Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops Rotterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Coffeeshops Rotterdam

    Kvond het zo een goed antwoord dat ik het 2 keer wou zien staan in deze discussie

    Comment


      #62
      Re: Coffeeshops Rotterdam

      Ik ga bijna zo goed als elke week naar Rotterdam vanuit Belgie. Countdown moet je zeker doen, Heeft ook best veel soorten wiet en hash.


      Naar Bob Marley zou ik niet gaan. Zeker geen aanrader. Nemo vind ik persoonlijk heel toeristisch en service vind ik niet denderend.De Huyskamer en 4th floor is een aanrader veel soorten en best vriendelijk. Dus ik in Rotterdam, zou ik niet te veel coffeshop uit properen, ga alleen naar coffeshop waar je het meest postieve beoordeling hebt voor gehad....anders ga je met geld smijten en dat is best wel frustrerend en ook niet de bedoeling. Nog 1 ding. Het klopt als je overals wat kijkt dan heb verschillende prijzen van de zelfde soort....Countdown heeft amnesia van 10 euro per gram, als je verder gaat dan heb je coffeshop bilbao die verkoopt ook amnesia voor 8 euro per gram...die van bilbao vond ik helemaal geen haze soort....en ik heb het ook bij bob marley gekocht dang..wat een schande....die vent verkoopt mij een mild soort als haze

      Rotterdam is zeker niet amsterdam, anders ga ietske verder naar Den Haag en daar heb je wel meer opties in coffeshops en veel variatie mbt de menu van veel coffeshops. Rotterdam-Den Haag +- 25 min.wagen




      succes
      Last edited by Faraon; 27 January 2013, 18:58.

      Comment


        #63
        Re: Coffeeshops Rotterdam

        four floors hoef je op dit moment niet heen te gaan, voorrad is echt om te janken.
        alles op en alleen nog maar zooi.
        op andere momenten is dit wel anders hoor begrijp me niet verkeerd maar nu dus even niet

        Comment


          #64
          Re: Coffeeshops Rotterdam

          Ik ga momenteel alleen naar countdown..tot nu toe sinds 3 maanden altijd ok, ik heb een paar keren geprobeerd om naar een ander coffeshop te gaan en het was een telleurstelling. In heel Rotterdam zijn er max 3 coffeshops die de moeite waard zijn...de rest is maar bullshit.

          Ik vond Breda tegenover Rotterdam veel beter en breda had ook maar een paar goeie coffeshops.....

          Dus de opties zijn; Countdown, Nemo en huysmaker (<-- heb ik gehoord) de rest zal ik het toch niet proberen anders Den haag

          Comment


            #65
            Re: Coffeeshops Rotterdam

            Sultan zuid .................

            Comment


              #66
              Re: Coffeeshops Rotterdam

              De Huyskamer moet als zeker niet doen. Voor 2 uren reizen is het daar niet echt moeite waard....niet slecht voor mensen die der wonen maar niet de moeite waard om er een reisje voor te doen.

              ik heb er Haze gekocht voor 9 euro/gr (amnesia) niet de top maar ook niet slecht. Ze zijn al ingepakt. Ze hadden der nog 3 andere soorten wiet en nog een paar soorten hash. Ik geef het in ieder geval een 5.5/10

              Comment


                #67
                Re: Coffeeshops Rotterdam

                Met plezier gedaan

                Zorg dat je een balpen of dergelijke bij je hebt, ik vergeet 1/2 vn me wiet tegen dat ik thuisben

                EDIT: Op bovenstaande berichten. Ik ben helaas geen wekelijks terugkerende toerist in Rotterdam dus heb geen ervaring op gebied van shops daar. Ik hoop daar verandering in te brengen
                Last edited by Woesaka; 28 January 2013, 20:32.

                Comment


                  #68
                  Re: Coffeeshops Rotterdam

                  Kan iemand mij de naam van de coffeeshop geven waar ze deze orange bud verkopen?

                  Comment


                    #69
                    Re: Coffeeshops Rotterdam

                    kan iemand mij enkele shops aanraden voor goede zwarte hasj? geen rommel afghaan.
                    en kan je in de fourth floor enkel van de nepal en afghaan per gram kopen al de rest is voorgedraaide joint?

                    Comment


                      #70
                      Re: Coffeeshops Rotterdam

                      Da's in Amsterdam denkik...

                      Comment


                        #71
                        Re: Coffeeshops Rotterdam

                        Topic toch al aan de oude kant wat betreft prijzen enzo.

                        Ik woon inmiddels al anderhalf jaar niet meer in Rotterdam, maar ga er binnenkort heen, aangezien de coffeeshops aan deze kant van het land in de minderheid zijn, en dan over kwaliteit maar niet gaan hebben, wil ik dus vanuit Rotterdam wat meenemen met zijn allen.

                        Dat wordt dus een rondje shops houden.

                        Daarom vroeg ik mij af wat is de huidige status kwaliteit / tarieven in de diverse shops in Rotterdam

                        Kortom welke shops hebben bijvoorbeeld voordeelzakken? Zo ja wat voor hoeveel? Of voor een leuke prijs wat goeds (WW, Santa, haze in die trant)

                        Comment


                          #72
                          Re: Coffeeshops Rotterdam

                          Alles wat je in deze topic vind is de complete infmortie mbt coffeshops meer informatie zal je niet vinden, tenminste voor Rotterdam....en voordeel zakjes vind je meer in Den Haag dan in Rotterdam...msshien Nemo coffeshop te rotterdam....het is zeer toeristisch aangelegt dus waarschijnlijk heb je der meer kans om der voordeel zakjes te vinden...en kwaliteit is er niet echt denderend....er zijn maar 2 coffeshops die goed zijn in Rotterdam.....Countdown en 4th floor ( het schijnt)....kan alleen zeggen dat countdown voor mij de beste is in heel stad...de rst is maar gokken, je zult het zelf moeten uitzoekn, als alle informatie hier niet genoeg is. kan alleen zeggen dat Rotterdam op niets trekt als het over hun wiet gaat

                          En als je zeker wilt zijn dat je iets goed gaat kopen rij gewoon 40 km verder naar Den haag, daar heb je ruimere keuzes en soms zelfs goedkoper. Ik vind zelfs persoonlijk coffeshops in Den Haag veel beter dan in Amsterdam....maar bon waarsschijnlijk heeft iedereeen er wel zijn eigen mening er over
                          Last edited by Faraon; 23 February 2013, 15:06.

                          Comment


                            #73
                            Re: Coffeeshops Rotterdam

                            Gewoon 40KM verder? is 80KM retour en als je dan al de 140 KM erbij telt enkele reis waar we vandaan komen is dat best wat, los van de extra kosten die dat met zich meebrengt

                            Dat er nu gezegd wordt wat ik in dit topic vind is de complete informatie vind ik nogal kort door de bocht, dit omdat de meeste informatie verouderd is, het is dus niet meer actueel en mijn verzoek was dus actuele informatie hieromtrent, want een anderhalf jaar geleden woonde ik er zelf nog en met informatie uit 2009 kan ik echt helemaal niks.

                            Coffeeshops in 020 zijn gewoon bud, omdat de meeste puur toeristisch zijn en als je geen goed 020 accent heb je ook alleen de toeristenzooi krijgt. Is ook zeker niet te vergelijken met Rotterdam. We zijn Rotterdams gewend en aan deze kant van het land is het gewoon veel slechter en/of duurder. Dus daarom mijn verzoek om actuele informatie omtrent de stand van zaken in Rotterdam. Zeker qua prijzen en eventuele voordeel zakken, want smaken verschillen. Of eventueel goede gruis (wat ik ook als voordeelzak beschouw eigenlijk)

                            Comment


                              #74
                              Re: Coffeeshops Rotterdam

                              Ik begrijp u wel, laatste paar maanden ben ik zo goed als wekelijks naar coffeshop gegaan. Wegens die shit regels ben ik verplicht om naar rotterdam te gaan. Ik ben iemand die liever extra betaalt voor iets goed....maar spijtig genoeg goed spul zal je zo goed als niet vinden, als je chance hebt vind je een coffeshop die elke dag de zelfde shit verkoopt en van OK kwaliteit.........als je naar Rotterdam wilt gaan. Ik kan u persoonlijk vertellen dat ik de laatste 3 maanden zo goed als alle coffeshop heb gedaan in Rotterdam en kwam tot conclusie dat de beste shop of heel Rotterdam de shop countdown is voor mij: Meestal koop ik Amnesia daar van goed kwaliteit voor 10 euro per gram, dus prijs is ok. Cheese haze is ook niet slecht maar best wel duur 12 euro gram, dynamite haze 12 euro gram, was niet mij ding....mexican haze, en dan nog gewone soorten: zoals bubblegum, ww, powerplant, en nog andere soorten voor 8 euro gram........en dan als hash. hebben ze 4 soorten: polm moet je niet kopen, 6 euro gram, zeer lage kwaliteit, super polm vind ik goed, voor 9 euro gram. die neem ik meestal samen met amnesia. en heeft ook nog thai. Dat is met betrekking countdown....dus voor rotterdam om zeker te zijn. De rest raad ik u zeker niet aan. Ik kan u afraden coffeshop Bob Marley, heysmaker, Nemo te toersistch en zeer onbeleefd, kwaliteit en prijs trekken op niets.......er blijft er nog 1 waar veel mensen positief er over zijn en dat is coffeshop 4th floor....ben er nog niet heen gegaan wegens te veel geld besteed aan uitzoeken vn andere coffeshops ...ik had er genoeg van. De rest moet je niet doen ...

                              Den haag moet je zeker als optie nemen. tis msshien wel 80 km heen en weer maar hoeveel betaal je voor die 82 km extra in naft: 10 euro extra of 20 euro? we gaan zeggen dat je voor rotterdm kiest en je wilt toch een paar andere coffeshop uitproberen.......je verspilt msshien 30 euro in een coffeshop waar je daarna helemaal geen genot van gaat jhebben..........ik heb in rotterdam al een paar keren wiet gekocht waar je helemaal niets vn voelde....besteed 50 euro elke keer man dat is frustrerend.....dus ik persoonlijk betaal liever 20 euro extra, neem wat meer tijd in reizen maar ik ben zeker dat ik bv in coffeshop dizzy duck te den haag iets goed gaan krijgen. Iedereen gokt op een andere manier ik gok liever save, zeker met mijn geld.....ik gaan andere mensen niet rijk maken met hun shitty spul. Er zijn veel coffeshops die weten goed genoeg wat voor kwaliteit ze door verkopen aan de klanten en der zijn andere die passie hebben voor hun werk en krijg je goed psul

                              Laat zeker iets weten wanneer je terug bent over je ervaring......
                              Last edited by Faraon; 25 February 2013, 00:35.

                              Comment


                                #75
                                Re: Coffeeshops Rotterdam

                                Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ja Den Haag heen en weer is 10 euro xtra heen en weer, en als je moet uitkomen met je geld is dat best wat. Het is rendabel om naar Rotterdam te gaan 1 x per maand, als we voor de hele maand in 1 keer kunnen kopen in verschillende shops dus. Die kosten kan ik dan delen a 15 euro per man, dat is dan goedkoper dan ieder afzonderlijk 4 x per week naar arnhem a 5 euro per keer.

                                De wiet wordt ook niet genuttigd voor lekker stoned zijn ofzo, maar voor medicinaal gebruik, misschien net een andere insteek, maar hier is de kwaliteit zo bagger vaak, dat je echt veel meer nodig hebt. Je gebruikt eigenlijk gewoon veel vaker, maar minder per keer in plaats van lekker in het weekend e.d.

                                Vandaag dus ook terug gekomen uit Rotterdam en naar Nemo, Het Geeltje, Charlois en Impetto geweest. Nemo is gewoon het goedkoopst voor 30 euro keuze uit 5 verschillende wiet (terwijl in arnhem je voor 5 gram hazekruimels al 37.50 betaalt en dat is meer haze knipafval en een actieprijs die alleen geld voor hazekruimels) Geeltje wordt hier wel als goede kwaliteit ervaren, maar niet bepaald goedkoop. Impetto is gewoon bagger, niet goedkoop en gewoon vaak slechte kwaliteit, Charlois viel een beetje tegen qua prijzen die moeten we nog wel proberen

                                Ja dan is 5 gram gewone edelweis, pp, shiva voor 30 euro al een hele verbetering ten opzichte van 37.50 voor hazeknipafval.

                                Countdown hou ik zeker in gedachte (en ik maar nadenken waar zat dat ook alweer, maar weet het alweer )

                                Comment

                                Bezig...
                                X