Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Is dit het einde van onze mòóie hobby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit het einde van onze mòóie hobby

    Korting op 420shop
    V5w.gif Is dit het einde V5w.gif






    Unknown.jpg Unknown.jpg Unknown.jpg
    vraagteken-icegif-4.gif vraagteken-gif-1.gif

    Beste collega's


    Hoe gaan & kunnen wij onze mooie hobby
    voort zetten in deze moeilijke tijden !!


    Gas - stroom - water tekort enz.


    Ik veronderstel dat jullie toch ook antwoorden
    willen hoe dat het verder moet !??!

    Kom wakker worden jongens voor dat
    het feestje gedaan is !èé!




    ?! Vragen en antwoorden graag !?


    Ik ga jullie in ieder geval missen want ik denk
    dat mijn feestje bijna afgelopen is !éè!

    3b5784da4924781d14fe4cb1b6c62a11_w200.gif
    !! Kéèp it Save !!


    Remco.
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    #2
    Makker neem desnoods de spaarcentjes van uw poezenkind maar blijf nog even hangen voor de gezelligheid!

    TIps? Zet het terras vol met autoflowers volgend jaar! Met een bietje geluk kan je twee keer oogsten dus het halve jaar sowieso roken!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Haha jaja - Mor der gaat weer geen water zijn volgende zomer , heb gisteren men terras plantjes 2X water moeten geven !!

      Dus als de kraan dicht gaat is daar ook alles dood !!

      Gas te duur om de winter door te komen om alles te verwarmen en stroom gaat ook nog een dik probleem worden !!

      Allee toch zot , een 500 € voorschot factuur alleen voor de gas ??

      T'is nog maar het beging van de miserie der staat ons nog iets te wachten , alles verkopen en naar Thailand èé

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ja de voorschotten voor gas en licht zijn inderdaad gestoord, wat je maandelijks betaalt kan je een riante woning van huren. Misschien heb je wel gelijk en is het straks inderdaad onbetaalbaar. Voor mij zit er dan niks anders op dan stoppen met blowen. Zal nog eens kijken op het boekje van het poezenkind. Hmmm, daar kan ik misschien 5 gram van kopen... Dat is dus op in een dagdeel.

    #3
    Neem een paar zonnepanelen op je terras of haal een paar hamsters


    istockphoto-687458862-170667a.jpg

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Goed idee, maar dan in een grotere uitvoering. Prima middel tegen obesitas.

    #4
    De prijzen van mijn gas en elektra staan voordelig vast tot en met 2024, eerst maar eens zien of ik niet voor die tijd al de pijp uit ga.

    Ben wel benieuwd van de mensen die de nieuwe tarieven wel te voorduren hebben gekregen:
    hoeveel ben je nu kwijt in vergelijking met een jaar terug?

    Voor huishoudens met lage inkomens bestaat er trouwens ook de Energietoeslag, dat is een bijdrage van de overheid van 800eu en straks in oktober nog eens 500eu. Kan je opvragen bij je gemeente.
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Als jij van 1100 kan rond komen, neem dan een uitkering.

    • parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      Rreppellsteeltjam die krijg ik al vanwege medische omstandigheden, een uitkering "nemen" is tegenwoordig niet meer zo makkelijk als dat je misschien zou denken. Er is werk zat en dat mag je niet zomaar weigeren. M'n buurman heeft een HBO diploma maar moest na 3 maanden uitkering bij de wehkamp pakketjes gaan inpakken.
      Last edited by parakweker; 9 August 2022, 15:43.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      En dat zijn heel magere uitkeringen.
      Ik had een netto loon van 2350, nu een netto uitkering van 561.
      UWV heeft mij voor 78,76% afgekeurd. Als dat 80 zou zijn geweest had ik 3x zoveel gekregen. Nu vinden ze dat ik dus kan werken, want geen 80%. Geloof me, ik kan niet meer werken. Oude werkgever heeft gelukkig een goede verzekeering om zijn werknemers te besschermen, dus ik krijg tot 80% van mijn oude loon aangevuld

    #5
    Verhuizen naar waar je goedkoper kunt wonen en leven
    en gewoon buiten kunt kweken
    dat is de oplossing voor ons kwekers
    en vooral als je een uitkering heb in wat voor vorm dan ook
    is dit wat je zoekt


    Comment


    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Hork een mens wil soms wat anders
      Je leeft maar een keer meestal
      En we kunnen niet allemaal in het mooiste stukje wonen van het vergaande mooie NL

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ja en overal is wel wat. Doordat ik al vaak heb meegemaakt dat dingen vaker mooier lijken dan ze zijn, ben ik niet zo happig om te verhuizen al is alles hier lang niet perfect. Bovendien voel ik me nergens echt thuis dus kan ik net zo goed thuisblijven. Maar zodra het hier overstroomt met buitenlanders denk ik daar misschien wel anders over en pak ik mijn biezen, het is niet zo dat ik jou of anderen die verhuizen niet begrijp.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Praten ze ook niet over hoeveel belgen en nederlanders andere oorden kiezen. Meer en meer, vast wel...

    #6
    Remco geen paniek gezien er weinig reactie is Kun je nog lekker door kweken

    Comment


      #7
      500gr aan 8 euro op straat , is 4000 euro uitgespaard, 4maand elektriciteit op zijn hoogst is er maar 2000 dan. Spaar je toch nog uit .
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Ik betaal nu 6 of 6,5 ligt aan de kwaliteit..dan zit er wel nog een menneke tussen want hij pakt het sowieso voor 5 of 5,5 anders ken die net zo goed in bed blijve liggen. Wat die toch al veel doet volgens mij

      • TegridyFarms
        TegridyFarms commented
        Editing a comment
        Ik zou met plezier 5-6€/gr betalen, wiet hier is gemiddeld €8 à €10/g, als je geluk hebt...
        Hier in BE is de facturering anders dan in NL, je betaald wat je namelijk verbruikt hebt bij de vorige aanrekening, zit je onder je verbruik krijg je het verschil terugbetaald.
        Ze hebben sinds dit jaar een nieuwe maatregel ingevoerd waarbij je meer aangerekend wordt als je een stroompiek veroorzaakt, als je bv je elektrische auto oplaad, Of je nu een piek in je eigen verbruik veroorzaakt op een moment dat ook heel wat andere mensen stroom verbruiken of op een moment dat iedereen slaapt, maakt niets uit. Een piek is een piek en wordt als zodanig verrekend. Ik begin te twijfelen of mijn led lamp met een verbruik van maar 150w de dag van vandaag al niet teveel zou zijn...

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        150 Watt is niks, wij hebben een terrarium dat verbruikt alleen al 250 watt. Een beetje gaming pc trekt 600 / 700 watt uit de muur, zou betekenen dat de meeste apparaten die je dagelijks gebruikt al niet zouden kunnen.

      #8
      Ik zie nu jammer genoeg ook mijn voorschot stijgen . Geen gas verbruikt, wel veel energie, voorschot van 150 naar 500+ euro.

      Wie heeft er nog zijn standen doorgegeven de laatste maand ? Dit is niet normaal meer.

      De rijken vullen nog vlug hun zakken vooraleer 'the whole shithouse goes up in flames'. Is mijn gevoel hierbij weeral.

      Gas komt 4% van rusland, en energie niks. Toch is de hoofdreden, quote : daar veel van ons gas uit rusland komt... is de energie x3 geworden.

      Betalen en ondergaan zeker, wat kan je doen?
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ik zou ook 546 € voorschot moeten betalen. Ik laat zonnepanelen installeren, heb ik het stroomverbruik iig al verminderd. In de winter ga ik elektrisch verwarmen, is tegenwoordig goedkoper dan op gas stoken. Ben tevens aan het denken om een houtkachel aan te schaffen.

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Goeie denkpistes, beiden. Ik ga iets moeten doen... ontvochtiger ga ik maar aanleggen als er panelen komen .

        Heb nu gehoord over een regeling mbt aanschaf zonnepanelen; je zou ze kunnen afbetalen met wat je terugsteekt op het net? Geloof er niet veel van maar ik laat toch iemand komen om erover te vertellen.

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ik denk dat wij alles verbruiken dus zal er niet veel worden teruggeleverd. Je kan wel nog de BTW terugvorderen van de belastingdienst.

      #9


      Effe....................èé.......................!!





      Stroomkosten calculator

      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/stroomkostencalculator



      V5w.gif animaatjes-wiet-73123.gif V5w.gif




      Energy kost @Remco,s èé

      van dit rondje

      Van 16-05-2022 <tot> 23-09-2022 !!
      123 dagen tijd !!


      Zou Me =>

      @ Luminus
      80EA7E95-B1F6-4C54-9B8B-62EC33C915CD_1_201_a.jpg


      ECDB1DDF-D480-43AA-9C09-88201697DAE9_1_201_a.jpg
      53D0666A-4D7F-48FD-9410-56E810F99AF1_1_201_a.jpg








      225.89 pingelings



      Dus dit rondje zou me 225.89€ kosten ,
      wat nog wel mee valt denk ik dan !!

      ge moet wel weten dat ik sociaal tarief
      heb en dat ik maar 0.26 kWh betaal !!

      T'is te hopen dat dat klopt , morgen nog eens
      bellen , a nee effe een mailtje gaat sneller !!

      Vorige keer heb ik 20 minuten moeten wachten
      voor dat ik iemand aan de lijn had om dan
      te horen dat ze mij gaat doorverbinden !èé!

      Bende Fucking debielen ! =?^)à$=!"&@€$ !



      Uit intresse
      Hoeveel betalen jullie eigenlijk
      per Kwh ??????????????





      Remco.
      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • Snuitje
        Snuitje commented
        Editing a comment
        Hoi Remco. Hoeveel ik betaal weet ik eigenlijk niet. Denk een ruime € 0,5. Maar heb wel een 'leuke' anekdote die illustreert wat een criminelen de energieleveranciers zijn.

        Afgelopen week ontving ik een email van mijn leverancier die ermee begon dat ze verheugd zijn om mij vanaf 1 september bijna 3x zoveel per teruggeleverde kWh te vergoeden dan tot nog. Iets van € 0,19 ipv € 0,07. Vervolgens legden ze uit dat ze daartoe waren gekomen omdat ze de marktsituatie scherp in de gaten houden, en ze hadden gezien dat de energieprijzen recent fors waren gestegen. Ze sloten de email af met de mededeling dat ze ook in de toekomst alles gaan doen om mijn rekening zo laag mogelijk te houden.

        Voor de wet zijn het natuurlijk geen criminelen, maar dat ze mij behandelen alsof ik achterlijk ben vind ik crimineel. Godzijdank heb ik een Spectrabox lampje die maar 150W pakt ipv de geadverteerde 165W 😃😃

      #10
      0,18747 normaal tarief kwh
      0,17537 dal tarief kwh
      priijzen.png
      Ff snel vanuit m'n hoofd de wattages en uren ingevuld van m'n afgelopen kweek. Tel er voor de zekerheid nog maar 40eu bij op.

      Ik heb mijn energieprijzen voor 3 jaar vast laten zetten vorige zomer, vlak voordat ze explodeerden. Ik baal nu dat ik ze niet voor 5 jaar vastgezet heb, maar eerst maar eens zien of mijn energieleverancier voor die tijd niet failliet gaat
      Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

      Comment


      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Groei periode overslaan is dan geen slecht idee

      • parakweker
        parakweker commented
        Editing a comment
        atmosphere1 want?

      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Een maand minder lang draaien is goedkoper , zeker met de lampen op 18 uur aan.

      #11
      Oorspronkelijk geplaatst door Remco View Post


      Effe....................èé.......................!!
      Vorige keer heb ik 20 minuten moeten wachten
      voor dat ik iemand aan de lijn had om dan
      te horen dat ze mij gaat doorverbinden !èé!

      Bende Fucking debielen ! =?^)à$=!"&@€$ ![/B]


      Uit intresse
      Hoeveel betalen jullie eigenlijk
      per Kwh ??????????????
      [/SIZE]




      Remco.
      Hahah hou dan je geduld maar eens!

      Hier heeft de lamp een maand voor niks gebrand dus ik reken me voorlopig maar niet rijk....
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


        #12
        Zit denkelijk aan 0,77 euro kwh fzo . Maar 4000kwh verdaan in een halfjaar stel ik mij toch ook vragen bij. Ruim gerekend zou ik 1000euro + verdoen per kweek, ik zit aan het dubbel en meer verbruik...
        Ganja always does the trick.

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Alleen hier . Enkel verlichting... en de laptop tv, toch 8000 op een jaar...

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik stop met ziggo, alleen internet van hun. Dat kastje (mediabox xl)slurpt 200 euro aan stroom per jaar. Je kunt dit bij ziggo voor 20 euro omwisselen voor een zuinigere, dan bespaar je omgerekend 135 euro aan stroom per jaar.
          Overstappen op nlziet kom ik uit op een kleine 40 euro per maand ipv ongeveer 70 nu
          Ik bespaar dan 12x30 euro en die 200 van dat kastje, 560 eurie.
          Enigste wat ik mis is discovery, national geographic en history.

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Zot eigenlijk als je erbij stilstaat he...

        #13
        🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

        👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ik blijf kweken al is dat het laatste wat ik doe, het is meer dan een hobby voor me het is een way of life!
      Bezig...
      X