Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mars Hydro spullen betrouwbaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mars Hydro spullen betrouwbaar?

    Korting op 420shop
    Dag allemaal, ik was al stilletjes aan bezig met het maken van een eigen 'growbox' op basis van Spacebucket designs die ik ergens gezien had. Nu heb ik via dit forum Mars Hydro ontdekt, ik zag dat ze volledige kits verkopen met alles wat je nodig hebt voor het groeien. De prijs van bv. deze https://www.mars-hydro.com/grow-kits...kit-2x2-ts1000 komt heel nauw in de buurt van wat ik zelf wil uitgeven, dus waarom niet gewoon dit kopen.

    Bij wat verder opzoekwerk zie ik toch wel heel slechte reviews over Mars Hydro zie bv. Trustpilot (https://www.trustpilot.com/review/mars-hydro.com). Ik wou toch even bij jullie checken hoe jullie het kopen bij Mars Hydro ervaren hebben. Hopelijk is dit wel de juiste locatie om dit te vragen, want er wordt hier wel vrij veel geadverteerd voor dit merk.

    Kunnen jullie enkele ervaringen delen? Alvast bedankt voor de info!!

    #2
    Mars Hydro Emmie even vragen, hij heeft ook een eigen topic hier ergens.

    Comment


      #3
      Dat ding moet 45cm boven de planten, dan mag je wel een hoge spacebucket hebben, heb je een kliko omgebouwd ?

      Ik weet niet of dit de juiste locatie is om iets over een adverteerder op de site te vragen.
      Ik ga met m'n vragen meestal naar de verkoper/fabrikant, mgoed...we zullen zien.

      -topic verplaatst-

      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Hier vind je nog wat ervaringen

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...86#post1529486
        2e
        3e

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Deurklink1 View Post
          Dag allemaal, ik was al stilletjes aan bezig met het maken van een eigen 'growbox' op basis van Spacebucket designs die ik ergens gezien had. Nu heb ik via dit forum Mars Hydro ontdekt, ik zag dat ze volledige kits verkopen met alles wat je nodig hebt voor het groeien. De prijs van bv. deze https://www.mars-hydro.com/grow-kits...kit-2x2-ts1000 komt heel nauw in de buurt van wat ik zelf wil uitgeven, dus waarom niet gewoon dit kopen.

          Bij wat verder opzoekwerk zie ik toch wel heel slechte reviews over Mars Hydro zie bv. Trustpilot (https://www.trustpilot.com/review/mars-hydro.com). Ik wou toch even bij jullie checken hoe jullie het kopen bij Mars Hydro ervaren hebben. Hopelijk is dit wel de juiste locatie om dit te vragen, want er wordt hier wel vrij veel geadverteerd voor dit merk.

          Kunnen jullie enkele ervaringen delen? Alvast bedankt voor de info!!
          Sorry voor mijn late. Heb je de degelijke kweekset al gevonden? De TS1000 kweekset is op voorraad in het EU-magazijn, we regelen de verzending binnen 24 kantooruren vanuit ons magazijn in Duitsland, daarna stuurt de serviceafdeling je het trackingnummer, meestal via DHL of GLS, het duurt 3-5 werkuren dagen. De TS1000 is de verbeterde versie, we voegen de externe dimmerbox toe, handiger om de lichthelderheid aan te passen. We beloven 30 dagen geld terug, 3 jaar garantie, het reparatiecentrum bevindt zich in Duitsland.

          Als je nog andere vragen hebt, stuur me dan de e-mail rechtstreeks naar 420medical@mars-hydro.com, dit is de snelste manier voor JD-telers om problemen op te lossen.
          -----------------------
          Sorry for my late. Have you already found the decent grow kit? The TS1000 grow kit is in stock in the EU warehouse, we will arrange the shipping within 24 business hours from our Germany warehouse, then the service department will send you the tracking number, usually via DHL or GLS, it will take 3-5 working days. The TS1000 is the upgraded version, we add the external dimmer box, more convenient to adjust the light brightness. We promise 30 days money back, 3 years warranty, the repair center is in Germany.

          If you have any other questions, send me the email directly at 420medical@mars-hydro.com, this is the fastest way for JD growers to solve problems.

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Je kunt de ervaring van anderen moeilijk veranderen he ..
            Je kunt van elk product op de aardbol wel een negatieve review vinden.
            Het is goed deze dingen te checken, en ook te controleren.

            Die eerste krijgt schokken alsie de lamp aanraakt. Als dat in de lamp zit moet iedereen dat hebben.
            De tweede is geen review, die roept alleen dat het slecht is zonder onderbouwing, derde negatieve gaat over de service. Dat is er eentje om te onthouden.
            De meeste klachten gaan over de customer service, dat weet Mars ook, en dat is wel een punt waar ze kunnen verbeteren.
            De after-sales service moet echt beter, of ze moeten zorgen dat er geen service nodig is.

          • Mars Hydro Emmie
            Mars Hydro Emmie commented
            Editing a comment

          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Nou wil ik hier toch opmerken dat ik de lampen ook liever niet aanraak. Ik voel ik een elektrische lading (de nieuwere). Geen volle bak 230 maar zeker voelbaar en ook zoals in de review op de ophangsnoeren
        Bezig...
        X