growers choice ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SweetMango
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 1252

    #31
    Re: growers choice ?

    Mag geen reclame maken voor andere sites. Maar hij heeft ze laten testen op een andere forum.. Sorry JD
    Last edited by Jointjedraaien; 14 August 2015, 14:25.
    sigpic

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #32
      Re: growers choice ?

      Dat is toch geen reclame maken dat is info delen
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #33
        Re: growers choice ?

        schande voor de naam breeder dat hij in die categorie is geplaatst terwijl het gewoon 'n handelaar is
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • SweetMango
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2013
          • 1252

          #34
          Re: growers choice ?

          Tja Ganjax, je weet maar nooit. Better be safe then sorry ?

          Tja Angel.. Ik ben ook niet dol op hem. Maar hij heeft wel flink wat dingen veranderd.
          Nog steeds geen reden om hem breeder te noemen.. But oh well
          sigpic

          Comment

          • jonkofied
            Advanced Stoner
            • Dec 2008
            • 51

            #35
            Re: growers choice ?

            Daar bestel ik dus ook nooit meer,

            door stel hermas mijn hele oogst verkloot,
            word niet eens fatsoenlijk gereageerd op mijn mail

            Comment

            • Gps
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 1988

              #36
              Re: growers choice ?

              Omdat ik in Amsterdam woon, is mijn keuze voor sensi seed ( of white label) niet vreemd.
              Wat ik wel deed voordat ik daar wat kocht, was op het internet zoeken, naar negatieve reacties/ervaringen met deze zaadbank, en die kon ik niet vinden.

              En dat moet toch met elke zaadbank kunnen.

              Ik zie veel mensen bestellen, en dan pas gaan ze zoeken of het een betrouwbare zaak is. Beetje vreemd.
              Lets not criticize but legalize

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #37
                Re: growers choice ?

                Oorspronkelijk geplaatst door jonkofied
                Daar bestel ik dus ook nooit meer, door stel hermas mijn hele oogst verkloot, word niet eens fatsoenlijk gereageerd op mijn mail
                Misschien kun je in het grote hermafrodietentopic even schrijven welke je precies had enzo ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • k1
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 3660

                  #38
                  Re: growers choice ?

                  ben het eens met angel , is enkel een handelaar die iets goedkoops opkoopt
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment

                  • Urban
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2008
                    • 4104

                    #39
                    Re: growers choice ?

                    Je kunt ook gewoon naar een coffeeshop gaan dan heb je al die stress niet

                    Comment

                    • Michevan
                      Expert Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • May 2014
                      • 1417

                      #40
                      Re: growers choice ?

                      Ja, of stoppen met blowen
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment

                      • poepzak200
                        Cronic Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2011
                        • 3081

                        #41
                        Re: growers choice ?

                        handelaar of grower.. growerschoice is naar mijn mening toch een fatsoenlijke onderneming die geen rotzooi verkoopt.. hoewel ik zelf nooit ontevreden ben geweest over zaden van growerschoice, denk ik dat als dat zich wel zou voordoen hij daar geen problemen van maakt.. tot nu toe was de service altijd super in mijn ervaring.
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment

                        • Renhaze
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2011
                          • 441

                          #42
                          Re: growers choice ?

                          Hier ook geen klachten over Growerschoice. Zeer tevreden en altijd snel geleverd voor een zeer goede prijs.

                          Het ene zaadje is het andere niet, het is dus niet zoals met stekjes dat je exact hetzelfde hebt. Is altijd een verrassing, ook al koop je originele zaden direct bij de officiele bank.

                          Comment

                          • angel777
                            Cronic Grower
                            • Mar 2010
                            • 3409

                            #43
                            Re: growers choice ?

                            het is al overbekend dat GC de zaden opkoopt van forumleden op diverse fora voor 'n prikkie.
                            en voor de rest staat er genoeg beschreven op diverse fora over GC dus daar ga ik me niet meer druk over maken.
                            ik hoor er elke week nog klachten over van mensen die hier komen.
                            maar het kan natuurlijk ook toeval zijn dat al die mensen slecht zaad hebben gekregen
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment

                            • jonkofied
                              Advanced Stoner
                              • Dec 2008
                              • 51

                              #44
                              Re: growers choice ?

                              stoppen is geen optie ,
                              het is wiet of pijnstillers,dan is de keus zo gemaakt

                              Comment

                              • pino27
                                Advanced Stoner
                                Member
                                • Feb 2015
                                • 52

                                #45
                                Re: growers choice ?

                                Het is al wat maanden geleden maar hier mijn ervaring... NIETS DAAR KOPEN! KUT ZADEN

                                Comment

                                Bezig...