Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Online growshops

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Online growshops

    heb ook 2,5 week moeten wachten op mijn filter en wat kleinmateriaal omdat ze afwezig waren ivm vakantie
    ze zijn goedkoop maar je moet wel geduld hebben eerdere leveringen waren overigens binnen 2 dagen thuis ook van eugrowshop
    hoor alleen dat je bij andere shops vaak gifts erbij krijgt daar doen ze hier niet aan ook niet als je 2,5 week moet wachten
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment


      #62
      Re: Online growshops

      Wat een drama !!
      Na 16 dagen eindelijk de rest van me spullen binnen... ziet het er zo uit...
      DSC00556.jpgDSC00555.jpgDSC00557.jpgDSC00558.jpgDSC00559.jpgDSC00560.jpgDSC00561.jpg

      Maakt me keuze qua growshop wel makkelijk zo...
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

      Comment


        #63
        Re: Online growshops

        Daarmee hoeven ze bij mij niet aan de deur te komen, want ik teken niet voor een doos waar alle bezorgers mee hebben lopen voetballen, die zooi neem ik niet aan.
        Welke oplossing heeft de shop je geboden ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #64
          Re: Online growshops

          nog niks gehoord.
          Toen ik vanmiddag mailde en ook schreef dat ik geen verzend-bevestiging had gekregen via mail van hun, kreeg ik plots wel ineens een mailtje dat me zending afgehandeld was en binnen 2 tot 4 dagen bezorgd kon worden... Terwijl die chauffeur al een dag eerder was geweest. Maar omdat ik toen niet thuis was heb ie het weer meegenomen... weer dat hele sloop-traject in...
          we wachten af... maar de spullen zien er wel heeel erg droevig uit...

          ps. DPD ... waar staat dat eigenlijk voor ??
          De Pakketjes Dienst ? of Do Package Demolish ?
          Last edited by shivaman; 10 August 2012, 22:59.
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

          Comment


            #65
            Re: Online growshops

            Als ik jou was zou ik het terug sturen, en wel snel!
            Of boos bellen!
            Zeker niet te lang mee wachten!

            Succes

            Comment


              #66
              Re: Online growshops

              wanne puinhoop zeg.Schandalig er moet een hoop gebeuren wil zo'n vca verbuigen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
              snel actie ondernemen en echt niet pikken zo.

              Gr goud

              Comment


                #67
                Re: Online growshops

                Zonder me uit te spreken of die sjop goed of slecht is, is toch duidelijk dat die schade veroorzaakt is
                door de verwerking en bezorging van het pakket door het postbedrijf.

                Comment


                  #68
                  Re: Online growshops

                  Sowieso nooit een doos aan nemen als die al aan stront ligt , gewoon weigeren en terug laten mee nemen . Deze lijkt de hele loods doorgeschupt te zijn Hoop dat je je spullen netjes terug zal krijgen

                  Comment


                    #69
                    Re: Online growshops

                    DAMN als online growshop weet je hoe de 'post' met pakketten omgaan dus iets beter verpakt had ook wel gemogen natuurlijk !
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                    Comment


                      #70
                      Re: Online growshops

                      Het is ingepakt met piepschuim en er staat fragile op, dat is toch wel moeite doen van de sjop,
                      een doos waar fragile opstaat behandel je toch met min of meer wat zorg zodat dingen niet stuk gaan?

                      Comment


                        #71
                        Re: Online growshops

                        Ach ja je kan het als bedrijf nog zo goed verzenden met stickers piepschuim en weet ik wat , als zo,n doos 6 keer opgepakt en neer gesmeten word houdt het een keer op Of onderweg nog even een paar doosjes aan een fijne collega toe smijten

                        Zie vid http://www.youtube.com/watch?v=w4rI9...feature=fvwrel
                        Last edited by langenl; 11 August 2012, 09:22. Reden: vid toegevoegd

                        Comment


                          #72
                          Re: Online growshops

                          nou, De doos waar de zending in zat, was al meerdere keren gebruikt en aan elkaar getapet. Ook was het van binnen totaal niet stevig.. Die vsa schoof door de hele doos. en dat piepschuim sloeg nergens op.. en dat fragile staat overal op, en daar houden de vervoerders totaal geen rekening mee...
                          conclusie:
                          1- dramatisch verpakt
                          2- dramatisch vervoerd
                          Ik verwacht na het weekend pas reaktie..

                          En ik had het kunnen weigeren, maar er zaten nog meer spullen in, waar ik al dik 2 weken op wacht..
                          Als ik het terug stuur moet je nog maar zien of je het voor de kerst weer terug heb...

                          wordt vervolgt..
                          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                          (running)

                          Comment


                            #73
                            Re: Online growshops

                            Niet normaal, sterkte er mee!!!

                            Maar, nu nooit meer voor zo'n pakketje tekenen!!!

                            Alweer wat geleerd!! Toch...

                            Comment


                              #74
                              Re: Online growshops

                              Elk zelfrespecterende growshop zal deze schade vergoeden. Mail de foto's naar de shop en mijn ervaring is dat alles geregeld wordt.

                              Klote voor je dat dit zo gelopen is. Succes!

                              Comment


                                #75
                                Re: Online growshops

                                Mja..ik vind niet dat het de fout is van de shop.
                                Al wil ik een glas in kadopapier versturen, het is de taak van de bezorgdienst om dit netjes te doen.
                                Als er breekbaar op staat betekend dat niet "dit staat overal op dus geen aandacht aan schenken", en je hoeft als verzender geen rekening te houden met slecht gehumeurde bezorgers.
                                Die kap heeft duidelijk ergens tussen klem gezeten, en die VSA hebben ze mee gegooid. Dat buigt niet van het 3x in een auto zetten.

                                Duidelijk, fout van de vervoerder.

                                De shop kan dat gewoon verhalen denk ik, dus zsm contact opnemen met die shop, en zien wat ze voor je doen.
                                Wijs ze even op dit topic, dan kunnen ze de foto's bekijken.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X