Wietplant veel te vroeg in de bloei?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Noah224
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jul 2022
    • 1

    #1

    Wietplant veel te vroeg in de bloei?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb dus een autoflower staan. Maar hij is veel veel veel te vroeg begonnen met bloeien. Iemand een idee hoe dit komt?
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1834

    #2
    Upload anders ff een foto, dan kunnen wij het ook zien..

    Autoflowers gaan bloeien wanneer ze zelf willen, maar als ze in t begin van hun leven slecht groeien door bijvoorbeeld schade, of slechte omstandigheden blijven ze bijna altijd erg klein, ook in de bloei.

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #3
      Als je haar 3 dagen geleden hebt geplant dan is ze te vroeg. Als je haar 10 weken geleden hebt geplant dan zijn is te laat. Geen idee wat jouw situatie is want je bent erg summier met je informatie

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment

      Bezig...