Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar kan ik nog terecht na 1 maart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

    Gisteren nog naar de site van diene Brusselse geweest.
    Blijkbaar hebben ze daar wel veel. Maar Zaad????????????????
    Blijkbaar is diene ook nog redelijk te bereiken met de trein.
    Maar ik betaal liever met Cash. Dus zo weinig mogelijk online.
    Zal maar een knip oogje geven naar iemand met een UFO of zo. Om naar mijn buurt (stad) te komen (Belgie)
    Want de meeste uit mijne buurt gaan al naar daar.
    Dus doe normaal en pak uwe UFO uit uwe garage en vol het kanaal stroom opwaarts!!!!!!!!!!!!

    gr

    PS het kanaal en niet de schelde, anders kom je ergens uit waar het stinkt

    Comment


      #17
      -

      Comment


        #18
        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

        'Growshops' in Belgie verkopen idd geen zaadjes, dat mag hier niet. Je mag ze wel invoeren als soevenir Voor de rest hebben ze wel alles liggen. Trouwens: conrad? Daar zie ik nog steeds hps lampen op de site staan.

        Nog namen van winkels? Dat het hier staat maakt niet uit he, onder de radar blijven lukt toch niet als het er maar een kleine 60 zijn in totaal.

        Comment


          #19
          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

          mijn visie op deze vraag: je maakt het de mensen die erop jagen wel heel makkelijk op deze manier om de de sjoppies al voor hun op te sommen in 1 topic
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #20
            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

            Ik denk dat justitie al lang weet bij welke growshops ze de komende weken langs gaan.

            Er moeten toch wat persberichten komen hoe stevig ze de stoute jongens aanpakken.....
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #21
              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

              vergeleken met de VVD zijn hun meer welkom
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #22
                Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                mijn visie op deze vraag: je maakt het de mensen die erop jagen wel heel makkelijk op deze manier om de de sjoppies al voor hun op te sommen in 1 topic

                idd Angel, beter een topic met namen waar je niet meer terecht kan, of helemaal geen topic.

                Comment


                  #23
                  Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                  Growshops hebben allemaal een website, die kunnen ze ook afgaan. We hebben het niet over waar je nog 100 lampen kan kopen he. Je moet nu ook niet gaan toegeven aan dieje zever. Dat is nog erger. Die acties zullen al wel langer voorbereid zijn. Als niemand weet waar je nog iets kan kopen dan kan je evengoed sluiten.

                  Comment


                    #24
                    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                    In principe zou je nergens meer mogen kunnen kopen, ook niet om een simpele microkweek aangezien dat ook aanzetten tot kweken van cannabis is.

                    Comment


                      #25
                      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                      - wat hun bedoeling is door deze wet in te stellen is omdat wij als hobby kwekers elkaar beter zullen helpen.
                      - samen afspreken carpoolen om naar het buitenland te gaan om materiaal en zaden te halen , schitterend

                      - ze zouden beter een wet voorstellen dat je mag kweken en max 5 dames mag hebben en dat de op ieder moment mag komen kijken en heb je er meer dan word je gestraft.
                      - ze begrijpen allemaal niet wat een goed kan doen.
                      - als de personen van de 'wet' eens zon pijn hebben en roken dan weten ze wat we bedoelen.
                      - maarja hoe komen deze personen aan pijn of klachten ? door op hun gat te zitten en koffie te drinken ?
                      - en te zeveren van dit is niet goed en dat is niet goed en dit ook niet , halllooooo bekijk het eens van onze kant. maarja daarvoor staan jullie te hoog in rang!

                      Comment


                        #26
                        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                        De omgekeerde wereld,vroeger moesten wij naar "holland" om een stukje hasj of wat weed,dat werd meteen een dagje uit......,k mag blij zijn dat k belg ben denk ik nu.
                        Wat steken ze daar allemaal uit? ik zie de tijd terugkeren van slechte ingevoerde colombiaanse weed vol zaad en takken en import hasj,straatdealers,dealpanden,net zoals in de jaren 70-80.
                        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                        Comment


                          #27
                          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                          growshops mogen alle industrie handel niet meer verkopen( grote kans voeding bv zijn niet meer te krijgen kleine wel) maar de regels zijn vaag . in het westen zijn ze er al druk mee in het noorden veel minder,wat ik heb gehoord dat er vele dicht gaan en andere veel zaken niet meer verkopen toch kan men de spullen nog halen maar niet bij growshops je moet naar alternatief zoeken .ik heb gelukkig 1 in mijn buurt dat geen growshop is maar wel alles heeft ook nu nog (gister geweest) en hun veranderen nog niets aangezien ze geen bericht gehad hebben .

                          Comment


                            #28
                            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                            Oorspronkelijk geplaatst door topsword View Post
                            growshops mogen alle industrie handel niet meer verkopen( grote kans voeding bv zijn niet meer te krijgen kleine wel) maar de regels zijn vaag . in het westen zijn ze er al druk mee in het noorden veel minder,wat ik heb gehoord dat er vele dicht gaan en andere veel zaken niet meer verkopen toch kan men de spullen nog halen maar niet bij growshops je moet naar alternatief zoeken .ik heb gelukkig 1 in mijn buurt dat geen growshop is maar wel alles heeft ook nu nog (gister geweest) en hun veranderen nog niets aangezien ze geen bericht gehad hebben .
                            - mooi zo , de naam nergens posten. dat ze het maar lekker allemaal zelf uitzoeken welke shops ze nog niet gestuurd hebben.
                            - door hun kutbeslissingen zullen de coffeeshops duurder worden en hun rookwaar nog minder van kwaliteit.
                            - hun beslissing is een slechte beslissing geweest.
                            - er gaan er nu veel meer beginnen met hun eigen kweekje. verder na denken voordat jullie iets beslissen!
                            - nu zal er zo goed als niets verkocht worden in nl , wel in andere landen. voor de mensen van de 'wet' die deze post lezen , denk aan je staat en niet aan jullie eigen eisen en portefeuille , dan zullen jullie het zelf verder kunnen schoppen en zullen de meeste burgers eens tevreden zijn over jullie!

                            Comment


                              #29
                              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                              Wat ik het vreemste vind is dat nederland al heel snel was met legaal wiet telen voor eigen gebruik en de verkoop gerdoogd word in de shop. en nu andere landen op steeds grotere voet en sneller dit ook doen word nederland die eerst zo vooruitstrevend werkte nu de rem er hard op zet ook dit zal net als de wiet pas op niets uitdraaien behalve dat de zwarte handel snel gaat groeien iets wat ze eigelijk proberen tegen te gaan . ze doen maar ik heb alles om de rest van mn leven me zelf te kunnen voorzien.

                              Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
                              - mooi zo , de naam nergens posten. dat ze het maar lekker allemaal zelf uitzoeken welke shops ze nog niet gestuurd hebben.
                              - door hun kutbeslissingen zullen de coffeeshops duurder worden en hun rookwaar nog minder van kwaliteit.
                              - hun beslissing is een slechte beslissing geweest.
                              - er gaan er nu veel meer beginnen met hun eigen kweekje. verder na denken voordat jullie iets beslissen!
                              - nu zal er zo goed als niets verkocht worden in nl , wel in andere landen. voor de mensen van de 'wet' die deze post lezen , denk aan je staat en niet aan jullie eigen eisen en portefeuille , dan zullen jullie het zelf verder kunnen schoppen en zullen de meeste burgers eens tevreden zijn over jullie!

                              Comment


                                #30

                                Comment

                                Bezig...
                                X