Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Contest Growstar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Contest Growstar

    600W HPS in een hok van 2m2 is wel erg weinig man, voor 2x1 meter zijn 2x600W juist ideaal.

    Comment


      Re: Contest Growstar

      l b h maar op ze kant zetten kan ook natuurlijk

      Comment


        Re: Contest Growstar

        of bijlichten met TL of spaar... en de planten zo lang als mogelijk roteren dat ze om beurt meer HPS licht krijgen?
        maar laat onze deze discusies in de kweekverslagen zelf verder zetten...
        Ga morgen ook men pakketje halen se
        begin juli heb ik mijn volledige setup ook binnen om kweekhok perfect te maken
        en idd concurenten zie ik hoor toch ook nergens

        Comment


          Re: Contest Growstar

          Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
          Ook handig dat de topics gecentraliseerd worden ergens. Kan in dit topic (makkelijk doorverwijsbaar voor de mensen die hier een abonnementje hebben lijkt me). Aan iedereen nogmaals veel succes en dat ze er maar snel aan beginnen!
          Diegene die al een topic gestart hebben stuur de link even naar mij door. Ik zal dan een prefix toevoegen aan de topics zodat ze makkelijk zijn terug te vinden en naast elkaar te vergelijken zijn!
          Marksters topic staat er al!
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...rowstarcontest
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            Re: Contest Growstar

            Voila se kheb ook men pakketje gaan halen
            SUPER!! growstar bedankt!!!
            Heb ze net int donker in de kelder al gezet en ga morgen de protector al is testen zal proberen foto'tje te pakken voor (met beestjes) en na (wss en hopelijk zonder beestjes :p) zat nog met JD te kletsen dat ik dat soort productje nog zocht hehe

            Comment


              Re: Contest Growstar

              lees wel effe door waar de producten voor dienen,en hoe je ze moet gebruiken.

              Comment


                Re: Contest Growstar

                tuurlijk alien :p kga ze ni gewoon in nen 50 liter emmer samen mixen en daar in scheppen met met gieter... :p
                Maar ben idd wel een voedingsnoob (heb altij zonder geprobeerd maar ben er na 3 jaar achter dat ze deze niet voor niets verkopen :p) maar wees gerust ze zullen me hier wel helpen met vragen hoor (hoop ik toch )
                BTW alien, kheb men zaad bij JD gaan halen maar schoonbroer besteld voor ons samen gewoon altijd bij u :p
                Zo houden we iedereen gelukkig e :p

                Comment


                  Re: Contest Growstar

                  De protector kan men het beste als eerste in het gietwater mengen voordat men de overige producten toevoegt. Of natuurlijk sprayen.

                  Comment


                    Re: Contest Growstar

                    was ik al van plan hoor grow moet enkel nog nieuw plantenspuitje kopen omdak zeker ni wil dat er resten van andere stoffen of schoonmaakproduct inzit....
                    En met de voeding wacht ik totdat ik mijn volledige setup heb... lijkt me gek om onder TL's je beste voeding te geven...
                    Die krijgen nu de overschot van men buitenplanten of gwn water maar een beetje aansterking en verdediging kunnen ze wel gebruiken lijkt me

                    Comment


                      Re: Contest Growstar

                      In het voedingsvat moet wel een klein pompje staan, ook omdat de silicium verbinding in Protector anders waarschijnlijk neer slaat. Grtz, HJM
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        Re: Contest Growstar

                        Hey HJM dat van alles in een vat gooien was meer bedoeld alles samen in de toverketel en met de pollepel aan iedereen geven maar niet aan obelix mdat ie in de pot gevallen is.... als onbegrepen grapje dus
                        Maar zijn idd wel mensen die dit doen maar ik ga gewoon alles netjes ten gepaste tijden afmeten gelijk voor gebruik...
                        In de fles blijft alles toch langer vers...
                        Misschien enkel de protector in een busje klaarzetten voor moest ik deze nodig hebbe....

                        Comment


                          Re: Contest Growstar

                          Ik maak nooit meer voedingswater dan hetgene ik op die dag geef. Nu is dat 1liter water voor ze allemaal, vind het anders weggegooit geld... Maar werk natuurlijk wel met grond...
                          De dames groeien gestaag, nu 1 tot 2cm per dag... nog een week ongeveer en dan zetten we ze in de bloei... Maar update volgt straks in mijn topic...

                          greetz

                          Comment


                            Re: Contest Growstar

                            Een vat aanmaken zonder automatisch systeem vind ik sowieso niet echt handig ivm ph-waardes die kunnen veranderen na verloop van tijd.
                            Mijn topic laat nog wel een paar weken op zich wachten, de kweek zal van eigen stekken zijn, ik ben nu nog bezig de zaadplantjes te laten groeien en wachten tot er goede stekken gesneden kunnen worden.
                            De wortelstimulator geeft in ieder geval een mooi effect als je het in water doet, zo'n verf-effectje .

                            Comment


                              Re: Contest Growstar

                              ik ga straks de protector testen, batt's van kodak zijn nog aant opladen, plantjes zitten zowel binnen als buiten met begin van bladluizen (paar luisjes en eitjes) en zijn een rustplaats geworden voor alle soorten vliegen
                              Helpt de protector ook tegen grotere insecten zoals sprinkhanen en krekels?
                              En kdenk dak heel mijne tuin me gewone pesticide ga doen... dan is de omgeving ook bugfree want met bosrijke omgeving hier...
                              Plante die nu binne staan gaan gewoon buiten zodak per 1 juli met propere lei kan beginnen...

                              PS Ik gebruik sproudpads voor de ontkieming, doe ik de wortelstim al in het water waarmee ik de pads laat opzwellen of best wachten tot ze ontkiemd zijn en dan bijvoegen bij gietwater? (alhoewel ik dit meestal pas geef na eerste verpotting om strekking te voorkomen)
                              Last edited by smokeykev; 11 June 2011, 19:16.

                              Comment


                                "Helpt de protector ook tegen grotere insecten zoals sprinkhanen en krekels?"
                                De werking van Protector is - voor zover ik weet- gebaseerd op kalimetasilicaat (kaliwaterglas) en de sporen borium en zink.
                                Silicium versterkt de celwanden en geeft meer weerstand tegen hitte en droogte.
                                De stevigere celstructuur is voor ziekten als meeldauw en bothrytis moeilijker binnen te dringen en geeft op deze manier weerstand.
                                Vreetkevers, sprinkhanen honden en katten worden niet geweerd
                                In mijn topic kan je een link vinden over silicium.

                                Greetz, HJM

                                http://www.blgg.nl/sites/nmi/nl/nmi....ort 1361.pdf Voor het gemak, de link.
                                Last edited by HJM; 14 June 2011, 21:51. Reden: dubbel post
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                                Comment

                                Bezig...
                                X