Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar kan ik nog terecht na 1 maart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

    wtf man, waar zijn ze mee bezig???
    -

    Comment


      #77
      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

      Ze hadden toch gezegd dat ze zich niet zouden bezig houden met kleine kwekers? Was al bang dat die belofte niet lang zou stand houden, maar dit is wel heel snel.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #78
        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

        Wat een zever.. Lampen en voeding zijn toch niet specifiek voor cannabis.
        Filters, batmix, ... Daarintegen wel. Ze trekken niet echt een duidelijke rechte lijn he met die wet [emoji59]
        5x Jack Herer & een AMS'je!

        Comment


          #79
          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

          Neen, en dit is niet de manier van werken die ik zou verwacht hebben. Zij moeten toch je schuld bewijzen en niet omgekeerd? Zomaar alles meenemen. Dat is pure willekeur. Ga je dat nog aanvechten? Startende winkel die zoiets te verwerken krijgt... Ondertussen blijven de coffeeshops open. Zo hypocriet.

          Comment


            #80
            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

            De politiestaat in wording.
            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

            Comment


              #81
              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

              De doe- het- zelf- zaken hangen vol met materiaal waarmee je kan steken en kloppen, dus moorden worden er soms mee gedaan.
              Dan maar de hele boel in beslag nemen want je helpt moordenaars aan hun materiaal om een moord te plegen?
              Even absurd toch!
              Hoe kan je nu iets verbieden dat meerdere toepassingen heeft, alles kan 'misbruikt' worden 'wettelijk' gezien.

              Comment


                #82
                Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                Helemaal mee eens. Gezeik allemaal hier in Nederland

                Comment


                  #83
                  Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                  De doe- het- zelf- zaken hangen vol met materiaal waarmee je kan steken en kloppen, dus moorden worden er soms mee gedaan.
                  Dan maar de hele boel in beslag nemen want je helpt moordenaars aan hun materiaal om een moord te plegen?
                  Even absurd toch!
                  Hoe kan je nu iets verbieden dat meerdere toepassingen heeft, alles kan 'misbruikt' worden 'wettelijk' gezien.
                  Ik heb hier en daar ook al gelezen, dat er advocaten zijn, die zich afvragen of dit wel te handhaven valt.
                  Maar aan het aantal growshops te oordelen, die het gevecht niet aan wilde gaan, hebben ze vermoed ik al hun zin gekregen.

                  House & Garden een Nederlands merk, dat we niet meer kunnen kopen in de winkel. Het moet toch niet gekker worden.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment


                    #84
                    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                    House en garden is marktleider in Amerika, die hebben dit land niet nodig, en dit land heeft waarschijnlijk de BTW inkomsten niet nodig.
                    Hier in zeeuws vlaanderen is er binnen gevallen met een hoop bombarie in winkels die al dicht waren of die zelfs al weer te huur stonden, behalve bij de grootste en bekendste shop, als je het over een raar verhaal hebt? ik snap er niks van.
                    Wij zelf staan al 2 jaar ingeschreven als tuincentrum en blijkbaar gedoogd na verscheidene bezoekjes van politie en BOA,s, er is ons nooit opgelegd om een vergunning als growshop aan te vragen, in de gemeente Den Haag zijn er mensen van de gemeente langs bepaalde winkels geweest om een richtlijn te geven wat wel en niet zou mogen na 1 maart, wij hebben niemand gezien.
                    De Boerenbond hier op 1 km afstand van onze winkel verkoopt dezelfde producten die bij ons in beslag zijn genomen zoals een complete Plagron lijn,vaten ,vijverfolie e.d ik hoef het niet uit te leggen neem ik aan maar de willekeur is erg aanwezig.
                    Last edited by Urban; 3 April 2015, 19:05.

                    Comment


                      #85
                      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                      Het toont denk ik vooral aan dat we een zooitje incompetente bestuurders en uitvoerders hebben.

                      Als je het niet bevalt dan ga je maar naar de rechter. Heb u voor mij even een teiltje? Ik moet overgeven.
                      Lets not criticize but legalize

                      Comment


                        #86
                        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                        Dat ze vijverfolie en vaten afpakken is wel heel dwaas inderdaad. Die hele inval riekt naar machtsmisbruik.

                        Maar goed daar waren we al bang voor. Die wet is alleen maar gericht op het pesten van growshops in de hoop dat ze zelf hun deuren sluiten. Echt standhouden zal het niet als iemand het aanvecht, maar geheid dat je dan bezig bent tot aan de hoge raad. Wie heeft daar tijd en geld voor? Bovendien, wie heeft daar zin in.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          #87
                          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                          Kan toch echt niet dat dat tuincentrum dat dan wel mag verkopen. Das pure willekeur.

                          Comment


                            #88
                            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                            Ze zullen een 'voorbeeld' willen stellen zeker? Hoelang gaan ze dit nog volhouden? De materialen om cannabis te kweken kan je overal vinden..
                            5x Jack Herer & een AMS'je!

                            Comment


                              #89
                              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                              Invallen bij "growshops" gaan in opdracht van de burgemeester, dus ga het hem eens vragen ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #90
                                Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                                Gwn online bestellen, word discreet verpakt dus niks zichtbaar aan de buitenkant. Heb al mijn shit ook gewoon online besteld, ze kunnen je niks doen dan, want wie zegt dat je het ook daadwerkelijk in ontvangst hebt genomen???
                                Keep blazin', keep blazin', keep blazin'!

                                Comment

                                Bezig...
                                X