Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Contest Growstar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Contest Growstar

    Spannend !!
    sigpic

    Comment


      #92
      Re: Contest Growstar

      Ah weer wat bijgeleerd se het enzym start op stopt een proces en een bacterie voed het proces?

      Comment


        #93
        Last edited by MarcoPM; 30 May 2011, 21:14.

        Comment


          #94
          Re: Contest Growstar

          Allereerst excuses voor de vertraging maar dit kwam door prive-omstandigheden. De getrokkenen voor de growstar gold contest zijn: tazzman77, hjm, b27, markster, cee, bubba j, marcopm, cyberrunner, lange 1908, en last but not least eefenkevin. In de loop van vandaag of morgen worden deze mensen via pm benadert voor verdere details. Have a nice day

          Comment


            #95
            Re: Contest Growstar

            JOEPIE DE POEPIE!!!!!!!!!! Ik ben erbij! Ik ben erbij!!!!! heuhmm.... Thanks Growstar!!!!


            greetz de lange

            Comment


              #96
              Re: Contest Growstar

              Heren die uitgelood zijn allemaal veel succes! Het is jullie gegund! Ik ben benieuwd naar de verslagen.

              Grtz Q

              Comment


                #97
                Re: Contest Growstar

                Gratz , doe dat goed eeh peeps !!! Moge de beste winnen


                Grtz Hash
                Geniet nooit met mate !

                Comment


                  #98
                  Re: Contest Growstar

                  Nice, kben er ook bij

                  Lets kick some bud
                  sigpic

                  Comment


                    #99
                    Re: Contest Growstar

                    Maak er wat moois van heren, ben echt benieuwd naar jullie ervaringen daar ik zelf momenteel ook een run doe met de gold lijn. succes ik zal zeker volgen.

                    Comment


                      Re: Contest Growstar

                      Ojee, nu moet ik wat vaker raporteren...................

                      Nou, ben net begonnen met NoMercy spul. Komt goed uit dus, want de Recovery Dame Blanche run is alweer te ver op weg voor een leuke test grow.

                      Greetz, HJM
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        Re: Contest Growstar

                        Is er een aparte kweektopic voor deze 10 ? ik ben wel benieuwd !

                        Veel succes allesinds!

                        Chrs
                        --------------------------------------------
                        Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                        ik voel me een geurillaboer

                        Comment


                          Re: Contest Growstar

                          Geweldig! Toch nog weer een keer iets gewonnen na een bioscoopkaartje 5 jaar geleden
                          Er is nergens vermeld wat de 10 testers voor setup hebben, als iemand een lijstje wil maken is dat wel leuk denk ik?
                          Ik gebruik 2 setjes van 2x75W TNeon, totaal 300W, in een Secret Jardin Propagator van 60x90x60cm, en ik ga 2 Herijuana-stekken in SCROG kweken; ik ben nu bezig met de zaden ontkiemen, daarna komt het voorgroeien, stekken snijden (in Spongepot Roots met Clonex), dat duurt een paar weken, maar stekken zijn voor SCROG handiger en zo kan alles vanaf het begin helemaal netjes gedocumenteerd worden.

                          Welke voedingen krijgen we precies? A+B en nog iets of niet?
                          En is het gewoon 2 a 4ml gebruiken van de A+B-voeding tot je de EC-waarde bereikt van het kweekschema?
                          Ik ben gewend om een kweekschema met milliliters per product te hebben, hoe moet je bij jullie kweekschema rekening houden met het aantal ml C-voeding als je A+B-voeding ook al tussen de 2 en 4ml is?
                          Hebben jullie geen echte bijna-einde-van-bloei-booster trouwens? Een PK13/14, Green Sensation of Bloombastic-achtig iets? Of is die C-voeding daar echt genoeg voor?
                          Last edited by MarcoPM; 31 May 2011, 15:15.

                          Comment


                            Re: Contest Growstar

                            Ik kweek momenteel voor met 2 x 18watt TL aquarelle en 2 x 18watt TL homegrow (philips) + spaarbouwlamp uitgerust met 2 homegrowspaarlampen
                            Voor de bloei komt daar nog een 250watt HPS afbloeilamp bovenop en voor de echte afbloei nog een 150watt infraroodlamp (heb ze toch liggen dus blijf ze gebruiken alhoewel ik niet weet of ze echt veel verschil maakt)
                            Eerst zou ik graag 3 of 4 AF's planten (met de invoering van de weedpas in breda) en daarna 3 x hazesoortje maar dan terug met men 400 HPS groei/bloei
                            verder nog wat sidejunk zoals: PHmeter, binnen/buiten (ruimte/toppen plant) temp meter, LVmeter, 2 keukenventilators, 1 ionisator met geurolie en 1 dampkap met carbonfilter
                            Ruimte tot 2,5 op 2,5 en 1,70 hoog
                            Ik heb grow in pm om lijst met instructies gevraagd, lijkt me voor iedereen lijk dat we 10 gelijkaardige verslagen maken die lekker makkelijk te vergelijken zijn....
                            BTW marco leuke setup, hoeveel opbrengst haal je daar gemiddeld uit? lijkt me iets voor tijdens de winter

                            Comment


                              Re: Contest Growstar

                              Ik heb grow in pm om lijst met instructies gevraagd, lijkt me voor iedereen lijk dat we 10 gelijkaardige verslagen maken die lekker makkelijk te vergelijken zijn....

                              Haaa,
                              Makkelijk vergelijken met mij erbij??????????????

                              We zullen zien.


                              Alaaf, HJM
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment


                                Re: Contest Growstar

                                HaHa is me eerst kweek in me nieuwe huisje we zullen zien.. heb daarnet al iets ondekt dat op schimmel lijkt in men keldertje dus weer extra werk pffff
                                en hele huis ruikt plant-achtig dus beloofd voor de bloeiperiode:d
                                maar ik kweek binnen vooral voor de smaak en de fun, buiten moeten we de grammetjes ophalen :p wantja buiten is het nu eenmaal pak groter en goedkoper :p

                                Comment

                                Bezig...
                                X