Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ervaringen met bestellingen uit de usa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ervaringen met bestellingen uit de usa?

    Korting op 420shop
    Hi all,
    ik ben door omstandigheden aan het zoeken voor een discrete (automatische) kweekbox.
    Ben uitgekomen op deze: https://eu.grobo.io/products/grow-box
    Ik heb geen ervaring met invoerskosten/douanekosten etc.. er staat, vanaf 200 dollar gratis levering, maar dan zitten die kosten er niet bijgerekent denk ik?

    Kortom, mijn vraag, wat zou het me kosten een pakket van circa 30kg uit amerika naar belgie te laten komen?

    greetz

    #2
    We currently ship to Canada, the USA and Select European Countries!
    Als ze naar Nederland verzenden.. Hun FAQ pagina werkt niet, dus welke Europese landen kan ik niet zien..
    Zou gewoon even een mailtje sturen naar hun, of ze naar Nederland verzenden en wat het kost.. De extra douane en invoerkosten kan je wel terugvinden via Google.. Dat gaat niet op gewicht maar over de waarde van het product..

    Maareuh Is die kast nou serieus NIET lichtdicht...? Wat slecht zeg
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    #3
    Is dit wat je zoekt
    ze hebben diverse maten
    https://www.grow-dutch.com/winkel/kw...035m2-bonanza/

    Comment


      #4
      Die Amerikaan heeft ook een voedselverdeler.
      Dat zijn hun eigen vullingen. Die zul je moeten meebestellen.

      Reken gewoon de 21% btw die er bij moet.

      Comment


        #5
        Als je aan de douane en de politie wil laten weten dat je wiet kweekt dan zou ik vooral bestellen in de US Los van alle extra kosten gaat je pakket geopend en geinspecteerd worden. Lijkt mij ni echt handig.

        Comment


          #6
          De prijzen die gevraagd worden voor zulke kasten vind ik voorbij de redelijkheid. Voor datzelfde geld heb je een super efficiƫnte ledlamp voor een oppervlak van 150 x 150cm. Ik zou zeggen: koop liever een Gorilla tent van dezelfde afmetingen als de kast bijvoorbeeld. Dat is goedkoper en je bereikt er hetzelfde mee.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


            #7
            Homebox ambient heeft ook klein model , denk dat je via usa veel gaat kwijt zijn . Dan zelf samenstellen om het automatiseren te doen lukken . Ken het principe niet maar zo klein voor zoveel geld. Dat kan vast beter. Welk systeem gebruiken zij om het te automatiseren ?
            Ganja always does the trick.

            Comment

            Bezig...
            X