waar kan ik nog terecht na 1 maart

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wietefras
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 4374

    #121
    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

    Ja, ik vertrouw er ook niet meer op dat die websites kloppen. Je leest dat er van alles weg is gehaald bij een growshop en dan staat het wel nog op hun site?

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #122
      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

      Oorspronkelijk geplaatst door Dobie08
      Dankjewel voor je opheldering m.b.t Google.Er is een paar weekjes geleden een landelijke actie van de politie geweest tegen de growshops in nl,was uitgebreid in T nieuws,en omdat ik niet eerst zes Meijer over wil maken om vervolgens niets geleverd te krijgen dacht ik,ik vraag T ff op T forum.
      Bel ze even op of rij langs, ik neem zelf ook geen risico. Ik zou dit nog niet eens op het forum vragen, situatie verandert per dag. De shop waar ik vorige week een tevreden klant ben geweest kan morgen wel leeggehaald zijn.
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #123
        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

        En waar verkopen ze die grote stenen?

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #124
          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

          Zelfs die hebben ze bij bol.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • anowietje
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2013
            • 87

            #125
            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

            http://onlinetopgarden.com heeft haar assortiment flink uitgebreid met tuinartikelen etc, maar is nog wel gewoon open en levert nog steeds binnen 24uur zoals ik afgelopen bestellingen heb meegemaakt. Als je gaat afhalen moet er een verklaring getekend worden en zodra ze merken dat je een professionele wietkweker bent, leveren ze niet uit. Alle mogelijkheden staan gewoon open dus.

            Comment

            • Dobie08
              Senior Stoner
              Member
              • Apr 2015
              • 31

              #126
              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

              Tsja,toch maar ff een paar belletjes doen.
              ITS all About the bass,no treble!!

              Comment

              • Stemma
                Exquisite Grower
                420 Member
                • Mar 2014
                • 7415

                #127
                Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                Sla growxl maar over, zie de topics hier.
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment

                • TERPman
                  Plantje
                  Nieuw Lid
                  • Aug 2015
                  • 11

                  #128
                  Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                  Zit het forum even door te spitten. Wil absoluut geen reclame maken, maar ik ben zeer goed geholpen bij Plantarium in Nijmegen. Hebben alles liggen voor de kleine kweek, mensen met liefde voor de plant en dito kennis. Plus, ik help ook graag anderen door goede winkels/online shops te verwijzen. Doe er je voordeel mee!

                  Comment

                  • beowulf
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 6495

                    #129
                    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                    Als je absoluut geen reclame wil maken volstaat 1 vermelding wel, niet?

                    Comment

                    • Jointjedraaien
                      Admin
                      Admin
                      • Oct 2007
                      • 4362

                      #130
                      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                      Inderdaad, 3 van de 9 berichten waarin je deze growshop aanprijst gaat wel erg ver. Aangezien je nog nieuw bent op het forum komt het wel spammerig over.
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      • Urban
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2008
                        • 4104

                        #131
                        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                        Je bedoeld 4 van de 9 denk ik JD maargoed wie ben ik om te klagen ik doe niks anders en ik kan hem wel begrijpen ook.

                        Comment

                        Bezig...