Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat te doen: gestrekte zaailingen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat te doen: gestrekte zaailingen

    Korting op 420shop
    7 dagen geleden heb ik mijn zaailing geplant en ze zijn er nu zo uit. ( ZIE FOTOS).
    Ik heb op het internet het een en ander gelezen over gestrekte zaailingen maar vroeg me af wat ik er aan kan doen aangezien ik geen lamp heb maar profiteer van de zon.
    Mijn zaadjes waren autoflowers blueberry meen ik. Graag hoor ik of ik goed op weg ben en eventuele tips!

    Met vriendelijke groet Wietplantje007!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    dit is mn 2de plantje
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Wietplantje007 View Post
      dit is mn 2de plantje
      Hey ! In principe kan zo een strekkende zaailing uitgroeien als elke andere plant .Echter wel wat ondersteuning geven voor nu ,en te weinig licht is het probleem .Dus hij gaat strekken om meer licht te zoeken . Er zijn natuurlijk meerdere manieren om het strekkende plantje te ondersteunen beetje creatief zijn (maar dat ben je al zie ik ) .Succes ! Moet geen probleem zijn wel zo veel mogelijk belichten .

      Comment


        #4
        Als je ga verpotten kan je nog altijd je plantje dieper steken zodat ze net met hun lobblaadjes boven de grond komen en zien dat ze voldoende licht krijgen.

        Comment


          #5
          Staan je plantjes in de vensterbank achter glas ? Dan ligt daar (waarschijnlijk) je probleem, het glas houdt veel zonlicht tegen. Zet ze lekker in je tuin bij het andere groen.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            Haal die stokjes weg want een plantje kan echt wel zelf staan. in de natuur worden ze ook niet ondersteun
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Een simpele tafelventilator zodat het plantje lichtjes beweegt .Maar dus NIET rechtstreeks op het plantje blazen .Stand 1 is genoeg .Hoe gaat ie nu eigenlijk ?

              Comment


                #8
                Tenminste hier is stand 1 voldoende en dat is in een kast .De situatie kan verschillen.

                Comment

                Bezig...
                X