HELP naar binne krullende bladeren ?????

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • greensteven
    Chronic Stoner
    • Oct 2009
    • 197

    #1

    HELP naar binne krullende bladeren ?????

    Korting op 420shop
    hallo beste mensen, graag jullie hulp! Heb bij mijn amnesia rare bladeren ondekt deze krullen helemaal naar binnen hier a wa foto's hoop dat jullie weten hoe dit komt
    heb gisteren al de hele tijd liggen zoeken op het forum, maar vind ni echt iets dat erop trekt
    temperatuur 24graden met de lichten aan en 20 met de lichten uit de vochtigheid op 40%
    bladeren zijn nog mooi groen
    medium badmix in 18l potten voeding Hy-Pro en topboost Aptus SDC10021..jpgSDC10025..jpgSDC10022..jpg greets greensteven
  • Smoking Fifi
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2009
    • 1362

    #2
    Re: HELP naar binne krullende bladeren ?????

    Uw lv verhogen in de ruimte en es je blazers checken of die op je bladeren blazen
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment

    • greensteven
      Chronic Stoner
      • Oct 2009
      • 197

      #3
      Re: HELP naar binne krullende bladeren ?????

      thx smoking fifi ga ik direct testen had de luchtbevochtiger uitgezet
      de blazer staat juist boven de topjes gericht om de warmte van de lampen weg te blazen niet goed dus of wel ???

      Comment

      • OnlineAlien
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Feb 2009
        • 90

        #4
        Re: HELP naar binne krullende bladeren ?????

        Als je op je planten blaast kan je juist uitdrogen...door de hete lucht die erover raast.. Waarschijnlijk combinate te lage lv en blazer die iets teveel op je bovendek zit. Je moet zorgen dat je planten niet bewegen als je tussein blaast anders ben je op je planten aant blazen.. Als je 40cm tussen lamp en plant laat, zou je moeten maken dat niets beweegt, is redelijk moeilijk met meeste ventilators tenzij je een kleine honeywell hebt

        Comment

        • Smoking Fifi
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2009
          • 1362

          #5
          Re: HELP naar binne krullende bladeren ?????

          Klopt volledig, probeer je luchtvochtigheid toch tot de 2de week bloei boven de 50 te houden met de lampen aan. Voor de rest net wat onlinealien zegt probeer te zorgen dat er een goeie luchtcircultatie is zonder dat het lijkt alsof het stormt in je hokje
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment

          • greensteven
            Chronic Stoner
            • Oct 2009
            • 197

            #6
            Re: HELP naar binne krullende bladeren ?????

            @ online alien & smoking fifi ok thx probleem nog niet opgelost, luchtvochtiheid is nu 51% als straks da lampen aangaan verander ik de ventilator van plaats maar heb gemerkt dat de temperatuur onder de lamp dan snel oploopt tot 32 graden !
            Das ook ni zo goed dacht ik beetje te warm niet ??

            Comment

            • tumble trimmert
              Banned
              • Mar 2010
              • 3610

              #7
              Re: HELP naar binne krullende bladeren ?????

              duidelijk geval van overvoeding.effe een weekje de helft geven van wat je nu doet

              Comment

              • Smoking Fifi
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2009
                • 1362

                #8
                Re: HELP naar binne krullende bladeren ?????

                Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert
                duidelijk geval van overvoeding.effe een weekje de helft geven van wat je nu doet
                Zou je je antwoord es willen staven?? Waar zie je verbrande bladranden of wat wijst er volgens u op dat er duidelijk overvoeding is?
                Zal effe mijn argument geven: de bladeren krullen zich om hun vocht op te houden, door warmte, wind of te droge lucht word het vocht uit de bladeren ontrokken en daarom krullen die zich om dit vocht op te houden


                @ greensteven de blazer mag tussen de lamp en de plant blazen als je erop let dat die niet rechtstreeks op de bladeren blaast, best iets hoger
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                A. The cop!

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #9
                  Re: HELP naar binne krullende bladeren ?????

                  idd fifi door het sluiten van de huidmonden, die aan de onderkant van het blad zitten, om verdamping te voorkomen, krult dat blad zo.

                  Comment

                  • tumble trimmert
                    Banned
                    • Mar 2010
                    • 3610

                    #10
                    Re: HELP naar binne krullende bladeren ?????

                    ken het niet goed onderbouwen maar weet uit ervaring dat omkrullend blad minder wordt bij een lagere ec.maar als alleen de bovenste bladeren er last van hebben kan de lamp iets hooger hangen en beter ventileeren zeker geen kwaad

                    Comment

                    • Smoking Fifi
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2009
                      • 1362

                      #11
                      Re: HELP naar binne krullende bladeren ?????

                      ok ga effe een klein theorietje gooien, doordat je een te grote verdamping hebt verbruikt je plant meer water (waar ook je voeding in zit) maar doordat die maar even snel groeit als zonder die verdamping. Is er het probleem dat die ook maar evenveel voeding nodig geeft, maar doordat we extra water met voeding geven (en door het extra water verbruik) krijgt die dus veel meer voeding dan die nodig geeft. Dus daarom bouwen we dan ook de voeding(EC) lichtjes af.

                      Dees is volledig in men eigen woorden en hoop dat je beetje snapt wat ik hier bedoel
                      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                      A. The cop!

                      Comment

                      Bezig...