Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Contest Growstar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Re: Contest Growstar

      Hey Lange,

      Niet alle neuzen de zelfde kant op proberen te krijgen.
      De waarde van de groep wordt bepaald door de differentiatie van de groep

      Juist leuk om te zien hoe dit uitpakt bij verschillende aanpak. We horen wel wat ze graag in het topic willen zien, de rest is voor ons.

      Greetz, HJM
      Last edited by HJM; 1 June 2011, 07:10.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        Re: Contest Growstar

        Spijtig dat de Jona er ni bij is,Meer als een degelijke kweker,Hem mis ik toch bij de tien..
        Succes aan iedereen,Ben benieuwd naar het verloop van jullie kweekjes..

        mvg stiff

        Comment


          Re: Contest Growstar

          Proficiat aan alle mensen die geselecteerd zijn (al ken er er maar 2 van :/)! Dat er veel moge geoogst worden en dat de toprot nooit moge voorkomen! Ik ga alvast verder met Canna, eens zien of qua opbrengst/smaak er alsnog een wedstrijdje inzit

          Stiff: maak je geen zorgen, de zomerkweek komt er toch bij mij hoor, verslag zal volgen. Tent gisteren opgesteld en draait nu proef. Van mij mag je zeker een verslag verwachten al zal dat dus niet met Growstar zijn . Eens zien of ik beter kan doen dan de mensen met Growstar ^_^.

          Hoop gewoon dat de mensen die zijn uitgeloot zich dan ook voor 100% inzetten en het niet voor de gratis voeding doen. Aan iedereen veel succes!!!!!

          Greetzzz

          Comment


            Re: Contest Growstar

            Ik hoop inderdaad ook wel op mooie verslagen met om de paar dagen een update, het mooiste zou een voedingsvergelijking tussen 2 merken zijn, of een aantal planten zonder en een aantal planten met voeding, maar ik gebruik helaas maar 2 planten dus kan ik dat niet doen zonder dat de verschillende resultaten al aan een iets veranderde luchtstroom kan liggen.
            Mijn kweekjes zijn sowieso belangrijk voor me, dat ik nu een gratis voedingsset heb is alleen maar een plus .

            Comment


              Re: Contest Growstar

              mij viel het ook meteen op dat Jona er niet bij was... Maar ik dacht wel dat het een "onschuldige" hand was, die de 10 gelukkigen getrokken heeft...

              Maar Jona met gold... of zonder... was het verschil... niets!

              greetz

              lange

              Comment


                Re: Contest Growstar

                HEy HJM alvast bedankt en idd zoiets in tekst zien lijkt het vaak veel ingewikkelder dan het al is...
                Heb ook schrik om men buitenplanten te mollen of men oogst te drastisch te verminderen :s
                En mss idee voor volgende contestprijs: Thuisconsultatie van HJM :p
                En aan luchtstroom valt er niveel te veranderen met de planten onderling eh...
                maar denk ik zo'n tent dat de lucht wel overal beetje zelfde is...
                En geloof me, ik zou voltijds bij men planten zitten moest het uitmaken, heb trouwens net foto's genomen ga ik straks als kleintje slaapt bij men verslagen zetten... (niet op binnenruimte letten die wordt maandag helemaal opgekuist hoor )

                Comment


                  Re: Contest Growstar

                  Oorspronkelijk geplaatst door lange1908 View Post
                  mij viel het ook meteen op dat Jona er niet bij was... Maar ik dacht wel dat het een "onschuldige" hand was, die de 10 gelukkigen getrokken heeft...

                  Maar Jona met gold... of zonder... was het verschil... niets!

                  greetz

                  lange
                  Ik ga ervan uit dat alles mooi 'willekeurig' verlopen is. Zeker als ik zie hoeveel 'nieuwelingen' er getrokken zijn, ik hoop echt dat elk van die 10 er iets van gaat maken want het is toch een mooie sponsoring.

                  Wat mij betreft ben ik nog aan het twijfelen of ik nu uit stekken ga beginnen of weer een kweekje met Sweet Seeds ga doen (zou deze keer niet voor Blackjack opteren mits toch wel een zwak voor toprot ).

                  Greetzzz

                  Comment


                    Re: Contest Growstar

                    yow growstar ,relaxed dat ik wat test materiaal ter beschikking krijg.
                    ik zal dan ook n topic bijhouden met minstens 1 x p week n update met fotos en evt aan en of op merkingen .
                    grtz

                    Comment


                      Re: Contest Growstar

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                      Ik ga ervan uit dat alles mooi 'willekeurig' verlopen is. Zeker als ik zie hoeveel 'nieuwelingen' er getrokken zijn, ik hoop echt dat elk van die 10 er iets van gaat maken want het is toch een mooie sponsoring.

                      Wat mij betreft ben ik nog aan het twijfelen of ik nu uit stekken ga beginnen of weer een kweekje met Sweet Seeds ga doen (zou deze keer niet voor Blackjack opteren mits toch wel een zwak voor toprot ).

                      Greetzzz
                      Daar bennek et volledig mee eens, echt heel uniek! Het is een wedstrijd en er zit wel strijd in me
                      Het is dan ook een contest
                      Maar hoe dan ook wordt het zeker mooi, ook voor de niet uitgekozen of andere leden

                      grtz bubba
                      sigpic

                      Comment


                        Re: Contest Growstar

                        Dit zijn is mijn voorlopige setup, morgen of overmorgen aan verderwerken om verder proper te maken en juiste lampen op te hangen enzo
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...1x-white-skunk

                        Comment


                          Re: Contest Growstar

                          Goedmiddag deelnemers en geinteresseerden, ik heb vanmiddag de eerste 2 testpakketten afgegeven bij growshop Alien voor diegene die hadden aangegeven dat ze ze daar wouden ophalen, de overige testpakketten worden maandag opgestuurd. Veel succes allemaal, ik heb de webmaster gevraagd om een topic te openen voor jullie dus be patient, in het weekend of uiterlijk maandag zal ik jullie toesturen wat we graag terug zouden willen zien in het verslag.

                          Happy growing
                          Growstar Gold

                          Comment


                            Re: Contest Growstar

                            Succes gastjes

                            Gaat wel leuk worden zo met dat vergelijkingsmateriaal op het forum.

                            Grtz

                            Comment


                              Re: Contest Growstar

                              Bij deze wil ik Tazzman77, HJM, B27, Markster, Cee, Bubba J, Marcopm, Cyberrunner, Lange 1908 en Eefenkevin veel succes toewensten met hun kweek. Ook ik hoop en verwacht veel leuk vergelijkingsmateriaal op het forum terug te vinden.

                              Goodluck guys!
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                              Comment


                                Re: Contest Growstar

                                Bedankt voor de succeswens en nog wat leuker: de voeding . Haha.
                                Ik hoor wel wat jullie graag terugzien in het verslag, sowieso natuurlijk een gewoon kweekverslag met "set-up, temperatuur, luchtvochtigheid, pH en EC van het water met en zonder voeding, aantal milliliter voeding per liter" met om de paar dagen een update, mooi wat foto's van alles, en dan?

                                Comment

                                Bezig...
                                X