Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops Rotterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Coffeeshops Rotterdam

    Bij countdown op de zelfde straat 1 min lopen...heb je coffeshop Bilbao....die is ook OK

    Comment


      #77
      Re: Coffeeshops Rotterdam

      Vorig weekend naar Rotterdam getrokken en daar 3 coffeeshops bezocht :
      - Sky high : Twisla hasj gekocht die van deftige kwaliteit is, dus neem ik ook aan dat de wiet ook ok is. En ook deftig geserveerd
      - the 4 floors : Best aangename coffeeshop waar je op u gemak een jointje kan blowen. Ook aangenaam kader. Hier Heb ik Powerplant gekocht, die maar slecht van kwaliteit is en slecht geknipt. Ook werd ik niet goed geserveerd aangezien er veel takken en blaadjes nog aanwezig waren. Geen aanrader qua kwaliteit, maar wel aangenaam kader.
      - Witte De With : Niet zo een aangenaam kader, maar de wiet is hier van goede kwaliteit en echt goed geserveerd. Heb hier voor 5g orange bud gekocht voor 35€ en heb 6g gekregen. Dit is zeker eens de moeite om te checken.

      Comment


        #78
        Re: Coffeeshops Rotterdam

        zijn de shops open op zondagen?

        Comment


          #79
          Re: Coffeeshops Rotterdam

          Hey,

          Ik ga van de week ff langs Witte de With, maar had paar vragen.
          zijn die aanbiedingen goed? ik zag een tijdje terug hasj aanbiedingen, bijv: 5gr hia voor 25 euro.
          Mijn vraag is, zijn die hasj soortjes een beetje te doen?
          en zijn die dure haze-soortjes goede kwaliteit? Lemon haze, diesel, amnesia etc..
          Wat raden jullie het beste aan in Witte de With?


          thanks!
          Last edited by Happy Haze; 14 March 2013, 00:15.

          Comment


            #80
            Re: Coffeeshops Rotterdam

            Ook wel benieuwd naar de hasj-soorten in Witte de With.
            Orange bud staat sowieso op mijn lijstje, maar als ik daar m`n 5 gr op koop kan ik alweer gaan zoeken naar een andere shop in Rotterdam die wat kwaliteit wil verkopen aan een vriendelijke Belg

            Comment


              #81
              Re: Coffeeshops Rotterdam

              Ik moet vrijdagnamiddag in Breda zijn & zou van de gelegenheid gebruik maken om in de voormiddag wat inkopen te doen in R'dam.
              Ik zou naar Witte de With willen gaan, maar kent iemand de openingsuren van de shop?

              Danks!

              Comment


                #82

                Comment


                  #83
                  Re: Coffeeshops Rotterdam

                  ik vind de sky high best wel goed als ze de goeie cheese en amnesia hebben
                  de rest van wat ik ben tegengekomen was zwaar onder het gemiddelde vond ik ....+-15shops

                  Comment


                    #84

                    Comment


                      #85
                      Re: Coffeeshops Rotterdam

                      Vind zelf Sultan en Bilbao goede shops
                      Keep on Smoking !

                      Comment


                        #86
                        Re: Coffeeshops Rotterdam

                        Sky high. Cheese haze. Nemo. Bubblegum of mexican haze of lemon haze amigo bubblegum alledrie binne 150 meter van elkaar prima te bereiken tram stopt bij nemo voor de deur vanaf rdam cs


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                        Comment


                          #87
                          Last edited by orgasmatron; 12 February 2014, 17:44.

                          Comment


                            #88
                            Re: Coffeeshops Rotterdam

                            Belg reporting in.

                            Dacht even aan te melden en over mijn avondje stappen in Rotterdam te vertellen.
                            In totaal heb ik 2 shops gedaan, dezelfde die orgasmatron hierboven vernoemde; 4 floors en witte de with.
                            Qua sfeer en klantvriendelijkheid (zeker tegenover buitenlanders) steekt de 4floors ver boven Witte de with uit. De dealer was zeer vriendelijk, ook tegen mensen die er niet vaste klant zijn of toerist zijn.
                            Hij gaf me zelfs een speciale deal omdat het de laatste top uit de zak was. Lekker ruikende, niet zo goedkope old school haze. Dit kom je niet in elke shop tegen.

                            Als voor de Witte de With, heb ik enkel hash gekocht. De Super Polm meerbepaald. Lekker brokje kleverig spul. Ook Hia heb ik meegenomen ui de shop, die heb ik nog niet uitgeprobeerd.
                            Maar qua gezelligheid kan de Witte toch wat van 4Floors opsteken. Ik werd er haast buitengestaard. Al bij al is het zeker geen slechte shop, zeker als het op hash aankomt. Heerlijk!

                            Greetz

                            Comment


                              #89
                              Re: Coffeeshops Rotterdam

                              Coffeeshop DE STICHTING rules

                              Comment


                                #90
                                Re: Coffeeshops Rotterdam

                                Gisteravond nog eventjes naar Rotterdam gereden
                                Enkel wat last gehad van fille in de heenweg maar dit valt nooit uit te sluiten :p
                                Gewoon rechtsreeks naar de countdown, gemakkelijk parkeren dicht bij de shop.
                                We werden al snel geholpen, de amne werd aangeraden door de verkoper.
                                Toch besloot ik voor de White Whidow te gaan (7.5/gr) en silver haze (8/gr)
                                WW; Lekkere smaak, niet zo stoned, leuke en grote toppen waar je veel afhaalt, goed droog.
                                SH: Zalig van smaak, echt een aanrader, stoned, ook grote toppen waar veel afkomt :p .

                                Comment

                                Bezig...
                                X