Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar kan ik nog terecht na 1 maart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

    De gene ie hier echt van profiteren ?

    Groote broodkwekers, die haalden al echt geen 10tallen lampen e.d. via de voordeur van een growshop..daar zit veelal een groot crimineel netwerk achter, deze maatregelen zullen hoogstens enkele semi proffesionele kweekers op andere gedachten zetten. Verwacht wel dat de bestraffing ook een stuk zwaarder zal zijn ..grotere risico's dus idd stijging van de prijs van het product..en de grote jongens staan al in hun handjes te wrijven van de extra inkomsten die dat met zich meebrengt.

    Comment


      #32
      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

      ik denk dat je precies gezegd hebt hoe het in elkaar steekt
      alle zwarte handel komt via import de havens binnen bv drugs zo coke en vergelijkbare en vuurwerk dan ? wapens en noem het maar op dit gaat de zelfde kant op meer risico meer poen en gevaarlijker ook naja de tijd zal het leren.


      Oorspronkelijk geplaatst door Sanders View Post
      De gene ie hier echt van profiteren ?

      Groote broodkwekers, die haalden al echt geen 10tallen lampen e.d. via de voordeur van een growshop..daar zit veelal een groot crimineel netwerk achter, deze maatregelen zullen hoogstens enkele semi proffesionele kweekers op andere gedachten zetten. Verwacht wel dat de bestraffing ook een stuk zwaarder zal zijn ..grotere risico's dus idd stijging van de prijs van het product..en de grote jongens staan al in hun handjes te wrijven van de extra inkomsten die dat met zich meebrengt.

      Comment


        #33

        Comment


          #34
          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

          denk eerder dat de legale kassen bewaking nodig hebben daar zal veel gejat gaan worden ben ik bang dan gaan de groente prijzen ook weer omhoog.

          Comment


            #35
            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

            Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
            Er zijn toch genoeg growshops, in Groot Britannie...verzend kosten kosten ongeveer 25 euro per doos van 30 kilo, anders die paar growshops van Belgie.....Frankrijk verkopen ook lampen en filters....zelfs in Spanje dus.....het enigste probleem het zal wat Money kosten
            Online dingen bestellen is leuk als je een paar zaadjes nodig hebt, of een lampje, of een 300 kuub filtertje wat 1 draai mee gaat.
            Maar als je serieus bezig bent met de overlast beperken en veiligheid, bijvoorbeeld door een goed filter te gebruiken wordt het inderdaad een stuk duurder.
            Zo'n filter weegt al 20-30 kilo, da's dus een kostenplaatje van 30+ euro en in hoeverre zo'n filter nog goed aankomt na vervoer is maar afwachten.

            Mgoed, zeg niet dat je niet gewaarschuwd was.
            Je had de hele schuur al vol materiaal kunnen hebben.

            Er zijn ook geen actiegroepen die iets doen voor eigen-gebruik-kwekers, dus we moeten het maar doen met de regels die ons opgelegd worden.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #36
              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

              Filterwatten voor aquaria? Waar een wil is is een weg. En op conrad kan je hps lampen kopen. Die hebben absoluut niks te maken met een growshop en het is puur web based. De kans zit er dik in dat ze dat daar nog niet eens weten. Kameraad van mij werkt in de bouw en heeft zo'n armatuur met een kwikdamp lamp. Kunnen ze echt niks tegen doen als je op die manier een lamp bestelt.
              Zakken grond verbieden lijkt mij ook sterk. Dan zijn we er qua materiaal.

              Hokje maken met wat hout en zwart-wit folie. Clipfans heb bij vandenborre. Soort van soft box koop je ook in de bouwsector.

              Comment


                #37
                Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Filterwatten voor aquaria? Waar een wil is is een weg. En op conrad kan je hps lampen kopen. Die hebben absoluut niks te maken met een growshop en het is puur web based. De kans zit er dik in dat ze dat daar nog niet eens weten. Kameraad van mij werkt in de bouw en heeft zo'n armatuur met een kwikdamp lamp. Kunnen ze echt niks tegen doen als je op die manier een lamp bestelt.
                Zakken grond verbieden lijkt mij ook sterk. Dan zijn we er qua materiaal.

                Hokje maken met wat hout en zwart-wit folie. Clipfans heb bij vandenborre. Soort van soft box koop je ook in de bouwsector.
                Klopt helemaal
                Gewoon online bestellen Probleem opgelost.
                Zaadjes nou ook gewoon online ? buitenland verzending ook wel duurder maar ach ja je moet er wat voor over hebben
                Heb je schrik van het online gedoe nou simpel je kan je ip adres wijzigen op zoveel manieren ook kan je gewoon een vriend vragen of het bij hem kan worden geleverd dan bescherm je zo ook je adres.

                Laat ze maar doen hier geraken ze nergens mee
                De mogelijkheden zijn eindeloos
                Last edited by highgreen; 2 March 2015, 10:48.

                Comment


                  #38
                  Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                  Ik hou me nog even iets terughoudend met dergelijke, Volgens denieuwe opiumwet willen ze nnu vooral de grote kwekers oppakken. Echter in de jaarcijfers kan je di niet terug gaan zien en is iedere kwekerij er 1.
                  Word veel naar getalletjes gekeken minder naar het daadwerkelijke resultaat helaas.

                  Comment


                    #39
                    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                    heb gelukkig van alles een leuke voorraad achter de hand..

                    Comment


                      #40
                      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                      Ik wou zaadjes bestellen via azarius. Sweet seeds staat in promotie. Als je naar de winkelwagen gaat staat er maximum 5 zaadjes per bestelling. Pff. Effe informeren.

                      Comment


                        #41
                        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                        Bellen.. misschien 3 bestellingen mogelijk en 1x verzenden? Vooral niet posten of het gelukt is haha
                        Baas in eigen brein.

                        Comment


                          #42
                          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                          Geen enkel probleem. Afgelopen vrijdag heb ik 17 zaden besteld, ik kon nog 3 zaden kado krijgen erbij, voor definitieve bestelling aankruisen dat je max 5 zaden hebt gekocht. Aangezien 1 soortje uitverkocht was heb ik bestelling 2 keer telefonisch aangepast (doe toch maar die andere ) ging zonder probleem, kreeg nog een extra pak gripzakjes erbij. Zaden liggen nu in de koelkast.

                          Iets anders, gisteren op zoek naar Grapefruit van Female seeds, kwam ik op hun
                          webshop terecht. Toen ik daar de bestelling af wilde ronden stond Nederland niet in het keuzemenu Ik heb toen gebeld en er werd gezegd , engelstalig, dat ze niet meer naar /in Nederland verzonden ivm nieuwe wetgeving. Overeen maandje kon ik het weer proberen.....
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #43
                            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                            Dan zullen we eens proberen. Zaden worden toch niet slecht, dat zijn er dan voor volgende winter.

                            Comment


                              #44
                              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                              @Stemma : via wietzaadjes ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #45
                                Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                                Oorspronkelijk geplaatst door Popeye76 View Post
                                Blijkbaar is diene ook nog redelijk te bereiken met de trein.
                                Terra Terra in Jambes is ook zeer makkelijk te bereiken via trein, winkel is 300 meter van station Jambes, halte na Namen.
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

                                Comment

                                Bezig...
                                X