Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Online growshops

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Online growshops

    Dan zal ik hier mijn vaste online growshop promoten (heb er zelf geen enkel belang bij).

    Ik heb al jaren bestelervaring met deze grow shop en het bevalt me uitstekend, de prijzen zijn ook scherp en de levering is zoals het hoort. Ik had eens een vergissing begaan en heb dat persoonlijk met de eigenaar Harry (heeft hier ook een account) opgelost naar tevredenheid.

    http://www.123tuintechniek.nl/

    Natuurlijk heeft ieder een favoriet omgaande ervaringen en contact. Als dat naar tevredenheid verloopt blijf dan gewoon bij je vaste grow shop.

    Greetz Silas
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      #17
      Re: Online growshops

      Zojuist contact gehad met www.degrowshop.eu. Kreeg prima advies. Maandag ga ik e.a. afhalen. Betalen bij afhalen spreekt mij ook wel aan. Ik ben benieuwd.

      Gr Q

      Zojuist de spullen op gehaald. Een aanrader voor een ieder. En 5 blueberry zaden gratis, dit als openingsactie! Top.

      Gr. Q
      Last edited by Quattro; 19 September 2011, 13:29.

      Comment


        #18
        Re: Online growshops

        Ik ben persoonlijk heel erg te spreken over www.degrowshop.eu contant betalen bij afhalen ook heel erg handig.
        Opsturen doen ze ook snelle levering en goed spul.

        Comment


          #19
          Re: Online growshops

          Gisteren voor het eerst telefoontje met Alien.
          Zij hebben er weer een klant bij.
          Als ik een ster kon geven zou die bij hun terecht komen.

          Gr S

          Comment


            #20
            Re: Online growshops

            de growshop.eu is indd een goede growshop. makkelijk en snel

            Comment


              #21
              Re: Online growshops

              Nou die kweekshop.eu en indoorgarden.eu zou ik maar even goed checken na alle commotie van de afgelopen dagen voordat je daar wat koopt. Ik las gisteren al dat deze kerel is gestopt, maar dat zou je eerst kunnen verifieren door ff te bellen.

              Zelf vind ik Growdiscounter.nl een goede online shop. Betrouwbaar, snel, service, communicatief en adviserend. Voorheen kocht ik bij de WF Shop, maar die is gestopt.

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Re: Online growshops

                  Heb je gelijk in, maar de kosten van het Rembours verzenden zijn een stuk hoger. Ik heb inmiddels meerdere bestellingen gedaan bij de Growdiscounter.nl en ervaar het als een uitermate prettige online shop. Ik heb er dus alle vertrouwen in dat de spullen worden geleverd volgens afspraak en als het een keertje fout gaat, dat ze het oplossen.

                  Mijn advies zou zijn:

                  1. bij kleine bestellingen onder 150 euro bij een voor jou betrouwbare shop, verzenden als standaard post.
                  2. grotere bestellingen kun je eventueel onder Rembours laten verzenden.
                  3. OF bij grotere bestellingen afhalen, soms krijg je dan een extra korting ook als tegemoetkoming voor je tijd en autokosten.

                  Comment


                    #24
                    Re: Online growshops

                    Ok je hebt gelijk die kosten liggen hoger, maar je zal dan ook nooit je geld kwijt zijn zonder er iets voor te krijgen.
                    Die kosten wegen ook niet op tegen wat sommige gedupeerden kwijt zijn bij indoorgarden.
                    Bovendien zoals je zegt kan je hier ook zo aankopen wegens dat het een betrouwbare shop is...
                    grtz.

                    Comment


                      #25
                      Re: Online growshops

                      Indoorgarden was tot maart/april dit jaar ook een prima betrouwbare shop.
                      Alles vooraf betalen is altijd een risico, het is aan jou of je dat risico wil nemen.

                      Een paar andere online shops waar ik geen problemen mee had dit jaar:
                      Growcenter Noord
                      Wietzaadjes

                      Desjop
                      (behalve dan een probleem met de tenaamstelling van de bankrekening)
                      Conrad
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #26
                        Re: Online growshops

                        Ghihihihihihi, dan zet de gamma er ook maar bij.

                        Comment


                          #27
                          Re: Online growshops

                          Heeft iemand wel eens wat gekocht bij http://www.eugrowshop.eu/nl/ en wat is jullie ervaring? Ze hebben daar stalenbox afzuigers voor een goede prijs: http://www.eugrowshop.eu/nl/luchttec...zuigers-staal/

                          Comment


                            #28
                            Re: Online growshops

                            ik heb 2 keer iets besteld daar en heb het 2 maal gekregen. doordat ik met overschrijving vanuit buitenland betaal was het wel niet echt supersnel, maar daar kan de shop weinig aan doen. als ik mail krijg ik binnen de 24 uur antwoord. imo een goede shop als je weet wat je wil/nodig hebt. niets gaat boven de goede raad en koffie van bij alien.

                            Comment


                              #29
                              Re: Online growshops

                              Kan best zijn maar ik rij geen 50 euro benzine op voor een kop koffie

                              Comment


                                #30
                                Re: Online growshops

                                Goeie dag heb inderdaad ook een complete set gekocht bij degrowshop.eu binnen 2 dagen door de beste man zelf afgeleverd en inderdaad wat extra zaadjes gehad top

                                Comment

                                Bezig...
                                X