zamnesia

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bleeken
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 152

    #1

    zamnesia

    Korting op 420shop
    hallo
    heeft iemand ervaring met www.zamnesia.com
    ik zou hier men zaad willen bestellen maar na al 3x besteld en betaald te hebben op andere sites en telkens men geld kwijt te zijn ben ik niet zo
    happerig meer om zomaar snel te bestellen zonder wat info van anderen.

    alvast bedankt.

    grtzz...
    grtzz..
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: zamnesia

    wat zijn die andere sites
    deel je info daar ook over zodat anderen ook weten dat het daar niet goed loopt
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • bleeken
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2013
      • 152

      #3
      Re: zamnesia

      ja das nog geen slecht gedacht

      wietzaadjes.eu
      hy-seeds.nl
      eurozaadjes.com

      bij deze 3 heb ik besteld en telkens niets van gehoord vind dit erg dat ze de mensen er zo moeten bij opleggen niet alleen men geld
      was weg maar ook men hele kweek planning lag in het water.
      leuk is anders hoor geloof mij

      grtzz..
      grtzz..

      Comment

      • Wietefras
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 4374

        #4
        Re: zamnesia

        Die wietzaadjes.eu had ik hier al een thread over dat ze (hij) niet leveren of zelfs maar reageren.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: zamnesia

          Voor hy-seeds kun je eens een pm sturen naar AutoAmnesia op dit forum.
          Dan is er vast wel uit te komen.
          Last edited by QnQ; 9 October 2013, 11:40.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • bleeken
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2013
            • 152

            #6
            Re: zamnesia

            Oorspronkelijk geplaatst door Kill3r008
            Hey Bleeken ik heb bij Zamnesia zaadjes besteld altijd goed verlopen!
            en hoe word het zaad daar verstuurd is dat gewoon per post in een omslag

            grtz..
            grtzz..

            Comment

            • Kill3r008
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 431

              #7
              Re: zamnesia

              Ja het was in een kartonnen doosje dat door de brievenbus kon de zaden in ieder geval goed beschermd. (In zo'n klein plastic buisje)IMAG1251.jpg

              Comment

              • Kill3r008
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 431

                #8
                Re: zamnesia

                Als je nog een kortingscode van 10% nodig heb PM me maar xD heb net een nieuwe gekregen die 100 dagen geldig is.

                Comment

                • angel777
                  Cronic Grower
                  • Mar 2010
                  • 3409

                  #9
                  Re: zamnesia

                  als je ze liked op facebook krijg je ook 10 % korting
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment

                  • Kill3r008
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 431

                    #10
                    Re: zamnesia

                    klopt maar dan ziet iedereen dat weer op je facefuck account... sommigen (zoals ik) vinden dat niet zo fijn.

                    Comment

                    • bleeken
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2013
                      • 152

                      #11
                      Re: zamnesia

                      zaden zijn besteld en betaald
                      eens benieuwd wnr deze in men bus zouden vallen
                      grtzz..

                      Comment

                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #12
                        Re: zamnesia

                        En Bleeken? Al iets gehoord/ontvangen?
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        • PizzaTropical
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Oct 2013
                          • 52

                          #13
                          Re: zamnesia

                          Ik heb er afgelopen vrijdag een bestelling gedaan van wat zaadjes en gaasjes voor mijn Volcano. Was vrij laat in de middag dus verwacht dat die bestelling morgen wel verwerkt zal worden. Zal wel laten weten hoe vlot alles verloopt.

                          Comment

                          • stafford
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 2382

                            #14
                            Re: zamnesia

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kill3r008
                            klopt maar dan ziet iedereen dat weer op je facefuck account... sommigen (zoals ik) vinden dat niet zo fijn.

                            gewoon een nep face book aanmaken, geen fotos van jezelf of je huisdier,
                            niet je naam,enzo.

                            gewoon wat invullen en alleen voor dat gebruiken.


                            vind het ook raar dat mensen met hun profiel vind ik leuk gaan doen,
                            alleen maar makkelijk voor de opspoorders die prijzen dit en zien het als een geschenk uit de hemel.

                            gr

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kill3r008
                            klopt maar dan ziet iedereen dat weer op je facefuck account... sommigen (zoals ik) vinden dat niet zo fijn.

                            gewoon een nep face book aanmaken, geen fotos van jezelf of je huisdier,
                            niet je naam,enzo.

                            gewoon wat invullen en alleen voor dat gebruiken.


                            vind het ook raar dat mensen met hun profiel vind ik leuk gaan doen,
                            alleen maar makkelijk voor de opspoorders die prijzen dit en zien het als een geschenk uit de hemel.

                            gr

                            Comment

                            • PizzaTropical
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Oct 2013
                              • 52

                              #15
                              Re: zamnesia

                              Bestelling net ontvangen met een leuke giftbag er extra bij Netjes en snel. Niks op aan te merken. Voor herhaling vatbaar.

                              Comment

                              Bezig...