Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Online growshops

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Online growshops

    Als het op je rug groeit en inefficientie totaal niet uitmaakt waarom niet?
    Zelf zou ik het een ander nooit als raad meegeven.
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #47
      Re: Online growshops

      bedoelde eigelijk met vergelijking met lfg spectrabox2 250watt die is 599 euro

      Comment


        #48
        Re: Online growshops

        Heeft er iemand ervaring met online bestellen op de sjop ? Heb stekkengel besteld en ben daar al 2wekenop aan het wachten

        Comment


          #49
          Re: Online growshops

          No problems met desjop. Heb je al een track en trace code ontvangen op je email ?
          Hier staat alle info die je nodig hebt toch ?

          Wanneer wij uw product(en) verzenden krijgt u van ons een email met track & trace code waarmee u uw zending kan volgen.

          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #50
            Re: Online growshops

            Desjop geen slechte ervaringen mee, voor 3 uur bestelt dag erna in huis

            maar hoe dat zit met buitenland dont know de info staat bij hun op de site erover.


            mvg
            sigpic

            Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
            Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

            Comment


              #51
              Re: Online growshops

              Ik heb het aangekregen, duurde namelijk wat lang voor ze de betaling ontvangen hadden

              Mvg

              Comment


                #52
                Re: Online growshops

                De sjop is een aanrader, evenals de No Mercy shop. Beide snelle, discrete en correcte levering en reacties op vragen via mail. top!

                Comment


                  #53
                  Re: Online growshops

                  Iemand ervaring met www.hy-seeds.nl ? Of hiervan gehoord?
                  Ik heb een bestelling gedaan vorige week, kreeg bericht dat ze het hadden verstuurd maar heb nog niks gekregen.
                  Ik woon wel in het buitenland dus weet niet of het dan zo lang duurt.

                  Comment


                    #54
                    Re: Online growshops

                    iemand ervaring met esb? www.dutch-growshop.com
                    heb ervan bestelt met paypal betaalt van paypal een bevestiging aangekregen dat het betaalt is maar sindsdien niks meer gehoort van de shop zelf


                    Comment


                      #55
                      Re: Online growshops

                      Growcenter noord
                      Last edited by showtime; 5 April 2012, 15:18.

                      Comment


                        #56
                        Re: Online growshops

                        Ik ken ze niet maar iemand die complete kweektenten aanbied en er geen termo hygro meter, koolstoffilter en slanklemmen erbij leverd begin ik me af te vragen of ze uberhaupt verstand van zaken hebben. Tevens is het wettelijk verplicht om je contactgegevens online te zetten. Ook dit hebben ze niet. Ik denk dat je niet veel van de zal horen.

                        Ik heb zeer goede ervaringen met.
                        www.degrowshop.eu
                        www.desjop.nl
                        www.growshopalien.nl

                        Gr Q

                        Oorspronkelijk geplaatst door PropainBob View Post
                        iemand ervaring met esb? www.dutch-growshop.com
                        heb ervan bestelt met paypal betaalt van paypal een bevestiging aangekregen dat het betaalt is maar sindsdien niks meer gehoort van de shop zelf

                        Comment


                          #57
                          Re: Online growshops

                          Hoe is dit afgelopen met www.dutch-growshop.com ?

                          Comment


                            #58
                            Re: Online growshops

                            Oorspronkelijk geplaatst door glennmen11 View Post
                            Iemand ervaring met www.hy-seeds.nl ? Of hiervan gehoord?
                            Ik heb een bestelling gedaan vorige week, kreeg bericht dat ze het hadden verstuurd maar heb nog niks gekregen.
                            Ik woon wel in het buitenland dus weet niet of het dan zo lang duurt.
                            Ik heb binnen 3 dagen alles netjes binnen gehad , ook over de ontkieming zeer te spreken 5 vd 5 binnen 4 dagen boven de grond .

                            Comment


                              #59
                              Re: Online growshops

                              Goeiedag, Ik heb een aantal spullen bij www.dutch-headshop.com besteld
                              Woensdagavond na 20.00uur besteld, vrijdagmiddag in huis.


                              - keurig bevestiging van order. toen een e-mail dat alles klaarstond en aangeboden was bij postnl. vervolgens een e-mail dat het pakket was opgehaald, en via "track en trace" te volgen was.
                              - snelle levering dus
                              - alles zeer goed verpakt, discreet, veilig voor transport, stevig.
                              - geen verzendkosten vanaf 75,-
                              - en wat gifts (aanstekertje, extra zaadjes)

                              kortom, voor mij geen ander meer denk ik..

                              ps. achteraf nog een vraag gesteld via mail aan dutchheadshop. s'avonds om 22.00uur e-mail verstuurd, volgende dag om 10.00 uur al antwoord.

                              ps2 na 5 dagen nog steeds aan het wachten op spullen van eugrowshop. ik heb gemaild of het pakket al verstuurd was. dat ging "in de loop van deze week" gebeuren ivm vakantiedrukte... ik wacht af...

                              update: ik wacht, en wacht... maar na 9 dagen nog niks ontvangen en nog steeds geen bevestiging van verzending jammer...
                              Last edited by shivaman; 4 August 2012, 11:58. Reden: update
                              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                              Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                              (running)

                              Comment


                                #60
                                Re: Online growshops

                                inmiddels dag 11, en ik wacht nog steeds... het begint errug lang te duren en het wordt vervelend...
                                Hier maar niet meer bestellen dus....
                                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                                Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                                (running)

                                Comment

                                Bezig...
                                X