waar kan ik nog terecht na 1 maart

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • odyssee
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Feb 2011
    • 416

    #106
    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

    Klopt Wietefras verleden week met vriend kweektentje en al het materiaal gekocht in schop in NL en hebben ook alles gevonden daar (was daar al klant). Het enige nadeel is dat je de bestelling in 2 keer moet gaan af halen. Maar dit stoorde mij niet of de vriend koop niet graag online zie graag het materiaal met mijn ogen en niet op het scherm.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #107
      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

      Ik moet eerlijk zeggen dat ik met die invallen her en der mijn 'duurdere aankopen' liever ook aan de balie doe. Je zal maar net wat besteld hebben en de politie gooit de shop dicht
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • Wietefras
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 4374

        #108
        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

        Je hebt dan natuurlijk wel weer het risico dat je midden in zo'n razzia terechtkomt

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment

        • soulrebel
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2014
          • 1606

          #109
          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

          De grootste merde is dat je bijna nergens nog aan gavita bulps geraakt,blijkbaar heeft gavita overal de lampen terug gevorderd
          In Belgie no way dat ik ooit online bestel,zitten veel teveel rippers tussen,vage websites(ook in nl.)adressen op postbussen,geen directe mogelijkheid in geval iets verkeerd loopt,om er naatoe te gaan,zoals in een sjop of kantoor voor de rest is alles verder beschikbaar volgens mij

          Comment

          • Ariebombarie
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2015
            • 295

            #110
            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

            Ik ben gewoon naar een "tuincentra" in Amsterdam gegaan en daar met de beste meneer besproken wat ik wilde, hoeveel ruimte etc ik had.
            Veel uitleg gekregen over hoe en wat.
            Hij heeft een mooi pakket samengesteld met alles er op en er aan.
            Tent, afzuiging, filters, aarde voeding, klem ventilator, lamp etc. de hele mikmak.
            Dat kon ik 4 dagen later op komen halen.
            Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
            Verslag:
            1e n00b binnen kweek...
            Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

            Comment

            • DerKweker
              Senior Stoner
              Member
              • Apr 2015
              • 44

              #111
              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

              Ik ging 2 weken geleden nieuwe grond halen ( atami light mix )
              bekend bij de growshop maar moest 8 zakken hebben
              extra dozen gekocht waar er 2 inpaste
              de grond ingeladen en reden weg
              meteen werden we gevolgd door een stationcar
              aantal straaten verder werd hij vergezelt door nog 2 stationcars
              ik kreeg een raar gevoel en zij tegen die vriend van me zet de auto aan de kant en we lopen
              uiteindelijk gestopt en meteen reed de eerste stationcar bijna ons achter erin
              en ja hoor de varkenskoppen
              meneer was geïnteresseerd in de dozen achterin en vroeg of die die nog openen
              waarop wij zeiden heeft u een reden tot
              hij riep zijn collega erbij en meteen kwam de 2e station de hoek om
              moesten alles afstaan sleutels , tel enz enz en werden gesommeerd in de auto te blijven zitten
              waarop de 1e agent de dozen uitladen en alle zakken op elkaar stapelde op de openbare weg
              daarbij werd zijn andere collega ook opgeroepen via de porto
              uiteindelijk mochten we gaan naar een heleboel gezanik enz en uitlokkingen tot
              we zijn naar de mc donalds gereden en heb daar de shop opgebeld
              en hem gezegd dat hij onder de loep lag en in de gaten werd gehouden
              hebben ons gesprek beëindigd dat was rond 13:00 en om 17:00 was er een razzia in de shop

              Sinds 1 maart van dit jaar is het strafbaar om goederen te verkopen waarvan iedereen eigenlijk wel weet dat deze bestemd zijn voor de illegale hennepteelt. De nieuwe wetgeving is bedoeld om de hennepteelt te bestrijden. Als gevolg daarvan zijn bedrijfsactiviteiten van een growshop strafbaar. De gemeente Heerlen heeft als gevolg...

              Comment

              • Gps
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2014
                • 1988

                #112
                Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                Ik heb hier mijn voeding besteld.
                Lets not criticize but legalize

                Comment

                • Ganjax
                  Guru of all Growers
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 10443

                  #113
                  Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                  Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                  De vierkante zoals ze die in de growshops verkopen? Hubo niet, gamma niet, aveve ook niet. In België. Die zijn hier schaars. Blijkbaar hebben ze bij boerenbond (aveve in Nederland?) een assortiment plagron. Dus dan zal ik daar eens gaan neuzen en hopelijk hebben ze daar dan simpele vierkante potjes ook.
                  hier => http://www.tuinadvies.be/tuinwinkel/product/1843
                  ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                  Comment

                  • beowulf
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2008
                    • 6495

                    #114
                    Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                    Eigenlijk zijn het deze : http://www.tuinadvies.be/tuinwinkel/product/8475

                    Had die al zien passeren.

                    Comment

                    • Urban
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2008
                      • 4104

                      #115
                      Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                      ik ruk altijd onder een loep, en jij?



                      BUKAKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE in je reet

                      grtjes jankerd

                      Comment

                      • odyssee
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2011
                        • 416

                        #116
                        Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                        Zucht een gewone werkman of vrouw is veel slimmer dan de politiekers, eerlijk gezegd snap ik dit echt niet de redenering van de politiek betreffende wetten om mensen te foppen. Mocht ik baas zijn in NL en B en de wet mogen beslissen die logisch is, stel ik voor:

                        1) growschops mogen alles verkopen zelf zaadjes
                        2) maar 1 regel betreffende aankopen je kan alles inkopen maar met 1 max van 1 installatie voor eigen kweek. dus 1 tentje bv

                        Resultaat is denk ik, zoals veel mensen iedereen kweek voor eigen gebruik en de grootkwekers zullen ergens anders hun materiaal moeten halen.


                        Wat denken jullie?
                        Laat ons even samen nadenken en wet samenstellen die logisch is
                        Dus over growschop, koffiebars, eigen kweek, medische wiet, enz...

                        Mij stoort het niet om met jullie resultaten en antwoorden contact op te nemen in B en Nl met pers politiek enz.. met ons voorstel betreffende ons voorstel.
                        Ga ook eerlijk zijn zal wel jaren duren voor wij echt een oplossing zullen hebben

                        N.B. aan de moderator nieuwe rubriek open over dit onderwerp of hier blijven en er verder over babbelen? Indien nieuwe rubriek verplaats het maar hoor naar de juiste plaats
                        Last edited by odyssee; 5 June 2015, 10:27.
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                        Comment

                        • Dobie08
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Apr 2015
                          • 31

                          #117
                          Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                          Waar kan ik nog terecht in nl voor n complete tent?
                          ITS all About the bass,no treble!!

                          Comment

                          • LR2
                            Mother of all Growers
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2011
                            • 8552

                            #118
                            Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                            bol.com heeft tenten. De inrichting moet je ergens anders vandaan halen.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment

                            • Stemma
                              Exquisite Grower
                              420 Member
                              • Mar 2014
                              • 7415

                              #119
                              Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                              Alsjeblieft een complete kweektent.

                              Weet jij misschien waar ik een vlaamse reus kan kopen ?
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              • Dobie08
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Apr 2015
                                • 31

                                #120
                                Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart

                                Dankjewel voor je opheldering m.b.t Google.Er is een paar weekjes geleden een landelijke actie van de politie geweest tegen de growshops in nl,was uitgebreid in T nieuws,en omdat ik niet eerst zes Meijer over wil maken om vervolgens niets geleverd te krijgen dacht ik,ik vraag T ff op T forum.
                                ITS all About the bass,no treble!!

                                Comment

                                Bezig...