Hallo medekwekers, Ik heet Tim en ben nieuw op het forum en heb een vraagje over bladeren van een buitenwietplant. Ik heb sinds 6 dagen een stekje maar de 2 onderste bladeren zijn droog/bruin is dit erg? want boven lijkt alles goed te gaan groene blaadjes en goede vorm.
Mvg , Tim
Mvg , Tim


Comment