ervaringen met bestellingen uit de usa?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hubertus
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2019
    • 126

    #1

    ervaringen met bestellingen uit de usa?

    Korting op 420shop
    Hi all,
    ik ben door omstandigheden aan het zoeken voor een discrete (automatische) kweekbox.
    Ben uitgekomen op deze: https://eu.grobo.io/products/grow-box
    Ik heb geen ervaring met invoerskosten/douanekosten etc.. er staat, vanaf 200 dollar gratis levering, maar dan zitten die kosten er niet bijgerekent denk ik?

    Kortom, mijn vraag, wat zou het me kosten een pakket van circa 30kg uit amerika naar belgie te laten komen?

    greetz
  • kroket
    Moderator
    420 MemberLucky MemberModerator
    • Apr 2010
    • 1915

    #2
    We currently ship to Canada, the USA and Select European Countries!
    Als ze naar Nederland verzenden.. Hun FAQ pagina werkt niet, dus welke Europese landen kan ik niet zien..
    Zou gewoon even een mailtje sturen naar hun, of ze naar Nederland verzenden en wat het kost.. De extra douane en invoerkosten kan je wel terugvinden via Google.. Dat gaat niet op gewicht maar over de waarde van het product..

    Maareuh Is die kast nou serieus NIET lichtdicht...? Wat slecht zeg
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment

  • Eurogro
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 842

    #3
    Is dit wat je zoekt
    ze hebben diverse maten

    Comment

    • kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5462

      #4
      Die Amerikaan heeft ook een voedselverdeler.
      Dat zijn hun eigen vullingen. Die zul je moeten meebestellen.

      Reken gewoon de 21% btw die er bij moet.

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #5
        Als je aan de douane en de politie wil laten weten dat je wiet kweekt dan zou ik vooral bestellen in de US Los van alle extra kosten gaat je pakket geopend en geinspecteerd worden. Lijkt mij ni echt handig.

        Comment

        • Hork
          Banned
          Lucky Member
          • Jul 2020
          • 4103

          #6
          De prijzen die gevraagd worden voor zulke kasten vind ik voorbij de redelijkheid. Voor datzelfde geld heb je een super efficiënte ledlamp voor een oppervlak van 150 x 150cm. Ik zou zeggen: koop liever een Gorilla tent van dezelfde afmetingen als de kast bijvoorbeeld. Dat is goedkoper en je bereikt er hetzelfde mee.

          Comment

          • Wesley pipes
            Elite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Mar 2020
            • 2513

            #7
            Homebox ambient heeft ook klein model , denk dat je via usa veel gaat kwijt zijn . Dan zelf samenstellen om het automatiseren te doen lukken . Ken het principe niet maar zo klein voor zoveel geld. Dat kan vast beter. Welk systeem gebruiken zij om het te automatiseren ?
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

            Comment

            Bezig...