Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Mainlinen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mainlinen

    Korting op 420shop
    Beste forumleden. Ik heb een vraag over mainlinen. Ik ben met mijn eerste kweek met deze methode bezig en heb nu aan elke plant 16 topjes zitten. Dat is het aantal dat ik per plant graag wil hebben met als doel per plant 16 grote toppen. De planten groeien elke keer na het toppen hard door en ik kweek in een autopotsyteem van 50 liter potten.

    Ik vraag mij alleen af hoe ik verder moet nu ik de 16 toppen per plant heb. Deze toppen zullen natuurlijk bij elke nieuwe node ook weer in de oksels nieuwe topjes maken waardoor je dan alsnog een oerwoud gaat krijgen. Om dat te voorkomen lijkt het mij dat je dan bij die nieuwe nodes moet gaan dieven. Klopt dat of laat je die staan? En als je ze wel weghaalt tot welk stadium doe je dat dan?

    ik hoop dat mijn vraag duidelijk is en dat mensen met goede ervaringen hun kennis even willen delen.

    #2
    YouTube 👍🏻

    Comment


      #3
      @Bo$wachter: Heb je dan misschien ook een link naar het juiste filmpje? Ik heb er nl diverse bekeken en over gelezen en daar wordt dit niet behandeld. Dankjewel.

      Comment


        #4
        Old dawg heeft zijn best gedaan.

        hier

        Comment


          #5
          Thanks Highrider. Ik heb hem deels gelezen (later verder) en ziet er vergelijkbaar uit met waar ik mee bezig ben. Goeie link 👍🏻👍🏻

          Comment

          Bezig...
          X