Help! Heb blad problemen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • robby
    Expert Stoner
    • Jun 2009
    • 96

    #31
    Re: Help! Heb blad problemen.

    Sorry voor de foto's.

    Je kan ze wel openen.
    Men pc slaagt tilt, ff laten af koelen dus.
    Heb 5 x geprobeerd om men foto's er goed op te krijgen .

    greatz rob

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #32
      Re: Help! Heb blad problemen.

      De toppen beginnen goed te komen, ze gaan nog 1 keer knallen denk ik dus het komt wel goed
      Op tijd beginnen met spoelen uiteraard

      Comment

      • robby
        Expert Stoner
        • Jun 2009
        • 96

        #33
        Re: Help! Heb blad problemen.

        hallo iedereen, plantjes zijn omgedaan alles hangt te drogen, al bij al ben ik nog redelijk tevreden over mijn kweekje.
        tog wil ik iedereen bedanken voor de reacties en de hulp. c ya op mijn ander topic guerilla hollandse glorie op belgische bodem;
        kzal straks nog juist fotos maken van mijn opbrengst en dan sluit ik deze topic;

        Comment

        • Jona
          Retired
          • Jun 2008
          • 2797

          #34
          Re: Help! Heb blad problemen.

          Eindgewicht niet vergeten te vermelden hé

          Comment

          • robby
            Expert Stoner
            • Jun 2009
            • 96

            #35
            Re: Help! Heb blad problemen.

            jona
            ik weet het maar ik heb geen weegschaaltje zonder fout straks een foto met al men topjes, maar heb ondertussen wel al zeker 20gr geconsumeert
            c ya all laters

            Comment

            • robby
              Expert Stoner
              • Jun 2009
              • 96

              #36
              Re: Help! Heb blad problemen.

              Zo hier volgen de foto's van De topjes.

              DSC01602.jpgDSC01603.jpgDSC01601.jpgDSC01600.jpg

              Moet wel zeggen dat er al een kleine doos is geconsumeerd.
              Tussen de 20 en de 25 gr.
              Zal morgen ergens weegschaaltje halen dan kan ik het na wegen en ook op dees topic zetten.

              Greatz RoB.

              Comment

              Bezig...