Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

blaadjes hangen slap en krijgen witte verkleuring.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blaadjes hangen slap en krijgen witte verkleuring.

    Korting op 420shop
    hallo medekwekers.
    ik heb nu 5 plantjes 2 ervan doen het minder goed..
    eentje zijn blaadjes hangen slap ik heb ze extra water gegeven maar geen voeding ik denk ook niet dat dit nodig is want ze staan nog niet erg lang in de nieuwe grond.
    bij de andere gaat de mooie groene kleur weg en zijn er precies witte vlekken aan het ontstaan hiervan heb ik nog geen foto die komt morge.
    zou dit kunnen zijn door het slechte weer van de afgelopen dagen?
    oplossing onder 2 tl lampen plaatsen?
    grtz
    Attached Files

    #2
    Re: blaadjes hangen slap en krijgen witte verkleuring.

    mss staat je medium niet te nat?

    die witte vlekken kan aanslag zijn van regen maar evengoed beginnende schimmel. maar ik vermoed de regen.

    grtz
    a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

    Comment


      #3
      Re: blaadjes hangen slap en krijgen witte verkleuring.

      ja ik heb me vergist met de witte vlekjes de blaadjes verbleken gwn een veel lichtere tint groen. maar ik las dat een weedplantje veel water nodig heeft gemmideld een halve liter per dag ik geef de mijne dat nog niet om de 2 dagen dus misschien is dat het probleem
      het wordt gewoon afwachten hoe ze hierop reageren en anders probeer ik wel wat voeding ik heb hier 2 thuis staan.
      de ene met npk's: 3-6-6
      en de andere: 8-4-4
      welke is het beste denken jullie?
      grtz

      Comment


        #4
        Re: blaadjes hangen slap en krijgen witte verkleuring.

        persoonlijk vind ik dat ze nog geen voeding nodig hebben nu

        zorg er gewoon voor dat je aarde niet te nat staat, das voor niks goed behalve wortelrot enzo.

        als je je vinger in de aarde steekt moet die klammig aanvoelen maar zekers nie nat

        grtz
        a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

        Comment


          #5
          Re: blaadjes hangen slap en krijgen witte verkleuring.

          oke bedankt:d

          Comment

          Bezig...
          X