeshop, 5 gram voor €35

                  alvast bedankt !
                  Dan is die opgeslage! laatste keer dat ik er was was het maar 30€...

                  Comment


                    #54
                    Re: Coffeeshops Rotterdam

                    4 floors mag je zeker niet overslaan . mooi groot menu met heel wat lekkers erop
                    huyskamer is ook een topper alleen is dat het menu ontzettend beperkt. maar wel meer dan goed an kwaliteit

                    Comment


                      #55
                      Re: Coffeeshops Rotterdam

                      Ja ik nu er over na denk het was 6 euro per gram dus €30 voor 5g Jack Herrer.
                      Thanks kzal dus zeker naar de 4floors een kijkje nemen !

                      Comment


                        #56

                        Comment


                          #57
                          Re: Coffeeshops Rotterdam

                          Ik, als rasechte belg, kan je geruststellen. Gisteren naar Rotterdam geweest en enkele shops bezocht. Ik kan enkele prijzen & shops geven die ik nog weet

                          - Nemo: Veel Haze (citrus, Mexican) voor 12,5€/G
                          - 4th Floor: Enorme keuze, al scheelt het blijkbaar van moment tot moment (bevoorrading). Ik heb daar C5, G13 (13,5€/G) en Snow white gekocht. Ze hebben zeker 20 soortjes wiet & 15 soortjes Hash. Zeker een aanrader voor Haze liefhebbers
                          - Pluto: Powerplant voor 8€/G gekocht
                          - Rechtover Pluto: Heb daar 6 gram Bubblegum gekocht, was geen probleem. 10€/G
                          - Out of time: Thai gekocht voor maat. 17€/5G betaald
                          - Bob Marley: White Widow gekocht. 8€/G

                          Ik heb nog enkele andere gedaan, waaronder die naast de 4th Floor. Heb daar Diesel & White chocolate Haze gekocht voor 13€/G. Tussen die shops kwam ik nog andere tegen waar ik ergens Santa Maria gekocht heb voor 7€/G en een AANRADER: Orange bud voor 35€/5g.

                          EDIT: Powerplant, Amnesia, White widow, Thai etc kan je kopen in elke shop. Het kan soms tot 3€/G schelen, dus eerst wat rondkijken! Anders is je geld op en kom je nog betere soortjes tegen (uit ondervinding )

                          Moest je op het gemak 1tje willen roken, dan raad ik Pluto aan (altijd parkeerplaats). Grote favoriet is 4th floor en afknapper is Nemo wegens te luidruchtig. Als je met de auto ga, zorg zeker voor kleingeld om te parkeren. Kost 0,50€ voor 9 minuten.
                          We hebben overal ID moeten tonen, maar zonder problemen binnengeraakt.
                          Last edited by Woesaka; 24 January 2013, 16:27.

                          Comment


                            #58
                            Re: Coffeeshops Rotterdam

                            Oorspronkelijk geplaatst door Woesaka View Post
                            Ik, als rasechte belg, kan je geruststellen. Gisteren naar Rotterdam geweest en enkele shops bezocht. Ik kan enkele prijzen & shops geven die ik nog weet

                            - Nemo: Veel Haze (citrus, Mexican) voor 12,5€/G
                            - 4th Floor: Enorme keuze, al scheelt het blijkbaar van moment tot moment (bevoorrading). Ik heb daar C5, G13 (13,5€/G) en Snow white gekocht. Ze hebben zeker 20 soortjes wiet & 15 soortjes Hash. Zeker een aanrader voor Haze liefhebbers
                            - Pluto: Powerplant voor 8€/G gekocht
                            - Rechtover Pluto: Heb daar 6 gram Bubblegum gekocht, was geen probleem. 10€/G
                            - Out of time: Thai gekocht voor maat. 17€/5G betaald
                            - Bob Marley: White Widow gekocht. 8€/G

                            Ik heb nog enkele andere gedaan, waaronder die naast de 4th Floor. Heb daar Diesel & White chocolate Haze gekocht voor 13€/G. Tussen die shops kwam ik nog andere tegen waar ik ergens Santa Maria gekocht heb voor 7€/G en een AANRADER: Orange bud voor 35€/5g.

                            EDIT: Powerplant, Amnesia, White widow, Thai etc kan je kopen in elke shop. Het kan soms tot 3€/G schelen, dus eerst wat rondkijken! Anders is je geld op en kom je nog betere soortjes tegen (uit ondervinding )

                            Moest je op het gemak 1tje willen roken, dan raad ik Pluto aan (altijd parkeerplaats). Grote favoriet is 4th floor en afknapper is Nemo wegens te luidruchtig. Als je met de auto ga, zorg zeker voor kleingeld om te parkeren. Kost 0,50€ voor 9 minuten.
                            We hebben overal ID moeten tonen, maar zonder problemen binnengeraakt.
                            Gij zijt mijnen held. Merci pee! Kzou zegge geniet van u wiet!

                            Comment


                              #59
                              Re: Coffeeshops Rotterdam

                              Bestaat de Sensi smile nog?
                              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                              Comment


                                #60
                                Re: Coffeeshops Rotterdam

                                Waarom ga je die hele tekst zitten quoten als-ie vlak boven je eigen bericht staat ?

                                Thanks Woesaka, goeie review +1
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X