Bladeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tim050
    Retired
    • Apr 2010
    • 1

    #1

    Bladeren

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers, Ik heet Tim en ben nieuw op het forum en heb een vraagje over bladeren van een buitenwietplant. Ik heb sinds 6 dagen een stekje maar de 2 onderste bladeren zijn droog/bruin is dit erg? want boven lijkt alles goed te gaan groene blaadjes en goede vorm.

    Mvg , Tim
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Bladeren

    Waarschijnlijk heeft die stek toen ze nog bijna geen wortel had de voeding uit haar onderste blad ontrokken. foto's zeggen zoveel meer dan woorden he. Als het nieuwe blad gezond en donker groen is en je onderste blad niet verder vergeeld is er niks aan de hand.

    Grtz

    Comment

    Bezig...