Minder dan 5 'tenen'?!?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bubbe26
    Retired
    • Jun 2008
    • 6

    #1

    Minder dan 5 'tenen'?!?

    Korting op 420shop
    Ik heb 5 planten buiten staan welke ik de eerste 2 weken onder tl-lamp (18 uur) heb opgekweekt. Daarna zijn ze naar buiten gegaan en hebben ze 3 weken in 10 ltr potten gestaan in gewone potgrond, aangevuld met voeding voor planten in de groei. Daarna heb ik ze verpot naar 65 ltr kuipen waar ze nu zo'n 3 weken in staan. De planten zijn sindsdien ENORM gegroeid maar tevens zie ik nu veel grote bladeren en veel bladeren met minder dan 5 'tenen', soms zelfs maar 1 of 2.
    Waar ligt dit aan en wat kan ik er aan doen?


    Hier nog wat pics:






    Greetzz,
    Bo'os
  • Guest's Avatar

    #2
    Re: Minder dan 5 'tenen'?!?

    Is da gefeminiseerd zaad?
    Die kunnen al eens "muteren", allez ik heb toch al freaky foto's gezien van feminized seeds.

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #3
      Re: Minder dan 5 'tenen'?!?

      Het is een freakje .

      Kijk HIER eens.

      Scrol een beetje naar beneden en dan zie je een plantje dat op die van jou lijkt.

      Hij heeft ook zo een freakje, wat het juist is weet ik niet. Zijn plantjes zijn stekken dus ik denk niet dat ze femenised zijn.

      Peace

      Comment

      • Bubbe26
        Retired
        • Jun 2008
        • 6

        #4
        Re: Minder dan 5 'tenen'?!?

        Deze planten zijn ook stekken nl. NLX.
        Verders maar gewoon doorkweken en maar zien wat het wordt?

        Greetzz.

        Comment

        • Cannab0y

          #5
          Re: Minder dan 5 'tenen'?!?

          Inderdaad gewoon een mutantje...

          Het zijn trouwens geen "tenen", het zijn "vingers" .

          Greetz

          Comment

          • Bubbe26
            Retired
            • Jun 2008
            • 6

            #6
            Re: Minder dan 5 'tenen'?!?

            Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
            Het zijn trouwens geen "tenen", het zijn "vingers" .
            Tnx, i'll remember that!

            Zal jullie hier een beetje op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

            Greetz

            Comment

            • Bubbe26
              Retired
              • Jun 2008
              • 6

              #7
              Re: Minder dan 5 'tenen'?!?

              Planten lijken zich prima te herstellen. Nu, 3 weken later zijn ze weer flink gegroeid. De nieuwe bladeren hebben weer gewoon 5 vingers en bladeren zijn mooi fris donkergroen.
              Ben sinds vorige week begonnen met Cannavoeding. Nieuwe foto's volgen snel.

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #8
                Re: Minder dan 5 'tenen'?!?

                Ze krijgt terug normale bladeren?
                Interessant .

                Show us some pics!

                Peace

                Comment

                • Bubbe26
                  Retired
                  • Jun 2008
                  • 6

                  #9
                  Re: Minder dan 5 'tenen'?!?

                  Hier een update met enkele foto's, planten zijn nu zo'n 8 weken oud





                  Alle 5 op een rij


                  Weer nieuwe 5-vingerige bladeren

                  Probleem lijkt nu dus opgelost te zijn

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #10
                    Re: Minder dan 5 'tenen'?!?

                    Mooie plantjes .
                    Een freakje brengt altijd verassingen, hoeft niet altijd een probleem te zijn..

                    Peace

                    Comment

                    • Jemain
                      Retired
                      • Nov 2008
                      • 1

                      #11
                      heb dit ook gehad tijdens eerste kweekje, ook feminised
                      de volgende keer waren het 50% hermafroditjes, toen ben ik van de feminized seeds afgestapt

                      Comment

                      Bezig...