amensia bladprobleempje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • greensteven
    Chronic Stoner
    • Oct 2009
    • 197

    #16
    Re: amensia bladprobleempje

    Oorspronkelijk geplaatst door Grow4life
    is het dan niet voorbarig dat je zegt dat het met warme lucht te maken heeft?
    ventilator stond eerst op de grond en denk de warmte van mijn radiator toen lampen uit waren, weet het ook niet hoop da het beter word zowel voor mij als voor u

    Comment

    • SirSmokeAllot
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 1968

      #17
      Re: amensia bladprobleempje

      Ik had het ook al voor bij planten die niet in de buurt van de verwarming staan en eigenlijk redelijk ver af (in vergelijking met soortgenoten die er geen last van hebben) van de ventilator staan. Is dit dan niet the claw waarover ik vaak lees?

      Grtz $iR
      sigpic

      Comment

      • Grow4life
        Retired
        • Feb 2010
        • 15

        #18
        Re: amensia bladprobleempje

        bij mij is het inderdaad gestopt nadat ik de temp twee graden heb terug geschroefd en de ventilator hoger heb geplaatst. hoe ziet het er bij jou uit Greensteven?

        Comment

        • greensteven
          Chronic Stoner
          • Oct 2009
          • 197

          #19
          Re: amensia bladprobleempje

          hey bij mij nog steeds niet volledig weg maar maken volop bloemetjes aan dus maak mij niet teveel zorgen greets

          Comment

          Bezig...