Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Seedshops

    Stuur me eens wat Lemon haze af samples zal er een verslag van bij houden.
    Als het goede zaden zijn heb je er een klant bij!



    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      Re: Seedshops

      Ik mag niks weg geven via het forum zoals jullie misschien weten.
      ik heb daar al eens eerder gedonder over gehad omdat iemand zn ecmeter kapot was en ik een gratis nieuwe aan bood omdat ik er een paar over had
      zou ze alleen aan he forum kunnen geven dat die er dan een soort van verdeling mee maakt.
      ik ga mn vingers er even niet aan branden want ik zit best goed hier om de feedback te bekijken en mensen online steun te bieden

      Comment


        Re: Seedshops

        Je spullen weggeven via het forum mag hoor. Via de marktplaats bijvoorbeeld. Dit heb je eerder ook gedaan met de Spinpro's.
        Enkel gaf je deze niet weg maar verkocht ze. En aangezien ze 'van de vrachtwagen gevallen' waren werd je topic destijds afgekeurd.
        Van de ec meter staat me niets bij, maar voel je vrij om iets te sponsoren voor de forum lotto
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          Re: Seedshops

          dit hele topic is eigenlijk sterk verouderd als ik zie dat het in 2008 is geopend!
          tijd voor 'n nieuw vers topic misschien zonder al die 'sluipreclame'!
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            Re: Seedshops

            Angel ik denk niet echt dat growerschoice nog iets is met reclame, doordat ik hen achter enkele gratis af samples vraag heb ik alweer het een en ander in men inbox gekregen.
            Allemaal mensen die hun gal spuwen over gc over welke slechte zaden ze hebben...
            Dus da's voor mij heel duidelijk
            En jd bevestigd dit nu weer



            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              Re: Seedshops

              't Is ook niet de bedoeling dat je om zaden gaat bedelen hier denk ik.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                Re: Seedshops

                Qnq 1 zaadje was genoeg had er al gewoon veel slecht van gehoord...
                En ga er echt niks kopen na al die negatieve reacties van hun klanten te lezen...



                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  Re: Seedshops

                  Helemaal mee eens angel!
                  sigpic

                  Comment


                    Re: Seedshops

                    Hij die geen donkere bonen verkoopt.
                    Diens handel word nooit opgerookt.

                    Comment


                      Re: Seedshops

                      1 zaadje vragen vind ik bedelen.
                      Als je wil testen zet je er 100 en kijk je wat er opkomt.

                      Maar da's mijn persoonlijke mening eh..
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Last edited by ceBep; 12 October 2013, 11:53. Reden: link verwijderd
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          Re: Seedshops

                          Schakel de link in je berichten weer ff uit, Nik.

                          Comment


                            Re: Seedshops

                            Ok doe ik vale, had het nog niet opgemerkt ...
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                            Comment


                              Re: Seedshops

                              yo nik, de mensen die klagen kan je ook van uit gaan dat er een hoop tussen zitten die niet ervaren zijn en bijvoorbeeld een slechte opkomst hebben met ontkiemen ofzo.
                              daar kan ik dus ook helemaal niks aan doen dat het ze niet lukt.
                              voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat we zaden verkopen van een hoop verschillende leveranciers zoals een dinafem en een greenhouse en een handjevol anderen.
                              als mensen daar over roepen dat het troep is terwijl grote jongens hun naam hier graag aan koppelen en wij een aantal klanten hebben die voor ons ook testen waaronder ook jongens van de forums ja, dan vind ik dat prima hoor.
                              je kan het of je kan het niet.
                              maar als jd er geen problemen mee heeft dan wil ik graag een zootje demo's weg geven hoor.
                              maar dan alleen aan mensen die ervaring hebben en niet voor het eerst een zaadje proberen te ontkiemen want dan wil ik ook objectieve reacties om te zien of het nou troep is of niet.
                              en voordat er dan iemand zometeen zegt "ja dan gaat ie natuurlijk goede zaden opsturen" bepalen jullie zelf maar wat er in aanmerking komt voor de testen dan.
                              zal er ook gelijk bij zeggen dat ik niet duizenden zaden ga verzenden en het hele forum a sponsoren want zo nodig hoef ik mezelf niet te bewijzen hoor.

                              Comment


                                Re: Seedshops

                                Maar dan vraag ik me af, hoezo stuur je dan wel eens niet/half rijpe zaden?? Want daar komt je 'slechte' naam vandaan?
                                Als je wilt weten waar ik dat vandaan heb o.a topics..
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X