Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

probleem met Bladeren van Big bang

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    probleem met Bladeren van Big bang

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik heb nu 2 weken lang Big bang planten staan. Sinds 2 dagen zijn de blader krullend geel aan het worden. Ik weet niet wat de oorzaak hier van is ik geef niet te veel en niet te weinig water, ze krijgen ook nog geen voedingsstoffen en ze zitten gewoon in de normale potgrond. Ze krijgen voldoende zon (maar de bladeren zijn duidelijk niet verbrand). Ik heb mensen in mijn huis die de planten niet leuk vinden het is voor hun een probleem. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    IMG_3403.jpgIMG_3404.jpgIMG_3405.jpg

    #2
    Re: probleem met Bladeren van Big bang

    Lijkt me overvoed of koudeschade welke grond staan die en welke plek staan ze tegen een koud raam kan ook zulke schade geven.

    Gtz

    Comment


      #3
      Re: probleem met Bladeren van Big bang

      hey proweed je kunt beter zaai en stek grond gebruiken lijkt mij de je te bemeste potgrond heb gebruikt ik
      hoop voor je dat het goed komt met je kindjes gr cocos

      Comment


        #4
        Re: probleem met Bladeren van Big bang

        Thx voor jullie reacties ik heb ze op een warmere plek neergezet en doorgespoeld met water
        Gr

        Comment

        Bezig...
        X