Wat is er mis mee?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ReCoil
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2025
    • 167

    #1

    Wat is er mis mee?

    Korting op 420shop
    Hallo een ieder die dit leest.
    Door omstandigheden ben ik een week weggeweest en heb tijdelijk een irrigatie systeem opgesteld.
    Toen ik terug kwam zagen mijn plantjes er zo uit (zie foto)
    Aangezien ik een hele erge beginde hobbykweker ben heb ik geen idee wat er mis is gegaan.
    Is dit teveel water/te weinig water/te veel voeding/te weinig voeding/wortelrot?
    ik heb dus zelf een beetje zitten googlen en kwam er niet uit.
    Daarom hoop ik dat iemand hier me kan zeggen wat het probleem lijkt te zijn.
    temperatuur is tijdens 12 uur licht 25-26 gebleven en in de 12 uur donker 21-22 graden.
    Ik had het irrigatie systeem getest voordat ik weg ging en zo ingesteld dat ze voldoende water moesten krijgen.
    Grond is gewoon vochtig maar niet doorweekt.
    Schotels zijn droog maar bodem licht nu vol met verdroogde verschrompelde bladeren.
    Een advies zou super zijn maar als het wortelrot is dan zal ik ze toch maar verwijderen en opnieuw beginnen helaas 😢
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • ReCoil
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2025
    • 167

    #2
    Het is trouwens een purple haze en geen autoflower van huismerk wietzaadjes.nl
    heeft eerst een tijd buiten gestaan voordat ik mn tent eindelijk kon opzetten.

    Comment

    • ReCoil
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2025
      • 167

      #3
      Ik ben er achter gekomen dat de tenperatuur niet goed is geweest de afgelopen dagen.
      te heet geworden.
      de andere 2 hebben er minder tot geen last van gehad en die zien er nog gewoon goed uit.
      probleem inmiddels opgelost.
      👍🏻

      Comment

      • Rreppellsteeltjam
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • May 2018
        • 1955

        #4
        Als je wat wilt weten over wiet, meld je dan hier!!

        Want wat wij niet weten is vaak de moeite niet waard.

        Comment

        Bezig...