Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Seedshops

    Wat wil je met 1zaadje bewijzen?
    Niks,onmogelijk,
    Minimaal 100 en voor nog beter zelfs 200.

    Maar heb je daar zin in ik niet

    Comment


      Re: Seedshops

      Maar dan heb ik een vraag Hoezo Grote namen? Je hebt leuke soortjes voor een leuke prijs daar beginnen de vraagtekens. Als ik op de growshop marktplaats kijk kom ik 1 voor 1 jou soortjes tegen(en nu snap ik je prijzen). Ben wel benieuwd welke grote namen jou de zaden spotgoedkoop aanbied om vervolgens hun klanten weg te kapen?
      Ik zeg niet dat de zaden slecht zijn maar kan jij mij garanderen dat de gekruisde reguliere soortjes met een autoflower ook echt een autoflower Word? Heb me namelijk vandeweek laten vertellen dat er zo'n 5 generaties voor nodig zijn. Als ik op de marktplaats kijk is het voornamelijk 1e generatie.

      Ik zeg wees eerlijk wat je verkoopt dan weten wij wat we krijgen
      Ben benieuwd naar het test verslag wie weet bestellen we dan een x
      Last edited by psychedelic1988; 12 October 2013, 21:57.

      Comment


        Re: Seedshops

        De meeste handelaren kopen het in,
        Des te goedkoper des te beter,
        Ze kopen van ervaren,onervaren,
        Des te goedkoper des te beter,
        Blijf onder de markt waarde en je lokt klanten,
        Maar toch je een flinke winst,

        Het is een pot nat op vandaag, en het gaat ook hier meer om geld,
        Dan passie en enjoy voor deze mooie hobby,

        De klant is koning zeggen ze wel eens,
        Maar op vandaag is het geld de koning,
        En de klant de prins

        Staff

        Comment


          Re: Seedshops

          Comment


            Re: Seedshops

            Geen ervaring met ze maar ik denk altijd zo: 1000 mensen, 1000 meningen.

            Over elk bedrijf hoor je wel eens wat slechts en goeds toch.

            Maar dat hij dan zaden aanbied ter test en ons laat kiezen, ik zou zeggen: wie????? Kweekverslag erbij en zien hoe en wat.... Dan krijgt het een eerlijke kans.

            Greetz
            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

            Comment


              Re: Seedshops

              Waaraan herken je goed zaad aan?
              Ik zie veel licht groene zaden en soms erg kleine, regelmatig kom je wel een zaadje tegen die niet kiemt en ben je je geld kwijt.
              Dienen goede zaden niet mooi donker te zijn?

              Comment


                Re: Seedshops

                De meeste handelaren kopen het in,
                Des te goedkoper des te beter,
                voor goedkope prijzen moeten ze ook veel geld investeren en niet 100 euro maar dan praten we over 1000-en euro's die de meeste niet hebben!

                Ze kopen van ervaren,onervaren,
                Des te goedkoper des te beter,
                en DAAR zit juist het gevaar wat de meeste niet zien door onwetendheid!
                er word bagger ingekocht voor 'n appel en 'n ei en verkocht als zijnde kwaliteitszaad

                complete verzamelingen worden opgekocht van wietforum leden en dat noemen ze dan leveranciers!!!

                Blijf onder de markt waarde en je lokt klanten,
                Maar toch je een flinke winst,
                En zo maak je dus de hele markt kapot

                Het is een pot nat op vandaag, en het gaat ook hier meer om geld,
                Dan passie en enjoy voor deze mooie hobby,
                ben ik het helemaal mee eens want zie de zaadhandelaren eens als paddestoelen uit de grond schieten!

                De klant is koning zeggen ze wel eens,
                Maar op vandaag is het geld de koning,
                En de klant de prins
                ook hier zit 'n kern van waarheid in
                Staff

                Maar dat hij dan zaden aanbied ter test en ons laat kiezen, ik zou zeggen: wie????? Kweekverslag erbij en zien hoe en wat.... Dan krijgt het een eerlijke kans.
                dat soort gratis reclame had hij toch ook jaren geleden kunnen doen!
                waarom pas nadat er zoveel klachten zijn?


                kan al deze bullshit niet verplaats worden in 'n apart topic?
                als ik zo het 1ste bericht zie gaan de huidige berichten nergens meer over!
                het huidige topic word er alleen maar mee vervuild gezien het alleen nog maar gaat over de rommel van growerschoice
                Last edited by angel777; 13 October 2013, 11:31.
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  Re: Seedshops

                  Inderdaad gezien de klachten in ruimere maten aanwezig zijn dan goede berichten.
                  Zeg ik waarom dan nog proberen.
                  Bruine bonen wil ik zien geen groene peulvruchten.
                  Nog niet het fatsoen om het zaadje te laten volgroeien,kom op man where`s the spirit.

                  Comment


                    Re: Seedshops

                    dankjewel angel777, jij weet tenminste hoe het echt eraan toe gaat!

                    staff

                    Comment


                      Re: Seedshops

                      Al een paar keer bij http://www.dutch-headshop.com/nl/ en dat gaat altijd prima. Snelle levering en meestal een leuke gift erbij. Gisteren voor het eerst bij http://www.zamnesia.nl/ een bestelling gedaan aangezien ik gaasjes voor mijn Volcano nodig had en dit de enige in Nederland is die ze in het assortiment heeft voor zover ik weet. Ben benieuwd hoe vlot de bestellling binnen is?

                      Comment


                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          Re: Seedshops

                          @Kritiek zonder bewijs is zo makkelijk als iemand de hemel inprijzen zonder bewijs.

                          er is heel duidelijk bewijs maar schijnbaar heb jij de bewijzen gemist!

                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            Re: Seedshops

                            schijnbaar heb jij alle positieve verslagen op internet ook gemist en alleen 1 negatieve gelezen.

                            Comment


                              Re: Seedshops

                              Nou Angel, ik wil dan wel graag zien waar je slechte resultaten gezien hebt waar je 't over hebt. Ik geef zelf ook al aan dat niet alles geweldig is, maar ik wil ook wel weten waar je die negatieve mening/ervaring vandaan haalt. Heb je een linkje ofzo?
                              Ik deel hier trouwens slechts mijn eigen ervaring, en niet wat ik ergens gelezen heb van een ander.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                Re: Seedshops

                                het gaat niet alleen over de ervaring met de zaden op zich!
                                maar schijnbaar willen jullie er 'n discussie over gaan maken.
                                010 aka growerschoice heeft mij en 'n andere adverteerder openbaar op growshopmarkt.nl in 'n advertentie op bepaalde manier liggen afzeiken(en dat terwijl ik hem op ZIJN verzoek ook nog 'n 100%positieve rating heb gegeven op zijn profiel op growshopmarkt.nl>>>>lekker dankbaar!!!!).
                                010 aka growerschoice is niet altijd eerlijk over de herkomst van zijn producten.
                                010 aka growerschoice heeft mij achter de schermen meermaals benaderd zaden bij mij in te willen kopen maar had altijd wat te zeiken!!

                                dit zijn MIJN ervaringen met GC helaas

                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...rschoice-zaden
                                het linkje waar je naar vroeg bij deze!
                                Last edited by angel777; 2 November 2013, 15:32.
                                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                                Comment

                                Bezig...
                                X