Hallo, ik heb dus een autoflower staan. Maar hij is veel veel veel te vroeg begonnen met bloeien. Iemand een idee hoe dit komt?
Wietplant veel te vroeg in de bloei?
Collapse
X
-
Upload anders ff een foto, dan kunnen wij het ook zien..
Autoflowers gaan bloeien wanneer ze zelf willen, maar als ze in t begin van hun leven slecht groeien door bijvoorbeeld schade, of slechte omstandigheden blijven ze bijna altijd erg klein, ook in de bloei.
-
Als je haar 3 dagen geleden hebt geplant dan is ze te vroeg. Als je haar 10 weken geleden hebt geplant dan zijn is te laat. Geen idee wat jouw situatie is want je bent erg summier met je informatie
Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment







Comment