Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Online growshops

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Online growshops

    Korting op 420shop
    Het leek me mischien wel handig om alle goede Onine growshops te posten:

    eugrowshop
    Goed koop
    Goed advies
    Contant betalen mogelijk

    Growshp Alien
    Goede Servis
    Snelle levering
    Heeft ook een winkel daar kan je ook terecht voor info

    Ken jij nog een goede online growshop dan zal ik deze aan het lijstje toevoegen
    Ook als je bv iets positiefs heebt over de growshop er aub bij.

    Greest Ama
    Last edited by ama; 1 June 2010, 15:22.

    #2
    Re: Online growshops

    gister voor het eerst bij eugrowshop besteld, heb vandaag contact gehad
    of mijn centen goed waren aangekomen en ja hoor, ze hadden netjes een factuur opgemaakt en naar mijn
    e mail gestuurd erg netjes tevens vroeg de meneer wat ik met de bestelling zou doen
    had namelijk een sd van 100, 100 200 besteld, ik zij dat ik ermee wou doen, waar ze voor bestemd waren.
    Meneer gaf mij hierop een passend advies, deze tenten zijn namelijk voor het drogen bedoeldt dus raden hij mij de
    dr versie aan voor een paar tientjes meer, dat heb ik dan maar gedaan.

    Ik ben tot nu toe erg tevreden over de manier hoe ik te woord werd gestaan en het advies, nu nog de bestelling af wachten
    maar ik heb er de volste vertrouwen in, er was namelijk geen andere growshop die mij dit advies gaf, miss gingen andere
    growshops ervan uit dat je weet wat je besteld.

    Ik ben erg tevreden over eugrowshops, miss een aanrader voor degene doe online iets wilt bestellen.

    groet

    Groftick

    Comment


      #3
      Re: Online growshops

      Zo ik heb het aangepast

      Comment


        #4
        Re: Online growshops

        Hey,

        Gelijk een goede kans om mij even voor te stellen, ik zelf heb ook bij eu growshop besteld. Ik vond de service vooral erg goed ze waren vergeten een clonex gel mee te sturen en ik heb gebeld en meteen de dag erna had ik het al in huis.

        Goeie zaak!!

        Grtz Lazy,

        Comment


          #5
          Re: Online growshops

          Zoals het hoort een goede shop geeft een goede service en dat blijkt maar weer

          Comment


            #6
            Re: Online growshops

            ik blijf trouw aan men vaste waarde ALIEN ftw

            bier staat er koud (soms ) geweldige service (online en offline)

            Comment


              #7
              Re: Online growshops

              en gezellig mensen sprinter
              ​fuck you, you fucking fuck

              Comment


                #8
                Re: Online growshops

                Hallo,
                heeft iemand van jullie al ervaring met www.royalqueenseeds.com?

                Ik heb daar namelijk een bestelling gedaan, alles betaald (geld is 29/07 van mijn rekening gegaan).
                We zijn nu ondertussen al de 12 augustus en heb niets ontvangen? Ik heb ook al twee emails gezonden, telkens zonder antwoord!
                Is dit normaal dat dit zolang duurt? Of zijn die niet te vertrouwen?

                Comment


                  #9
                  Re: Online growshops

                  Best effe bellen , ,normaal wel betrouwbaar, tis de highlife hehe. Maar ja tis zomer mensen gaan op vakantie, kan zijn dat er wat verkeerd loopt..
                  Tis niet echt een zaadbedrijf waar je besteld, meer mengeling, highlife, royalqueen, highquality en mss loopt het ergens mis opt bureau

                  Comment


                    #10
                    Re: Online growshops

                    Heb ik dus ook al geprobeerd, 'k heb verschillende telefoonnummers gevonden onder hun bedrijfsnaam 'Snorkel BV' , bij het ene nummer krijg ik te horen,
                    royalqueenseeds unavailable, ofwel dit nummer is niet toegekend!
                    Bij deze, wees gewaarschuwd en bestel best hier niet!!!

                    Heb ook besteld bij EU growshop en die zijn wel te vertrouwen! Zo'n verschil in service!!

                    Comment


                      #11
                      Re: Online growshops

                      http://www.growdiscounter.nl is zeker een van de beter growshops!
                      Ongelovelijk snelle bezorging, en ook goede service, als je ze mailt heb je binnen een paar minuten een goed antwoord, als het niet goed is, dan sturen ze je nieuwe, topzaak!

                      Dus die kun je toevoegen aan het lijstje.

                      Comment


                        #12
                        Re: Online growshops

                        Ik heb dus dinsdag bij growarena besteld twee keer mijn bestelling gewijzigd, laatst om half 8 'savonds, en vandaag, donderdag, al binnen.

                        -Goede service, verpakking discreet en overal druk folie om heen ter bescherming.
                        -Echt goedkoop ( vergeleken met eugrowshop nog iets goedkoper )
                        -Goed advies,

                        Groet

                        Shaan

                        Comment


                          #13
                          Re: Online growshops

                          Ik heb m'n tent ook bij eugrow bestelt en zelf opgehaald, vriendelijke kerels, spontaan woordje uitleg.... met al het gelul nog enkele kleinigheden van het bestelde pakket vergeten, ff mailtje gestuurd en zonder problemen alles netjes nagezonden(gratis).
                          Kortom goeie onlineshop, nu moet ik wel toegeven dat ik sinds kort Aliener ben geworden.
                          Vind het super dat je er terecht kan in de winkel, houd wel van mano a mano leuke ontvangst, koffietje, zo ongeveer alles wat je kan bedenken in stock en misschien wel het belangrijkste van al... goede degelijke uitleg zonder er achter te hoeven vragen daar rijd ik graag ff voor naar ijzendijke. E.T. rules euh... Alien

                          Grtzzz...

                          Comment


                            #14
                            Re: Online growshops

                            www.onlinekweken.nl Zeer aantrekkelijke prijzen

                            Comment


                              #15
                              Re: Online growshops

                              Heb zelf afgelopen donderdagavond bij www.growline.euwww.growline.eu staat nu in mijn lijstje van goede online growshops !!

                              Nog even wachten op mijn lampje (ga ik los in een shop halen) en dan maar eens kijken of ik een kweekverslagje ga plaatsen
                              wel een top forum iig!

                              Mzzzll
                              Last edited by Groeiertje; 15 August 2011, 14:50.

                              Comment

                              Bezig...
                              X