Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DutchDane
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2013
    • 56

    #181
    Re: Seedshops

    Slechte ervaring met Growerschoice zaden

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #182
      Re: Seedshops

      Wat is je ervaring ermee??
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • Lovis
        Senior Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2012
        • 912

        #183
        Re: Seedshops

        Ik had zaden besteld voor iemand anders. Dus verschillend factuur en verzend adres. En toch hebben ze de zaden naar mij gestuurd..

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
        - 1m² Tuin

        Comment

        • Gamm
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1610

          #184
          Re: Seedshops

          Wees blij dat ze überhaupt geleverd werden.
          Vind het persoonlijk niet zo'n denderend groot probleem dat ze zich daar eens in vergist hebben.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #185
            Re: Seedshops

            dat vind ik tof van je dat je zo denkt
            dan leen ik graag 1000 euro van je en zal ze je per post terug sturen naar mijn eigen adres

            moet geen probleem zijn voor je toch!
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • Gamm
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 1610

              #186
              Re: Seedshops

              Indien je ze voor iemand anders besteld hebt, dan bezorg je ze toch gewoon achteraf aan de persoon in kwestie...
              Bij geen wederzijds vertrouwen laat je iemand anders toch geen zaad voor je bestellen.

              Je vergelijking gaat niet echt op, Angel.
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

              Comment

              • Lovis
                Senior Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Jul 2012
                • 912

                #187
                Re: Seedshops

                Ja maar dan moet ik 2x verzendkosten betalen voor niks... heb ik ook niks aan

                Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                - 1m² Tuin

                Comment

                • psychedelic1988
                  Retired
                  • Oct 2012
                  • 2796

                  #188
                  Re: Seedshops

                  Bij mij liggen ze inmiddels op het postkantoor te wachten op mij ik mag ze morgen ophalen(ik verwacht niks anders dusja).
                  8 dagen levering vanuit Spanje toch netjes.
                  Gaat btw bij mij en lovis om Original Sensible Cannabis Seeds

                  Comment

                  • k1
                    Wicked Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2011
                    • 3660

                    #189
                    Re: Seedshops

                    hoppa das mooi om te horen psy

                    ga er dan maar snel achter m8
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                    Comment

                    • psychedelic1988
                      Retired
                      • Oct 2012
                      • 2796

                      #190
                      Re: Seedshops

                      yups morge de amnee omhakken ff schudden zaden op bergen en de rest in de hasj.
                      gdp ontkiemen en een mooi mama zoeke Nu nog maar hopen dat het geen leeg doosje is(paste schijnbaar niet door de brievenbus)

                      Comment

                      • psychedelic1988
                        Retired
                        • Oct 2012
                        • 2796

                        #191
                        Re: Seedshops

                        Yeah Original sensible seeds zijn binnen.
                        Waarom hij niet in de brievenbus zat geen id paste makkelijk mja...
                        Velen extra's(meer dan besteld)

                        Besteld: 10xGranddaddy purple
                        gekregen: 10xGranddaddy purple-5x granddaddy ken's kush-4x delicious seeds sugar black rose-2x delicious seeds caramelo-1x kannabia mataro blue-crusher royal queen sseds.

                        DSCN4412.jpg
                        Ik zal me niet schamen hier nog een x te bestellen ondanks alle spaanse termen

                        Comment

                        • Urban
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2008
                          • 4104

                          #192
                          Re: Seedshops

                          Super netjes,mooie freebees erbij een zaak naar m,n hart veel plezier daarmee psychedelic.

                          Comment

                          • psychedelic1988
                            Retired
                            • Oct 2012
                            • 2796

                            #193
                            Re: Seedshops

                            Thnx urban gaat ckr goed komen ze hebben veel soortjes die op andere plekken zijn uitgestorven dus het is best de moeite waard er af en toe is te kijken.

                            Comment

                            • Lovis
                              Senior Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Jul 2012
                              • 912

                              #194
                              Re: Seedshops

                              Die grandaddy ben ik heel benieuwd naar. Jammer dat die was uitverkocht!

                              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
                              - 1m² Tuin

                              Comment

                              • k1
                                Wicked Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2011
                                • 3660

                                #195
                                Re: Seedshops

                                hoppa , wat een berg freebies !!
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                                Comment

                                Bezig...