Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantarium Nijmegen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plantarium Nijmegen

    Korting op 420shop
    Weet niet of hier al een topic over is, maar wie heeft er ervaring met deze winkel?

    Na het sluiten van mijn favo growshop een tijd zoekende geweest. Nu gelukkig een 'nieuwe' growshop gevonden voor mijn spullen en man wat ben ik blij dat ik hier geweest ben. Fatsoenlijke zaak, specifiek gericht op kleinschaligheid, echte idealisten. Zeer goed gesprek gevoerd. Weten van de hoed en de rand als het gaat om kweken, konden me een aantal zinnige tips geven (ondanks jarenlange kweek-ervaring). Plus, er is veel kennis aanwezig over cannabis als medicijn (wat mijn interesse op het moment erg heeft). Was verbaasd dat er nog een growshop open is in NL! Aanrader.

    #2
    Re: Plantarium Nijmegen

    Er zijn er nog veel meer hoor en ook betrouwbare en goedkope, zeker als je online besteld!
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #3
      Re: Plantarium Nijmegen

      Welke dan allemaal? Ik ben zelf geen voorstander van online bestellen, mijn adres hoeft niet bekend te zijn plus ik hecht veel waarde aan gedegen advies. Lange termijn visie, dat is wat kweken leuk en rendabel maakt. Dat krijg ik online niet. Ik kan inmiddels zeggen genoeg ervaring te hebben opgebouwd, maar vind het erg belangrijk om feedback te blijven krijgen. Dat is immers wat je kweek verbetert. Die gasten van Plantarium weten wat ze doen, ben er in de tussentijd nog een keer binnen gelopen. Ze wisten tenminste iets over terpenen en flavinoiden te vertellen, de meeste growshops hebben namelijk geen flauw idee! "Terpenen? Wa is da?" Mijns inziens ben je dan puur en alleen bezig met geld verdienen en niet met liefde voor de plant.

      Comment


        #4
        Re: Plantarium Nijmegen

        Desjop, growcenternoord, onlinetopgarden, urban etc.
        En bij die shops krijg je alle advies, ook online!
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment


          #5
          Re: Plantarium Nijmegen

          Iemand die kweekkast.nl kent
          Is dit een oude/niewe shop?
          Gtools lijkt mij ook interessant,maar daar kan je vanuit belgenland niet betalen,enkel pay pal en visacards

          Comment


            #6
            Re: Plantarium Nijmegen

            Oorspronkelijk geplaatst door TERPman View Post
            Welke dan allemaal? Ik ben zelf geen voorstander van online bestellen, mijn adres hoeft niet bekend te zijn plus ik hecht veel waarde aan gedegen advies. Lange termijn visie, dat is wat kweken leuk en rendabel maakt. Dat krijg ik online niet. Ik kan inmiddels zeggen genoeg ervaring te hebben opgebouwd, maar vind het erg belangrijk om feedback te blijven krijgen. Dat is immers wat je kweek verbetert. Die gasten van Plantarium weten wat ze doen, ben er in de tussentijd nog een keer binnen gelopen. Ze wisten tenminste iets over terpenen en flavinoiden te vertellen, de meeste growshops hebben namelijk geen flauw idee! "Terpenen? Wa is da?" Mijns inziens ben je dan puur en alleen bezig met geld verdienen en niet met liefde voor de plant.
            Ik vraag me af wat ze dan vertelden eigenlijk. Veel van datsoort praatjes zijn ook gewoon onzin of je moet toevallig een biochemicus treffen die er zijn specialiteit van gemaakt heeft.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Plantarium Nijmegen

              Ik kweek al jaar en dag en weet niet wat terpenen of flavinoiden zijn. Dus ja. Zegt in mijn ogen niet veel over de kwaliteit van de growshop.

              Comment


                #8
                Re: Plantarium Nijmegen

                Ik zie het als een nieuw hip verkooptrucje.
                Elke plant bevat die stoffen, in meer of mindere mate. Zelfs gras.. Maar omdat er wat onderzoekers lovend over zijn geweest, is het opeens een hot item.
                Italiaanse kruiden bevatten meer terpenen en flavinoiden dan wiet, maar dat zie je niet terug in de growshop, want daar kunnen ze geen 5 euro per zaadje op plakken.. Het is een hype op het moment, die hopelijk snel overwaait.

                Die flavinoiden krijg je trouwens waarschijnlijk alleen binnen als je een extractie doet, of er thee van zet (dat is eigenlijk ook extractie). Maar niet tijdens het roken van een joint.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: Plantarium Nijmegen

                    Om de informatie compleet te maken :

                    Het adres:
                    Gerard Noodtstraat 50
                    6511 SX Nijmegen

                    Telefoon:
                    024 388 8408

                    Openingstijden:
                    Dinsdag t/m vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur
                    Zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur

                    Website

                    Jammer dat de website weinig info geeft over de producten die ze verkopen.
                    Aan de foto's te zien lijkt het meer een headshop, ik zie heel weinig grow-artikelen.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Zeker 1 van de betere sinds ik weer begonnen ben kom ik er ook, nemen altijd de tijd voor je en praten graag over alles wat ermee te maken heeft

                      https://www.cnnbs.nl/cannabis/kweken-met-plantarium/
                      Last edited by HardHouse; 23 February 2022, 03:03.

                      Comment


                        #12
                        Plantarium gaat zijn deuren helaas sluiten.

                        Comment

                        Bezig...
                        X