Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar kan ik nog terecht na 1 maart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

    Ja, ik vertrouw er ook niet meer op dat die websites kloppen. Je leest dat er van alles weg is gehaald bij een growshop en dan staat het wel nog op hun site?

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

      Oorspronkelijk geplaatst door Dobie08 View Post
      Dankjewel voor je opheldering m.b.t Google.Er is een paar weekjes geleden een landelijke actie van de politie geweest tegen de growshops in nl,was uitgebreid in T nieuws,en omdat ik niet eerst zes Meijer over wil maken om vervolgens niets geleverd te krijgen dacht ik,ik vraag T ff op T forum.
      Bel ze even op of rij langs, ik neem zelf ook geen risico. Ik zou dit nog niet eens op het forum vragen, situatie verandert per dag. De shop waar ik vorige week een tevreden klant ben geweest kan morgen wel leeggehaald zijn.
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

        En waar verkopen ze die grote stenen?

        Comment


          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

          Zelfs die hebben ze bij bol.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

            http://onlinetopgarden.com heeft haar assortiment flink uitgebreid met tuinartikelen etc, maar is nog wel gewoon open en levert nog steeds binnen 24uur zoals ik afgelopen bestellingen heb meegemaakt. Als je gaat afhalen moet er een verklaring getekend worden en zodra ze merken dat je een professionele wietkweker bent, leveren ze niet uit. Alle mogelijkheden staan gewoon open dus.

            Comment


              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

              Tsja,toch maar ff een paar belletjes doen.
              ITS all About the bass,no treble!!

              Comment


                Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                Sla growxl maar over, zie de topics hier.
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                  Zit het forum even door te spitten. Wil absoluut geen reclame maken, maar ik ben zeer goed geholpen bij Plantarium in Nijmegen. Hebben alles liggen voor de kleine kweek, mensen met liefde voor de plant en dito kennis. Plus, ik help ook graag anderen door goede winkels/online shops te verwijzen. Doe er je voordeel mee!

                  Comment


                    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                    Als je absoluut geen reclame wil maken volstaat 1 vermelding wel, niet?

                    Comment


                      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                      Inderdaad, 3 van de 9 berichten waarin je deze growshop aanprijst gaat wel erg ver. Aangezien je nog nieuw bent op het forum komt het wel spammerig over.
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                        Je bedoeld 4 van de 9 denk ik JD maargoed wie ben ik om te klagen ik doe niks anders en ik kan hem wel begrijpen ook.

                        Comment

                        Bezig...
                        X