Contest Growstar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • smokeykev
    Retired
    • Mar 2009
    • 1533

    #166
    Re: Contest Growstar

    'beschermen tegen ongedierte, virussen en schimmels'
    ingedr siliciumzuur, oligomeren, boor, zink, kalium en water

    Ik zie sprinkhanen wel meer als ongedierte dan men hond en kat die kan je trouwens trainen om er af te blijven.. de sprinkhanen leren net iets moeilijker bij..
    Maar kan me wel inbeelden dat een groter insect zoals een sprinkhaan zich niet zo snel laat wegjagen...

    Comment

    • smokeykev
      Retired
      • Mar 2009
      • 1533

      #167
      Re: Contest Growstar



      ontkiemen 2x zonder en 2x met wortelstim...

      Comment

      • Frl-growers
        Retired
        • Jul 2011
        • 6

        #168
        Re: Contest Growstar

        valt kas kweken onder buitenwiet??
        ze krijgen de warmte van de zon maar het resultaat is haast hetzelfde als onder
        een 600 wat lampje
        en we verduisteren ook (dat is dan ook kunstmatig)

        buitenwiet die groeit op het schema van moeder natuur

        Ik doe zowiezo niet mee aan de contest
        we hebben niet eens ruimte voor nog een kas

        Comment

        • Jointjedraaien
          Admin
          Admin
          • Oct 2007
          • 4362

          #169
          Re: Contest Growstar

          Er zijn nog 4 deelnemers die nog geen topic hebben aangemaakt of deze nog niet aan mij hebben doorgegeven!

          tazzman77, bubba j, marcopm, eefenkevin .

          Neem even contact met me op zodra je een topic hebt aangemaakt dan zal ik de prefix toevoegen!
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment

          • MarcoPM
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jun 2008
            • 220

            #170
            Re: Contest Growstar

            Herijuana-moeders en vaders zijn goed gegroeid, 7 van de 8 stekken voor geslachtsbepaling zijn geworteld (wortelen was op zich niet nodig maar oke), die stekken ga ik dus kort laten bloeien voor geslachtsbepaling van de moeder- en vaderplanten, de vaders kunnen dan weg zodat de moeders overblijven, en van de moeders kies ik de beste uit waar ik 2 nieuwe stekken van ga afbloeien. Mijn verslag duurt dus nog wel 2 a 3 weken ofzo, sorry voor het oponthoud in ieder geval .
            De wortelstimulator is in ieder geval goed spul volgensmij, de stekken wortelden goed en snel (6 vd 8 al na 7 dagen) en de moeders en vaders hebben allemaal flink wat wortels.

            Comment

            • smokeykev
              Retired
              • Mar 2009
              • 1533

              #171
              Re: Contest Growstar

              yupz kweet het, ben eerst men kweekje aant afmaken en kot aant perfectioneren

              Comment

              • Bubba J
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2010
                • 2376

                #172
                Re: Contest Growstar

                Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
                Er zijn nog 4 deelnemers die nog geen topic hebben aangemaakt of deze nog niet aan mij hebben doorgegeven!

                tazzman77, bubba j, marcopm, eefenkevin .

                Neem even contact met me op zodra je een topic hebt aangemaakt dan zal ik de prefix toevoegen!
                jap i know ik doe me best om me hokje af tewerken (nieuwe hok), tegen het einde vande maand ben ik zeker begonnen !!
                sigpic

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #173
                  Re: Contest Growstar

                  Ik ben mijn hok aan het leegknippen.
                  Dus......................bijna.

                  Eerst leegmaken, schoonmaken en gassen.

                  En dan gaan we van start.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • tumble trimmert
                    Banned
                    • Mar 2010
                    • 3610

                    #174
                    Re: Contest Growstar

                    succes met het tumbele.

                    Comment

                    • Bubba J
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2010
                      • 2376

                      #175
                      Re: Contest Growstar

                      als de ph en ec meter binnen is zal ik beginnen
                      sigpic

                      Comment

                      • MarcoPM
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2008
                        • 220

                        #176
                        Re: Contest Growstar

                        Het duurde veel langer dan verwacht met mijn stekken, de mannen zijn weg en nieuwe stekken zijn gisteren gesneden, dus over 1,5 week kan ik het topic openen hopelijk.
                        Echt mijn oprechte excuses voor de vertraging.

                        Comment

                        • markster
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2151

                          #177
                          Re: Contest Growstar

                          ah joh,growstar is ook niet zo snel!!!
                          grtz

                          Comment

                          • Urban
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2008
                            • 4104

                            #178
                            Re: Contest Growstar

                            (Uit deze 10 kandidaten zal aan het einde van de wedstrijd een winnaar worden getrokken, die een compleet ingerichte kweektent zal ontvangen.)

                            wanneer is het einde van de wedstrijd?vraag ik mezelf af.

                            Comment

                            • HJM
                              Wicked Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2010
                              • 3714

                              #179
                              Re: Contest Growstar

                              Dat vraag ik me ook af.
                              Ik hoor niets meer van GS.
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment

                              • HJM
                                Wicked Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2010
                                • 3714

                                #180
                                Re: Contest Growstar

                                Ondernemen begint bij KVK. Wij informeren en helpen alle ondernemers. Alles wat je wilt weten over een bedrijf starten, financiering, innovatie en veel meer. Informatie en advies van de overheid voor ondernemers.



                                Helaas.
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                                Comment

                                Bezig...