Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Online growshops

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Online growshops

    Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
    Dan zal ik hier mijn vaste online growshop promoten (heb er zelf geen enkel belang bij).

    Ik heb al jaren bestelervaring met deze grow shop en het bevalt me uitstekend, de prijzen zijn ook scherp en de levering is zoals het hoort. Ik had eens een vergissing begaan en heb dat persoonlijk met de eigenaar Harry (heeft hier ook een account) opgelost naar tevredenheid.

    http://www.123tuintechniek.nl/

    Natuurlijk heeft ieder een favoriet omgaande ervaringen en contact. Als dat naar tevredenheid verloopt blijf dan gewoon bij je vaste grow shop.

    Greetz Silas
    Hoi Silas,

    Dank voor je positieve review. Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik niet in mijn eentje ben, ik heb nog een collega eigenaar. Daarnaast werken bij 123 tuintechniek nog diverse mannen voor de balie en het transport.

    Als je meer wilt weten over 123 tuintechniek dan kun je ook even kijken in dit forumgedeelte:

    Growshop review JD-klanten: 123tuintechniek

    Grt
    Har
    Last edited by 123harry; 9 November 2011, 09:32. Reden: taalfoute
    No-nonsens kweker

    Comment


      #32
      Re: Online growshops

      kweekshop.eu is offline.
      Weer eentje dood
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #33
        Re: Online growshops

        www.happytuin.nl met veel dingen erg goedkoop scheelt soms meer dan de helft met andere winkels mzzls
        Last edited by jaapaap; 2 December 2011, 06:26.

        Comment


          #34
          Re: Online growshops

          heeft iemand evaring met wietzaadjes.nl ? zoja, tevreden?

          Comment


            #35
            Re: Online growshops

            is er toevallig ook iemand die aankopen heeft gedaan bij http://www.degroenetulp-webshop.nl ?

            Comment


              #36
              Re: Online growshops

              Wietzaadjes: perfectomento. Eigenaar doet z'n best.
              Goeie ervaring mee. Veel keus, ook wat minder gangbare en bijzondere soortjes.
              Het kan een dag of vier-vijf duren als iets niet op voorraad is, maar dan heb je wel verse.
              Last edited by QnQ; 8 January 2012, 17:47.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #37
                Re: Online growshops

                Eu.growshop en consoorten zijn goeie shops voor mensen die weten wat ze nodig hebben. De e-mailservice en uitleg vooraf zijn altijd wel super, maar op de afhaalpunten weten ze zo goed als niets van kweken af. Spijtig genoeg kan ik niet meedelen dat ze de vergeten spullen hebben willen nazenden. Tevens ging er seriues wat mis, ik bestelde de silverline maar kreeg e-mail dat die niet meer voorhanden was en ik de white moest nemen. Dus men hele bestelbon onderstebovengegooid en weer gemaild gekregen. Na 2 dagjes bericht dat ik het mocht afhalen. Bij afhalen geen white of silverline te bekennen, maar kon wel een kleinere krijgen voor dezelfde prijs(90x90 secret gardin ipv 100x100 darkroom, en een grotere 120x120 als ik 40€ bijbetaalde. Bestelbon weer om gegooid en de opleg betaald. Om dan vast te stellen dat die toch de allereerst gekozen tent in de wagen legde, men bon weer te laten omgooien, men opleg terug gekregen. Resultaat 10liter bloeivoeding niet in de wagen gezet en vergeten. Na 3x een relaas van alles naar hun gemaild te hebben en steeds dezelfde vraag te krijgen om een relaas van wat er misging door te sturen heb ik het op gegeven. Direct contact met het afhaalpunt gezocht. Telefonisch contact met het afhaalpunt was positief, ze konden zien dat de bus vergeten was, ze gingen het bij de leverancier rechtzetten want het was tenslotte mede hun schuld dat alles zo verwarrend ging. Spijtig genoeg wisten deze 4 dagen later ook niet meer waar ik het over had en was de verkoop normaal verlopen. 10L canna flores is ook weer niet de goedkoopste, men conclusie getrokken

                In mijn ogen is het vele fijner om bij iemand binnen te wandelen die je op elke vraag een antwoord kan geven, en je met raad en daad kan bijstaan en waar ze maar uit het rek of de voorraad moeten nemen wat je hebt.

                Persoonlijk heb ik hele goeie ervaringen in De Sjop in eindhoven en natuurlijk No Mercy.

                Alien staat binnenkort een bezoekje van me te wachten, hou jullie al maar vast koffie zwart met suiker, want die zou klaar staan zeggen ze hier!!
                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                Comment


                  #38
                  Re: Online growshops

                  ik bestel zelf regelmatig bij dutch-headshop.com/nl/ meeste dingen als ik ze voor 12e bestel zijn d'r geloof ik 1 dag later? langste dat ik ooit moest wachten was 3-4 dagen. service is enorm goed, en als ze wat niet hebben : stuur ze een mailtje en ze voegen het toe aan hun assortiment!dit heb ik al gehad met bepaalde lampen. en de prijzen zijn (na net eventjes op andere online shops gekeken te hebben voor wat andere spulletjes) best wel goedkoop. men krijgt er ook vaak gratis freebies (niet belangrijk maar leuk zoals: vuur,tipjes,grinders,eigenmerk zaad(de laatste keer))

                  en ik ga ook vaker langs (hoofdzakelijk om jiffies te halen) bij http://www.growshop-dekast.nl zeer vriendelijke mensen helpen ook graag e , ze hebben ook een online shop, daar heb ik alleen nog nooit wat besteld omdat ik vaker in rotterdam kom rij ik dan even bij ze langs. ik zou zeggen ze zijn niet de goedkoopste maar ze helpen je wel graag.

                  ik hoop dit kan weer wat mensen helpen en dutch headshop vind ik persoonlijk dus een echte aanrader

                  Comment


                    #39
                    Re: Online growshops

                    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                    Wietzaadjes:
                    Het kan een dag of vier-vijf duren als iets niet op voorraad is, maar dan heb je wel verse.
                    Wietzaadjes halen hun zaden bij andere zaden leveranciers en verkopen ze door. Dus als zaden niet op voorraad zijn en het duurt een aantal dagen zegt natuurlijk niet dat je verse zaden krijgt. HOe lang liggen ze al op de plank bij hun leverancier ?

                    Groeten
                    Eigen gekweekte zaden






                    Comment


                      #40
                      Re: Online growshops

                      Ik heb vorige week voor 0.5K aan kweekmeuk besteld bij eugrowshop, en ik moet het allemaal nog binnen krijgen.
                      In de eerste instantie zou de bestelling gisteren binnen moeten zijn, maar omdat ik geen verzendbevestiging had ontvangen en verder niks hoorde ben ik maar gaan mailen.
                      Helaas werd hier gedurende de hele dag geen gehoor aan gegeven. Misschien de 'bel-mij-terug' functie dan? Nee nope, geen gehoor.
                      Geirriteerd pakte in mijn telefoon om te bellen; krijg ik van mijn provider te horen dat ik dat nummer (087) niet kan bellen. De pestpleuris *&%$#^&!
                      Vervolgens heb ik de telefoon van mijn buurman geleend met als resultaat gehoor. Hell yeah, geheel tegen mijn verwachtingen in!
                      Toen vertelde een dame me dat niet alles op voorraad was en zodoende de order vertraging had opgelopen.
                      Ik zou het vandaag of morgen binnen moeten krijgen volgens haar, ik wacht.......

                      Vraagje voor diegenen die al spullen bij eugrowshop hebben besteld: Hoelang was bij jullie de levertijd?
                      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                      Comment


                        #41
                        Re: Online growshops

                        Okeej, mijn levertijd was dus 8 dagen
                        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                        Comment


                          #42
                          Re: Online growshops

                          Al verschillende keren bij eugrowshop besteld en zeer tevreden erover, goedkoop en zeer snelle levering na max 3dagen in belgie.
                          Vandaag voor eerste keer tot daar gereden voor grote bestelling en toch iets minder tevreden, had bevestigingsmail gekregen en telefonisch contact gehad,
                          kom ik daar aan zegt een dame dat ze maar de helft aantal zakken batmix in huis heeft als ik bestelde? en toch bevestingsmail gekregen dat alles klaarstond?
                          Dit vind ik niet kunnen vooral omdat we toch een afspraak hadden en dat ik er in totaal 400km heb moeten rijden om nu nog niet al men aarde te hebben

                          Comment


                            #43
                            Re: Online growshops

                            http://www.ledspectrum.nl/c-1316701/webshop/

                            300 (288x1) watt led voor 450 euro niet duur !

                            voor de gene die geintreseert zijn heb er zelf geen ervaring mee !

                            Comment


                              #44
                              Re: Online growshops

                              Niet duur? Damn zeg,450 euro voor een lampje

                              Comment


                                #45
                                Re: Online growshops

                                Ja inderdaad> Daar bouw je een mooi hok van of koop je een mooie complete set met HPS. Heb je ook nog meer opbrengst.

                                Comment

                                Bezig...
                                X