Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wat kan het verloop zijn van een stek maken van een stress moeder met

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat kan het verloop zijn van een stek maken van een stress moeder met

    Korting op 420shop
    ik heb een moeder die eerst 5 vingers op het blad had en later 3.
    nu heb ik stekje gesneden, maar maakt de stek als die aanslaat nu ook steeds 3 vingerig blad aan?
    en als ik de stek straks laat afbloeien komen er dan wel knoppen aan?
    en hoe gaat het met de groei in lengte, wordt dat ook minder ?
    en zal mijn opbrengst nu ook minder zijn?
    de soort moeder is een mako.

    ik hoop op vele diverse antwoorden haahahahahah

    #2
    Re: wat kan het verloop zijn van een stek maken van een stress moeder met

    Hoi Ellen,
    waar staat je moeder momenteel?
    Als ze buiten staat zou het kunnen dat ze even licht tekort heeft gehad, ze wist niet precies of ze moest beginnen bloeien of nog kon groeien.
    Ook onder TL kun je wel eens 3 vingerig blad hebben, maar dan weer vlugger onderaan de plant, waar het licht weer moeilijker aan kan.

    Dus met een beetje meer info zal je vlugger tot een antwoord komen

    Later

    Comment


      #3
      Re: wat kan het verloop zijn van een stek maken van een stress moeder met

      Als dat stekje zonder stress kan wortelen komt het wel goed hoor, na een tijdje gaat die gewoon weer normaal groeien.

      Wat wel tot groeivertraging en mindere opbrengsten kan leiden is stressbloei > echte bloeikenmerken in je nauwelijks bewortelde stekje. Vooral de lichturen die je je jonge spruit geeft kunnen dat in gang zetten > niet minder dan 18uur dus!
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: wat kan het verloop zijn van een stek maken van een stress moeder met

        mijn moeder stond binnen onder een groeiledunit + met aan de onderkant tl lamp, en mijn stek staat nu 24 uur met licht in een propegator met verwarming etc, dit stuk zit oke, alles volgens het boekje.
        Snapte alleen niet hoe de moeder opeens 3vingers ging aanmaken, want ik heb mijn moeder wel gesnoeit, maar niet zodat ze in de stress ging, gewoon een paar takjes....

        Ik ben dus benieuwd hoe ze aanslaan en hoe ze dan in de voorgroei omhppg komen en hoe de bladeren zijn.... altijd spannend die planten, zijn net mensen , ook onvoorspelbaar.

        Maar als je nog meer tips, gedachten hebt over dit onderwerp, schroom niet om ze hier neer te zetten en uiteraard, alvast dank voor bovenstaande reacties, erg fijn dat er mee wordt gedacht

        Comment

        Bezig...
        X